|
|
| Chandler/coleman/Lanicer Føl! |
|
|
Juhuuuuu - så blev det min tur. I går da vi gik i seng, manden vandede dem sidste gang kl 23:30 var der intet usæsvanligt, men da jeg vågnede kl 02 for at amme, lå der et lille føl på overvågningen og grinede ad os  Hun har selv klaret det hele, og har knapt svedt, så det er dejligt, hun er første gangs, så det var lidt spændende  Jeg syntes desværre bare ikke han sådan rigtig får fat og søger længe inden han finder yveret hver gang, men jeg kan høre han synker lidt. Er det normalt de lige skal have gang i det? Hendes mælk var ikke løbet til, faktisk er det ikke synderlig stort syntes jeg. Nå men han er på benene ud over, virker ok frisk og står rigtig fint på benene. Her er han:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og lige.. |
|
|
Lige et ekstra spørgsmål - han ryster lidt når han ligger og sover, bør han have noget på, eller skal han bare lige vende sig til at være ude i kulden? Der er minus +1 grad i stalden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med ham. Han ser rigtig fin ud Heldigt at folingen gik godt. Du kan til dels vurdere om han får nok, ved at holde øje med hvor meget han tisser. Er han kommet af med tarmbegen? Det kan også være en indikator for, om han har fået nok råmælk. Det er meget normalt, at de ryster lidt de første døgn, når det er så koldt. Rigelig mælk og en god tyk madras vil hurtigt afhjælpe dette. Held og lykke med ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Stort tillykke med den lille dreng og hvor er han fin.. Dejligt at Gagapigen klarede det hele selv  Jeg spurgte Johnni så sent som i går eftermiddags om ikke snart hun havde tænkt sig at fole 
Hilsen ~¤~ Heidi ~¤~ & <3 MaRiScA <3 Og nu også Oñarte 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med den lille fyr. Sikke fine aftegn.Går selv og venter på Chandler føl, hoppen har termin denne weekend. Hilsen Jytte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følle.. |
|
|
Der er kommet fin gang i både mave og mad - skønt  De fik lov at komme på fold en times tid, og er nu lukket i løbefold til løsdriften, hvor der er læ og sol  Her er lidt flere billeder:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøn... |
|
|
Hvor er han skøn at skue og sikke kraftig han er. -Og krammeindbydende.. !  Dejligt at det nu går godt med hans besøg i mælkebaren, og at hans mave er i orden. Tillykke med ham og alt godt til ham ønskes herfra. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Afbalancering og harmoni til din hest og dig Ved akut behov for healing eller samtale kontakt mig venligst pr. SMS på tlf. 22 31 45 44
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Indlæg |
|
|
Tillykke med ham  Dejlig alt er gået godt, og han ser også fin ud. Du har jo ventet på et Chandler føl i et par år nu  Annette
Kvalitets avl af springheste Se flere salgsheste på hjemmesiden 12 års DH hoppe sælges. Spring/Military hest Super dressur hoppeføl sælges www.stutteritaldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pokerface |
|
|
Jytte, det lyder spændende - den glæder jeg mig til at se  annette det er nemlig rigtig - hvad siger du så til den? Du nævnte jo bla en bekymring om at den kunne blive lidt lavstammet. Den eneste kritik der lige falder mig i øjnene er han hals kunne lidt bedre. Hans bagmotor er rigtig god når han fjoller afsted på folden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Ser skøn ud  stort tillykke
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chandler føl |
|
|
Tillykke med ham, han er da en dejlig fyr, omend stadig lidt krøllet, men det retter sig jo ud de næste dage. Hanne
www. holstebrohundepension.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
Rigtig køn føl 
Husk, at behandle de mennesker du møder på din vej op, med respekt. Du skal ofte møde dem igen, på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
med en skøn fyr 
Mvh. Juliette Bedækning tilbydes i 2012 ved palominohingsten Shulay Gold Fever; EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt fler... |
|
|
Her er lidt flere billeder for dem der skulle være interesseret:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gulerod |
|
|
Tillykke med ham  Hvor er han fin med sin gulerod i panden 
Hilsen Inge - og resten af Vandet Mose Mini Zoo ;o)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykke |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
26-03-2013 20:37 |
|
tillykke med den fine følle 
Har 21/3 13 fået Cape Town/Contango/Ponticello XX hingsteføl 2013. Næste føl har forv.termin 2/6 Tailormade lancelot/Stravinsky XX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mange gange Tillykke |
|
|
Mange gange tillykke med den fine mand. Han ser frisk og fræk ud. Det bliver spændende at se hvordan han udvikler sig... og jep vil meget gerne se flere løbende billeder. Synes det er spændende at følge afkom efter de forskellige hingste, så man kan danne sig et overblik over hvordan de avler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|