Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Toulouse DVH
Forfatter: 
Dato:  18-03-2013 19:41

Jeg overvejer at bruge Toulouse til min Carano/Lanthanid hoppe

Egentlig var jeg mest pjattet med carmargue, men indavlsprocenten bliver for høj.

Er der nogen der kender til hingsten eller dens afkom?

Kh Kristina

0
0
Svar på denne tråd

Dato:  18-03-2013 20:40

Nu ved jeg godt det ikke er et svar på dit spørgsmål, og jeg ved jo heller ikke hvad der er længere ude på din hoppe, men umiddelbart kan jeg da ikke se det store problem med Carmargue og indavl.

Det eneste jeg sådan lige kan komme på, er at du får Capitol to gange i tredje led, og det ville jeg da bestemt ikke være ked af at have :-)

Annette

Kvalitets avl af springheste

Se flere salgsheste på hjemmesiden

12 års DH hoppe sælges. Spring/Military hest

Super dressur hoppeføl sælges

www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Caranohoppe
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 07:39

Vi har en Toulouse på en Carano/Marcellus/Sombreo. Den er fra sidste år, så det er lidt svært at sige hvor dan den kommer til at se ud, men umiddelbart tilfører Toulouse meget ædelhed. De tidligere føl vi har fået på hoppen har været nogle kæmper, men denne her er faktisk blevet ret smart. Vil helt klart anbefale Toulouse!

0
0
Svar på denne tråd

capitol
Forfatter: 
Dato:  20-03-2013 07:22

ja, Capitol som mmf og fff samt cor de la bryére som ffmff, fmfff OG mfmf

hoppen er lidt grov i bygning, så lidt ædelhed vil jeg rigtig gerne have - desuden kan den være lidt kompliceret at ride og Toulouse har jo en rigtig god beskrivelse fra 35 dages testen.

Men Carmargue er da super fin!!

vi har en 3. - en lille joker i ærmet - nemlig Cellestin Sekt (svalebos Cellestin)

Den gjorde stort indtryk på os i Herning, men en joker, fordi vi jo af gode grunde ikke ved hvad den avler videre :)

Kh Kristina

0
0
Svar på denne tråd

bum bumelum..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2013 14:21

....jeg har et super lækkert hingsteføl fra sidste år efter Toulouse. Han er ædel, smuk og rigtig fint gående! Så Toulouse er absolut en hingst jeg gerne vil bruge igen, hvis min Cosmeo hoppe engang skal tilbage i avlen!

Hanne

Sportsponyer til avl og sport!

DSP Hingst: Rawa´s Con-Dios SPH 218

Rawa Art

Håndlavede smykker af hestehår

www.rawasport.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider