Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

L'Espoir hoppe
Forfatter: 
Dato:  13-03-2013 19:45

Jeg er nu 99% sikker på at ifole min 3 års L'Espoir/Carano/Diamond hoppe. Men er faktisk helt i vildrede med hingstevalg! Håber I vil hjælpe med lidt ideer:)

Minussiden på hoppen som hingsten gerne skulle opveje eller i hvert fald ikke give udtryk for selv:

Lidt kraftig og kort

Mangler lidt udtryk

Bliver stor pt. 169 men vi regner med, at hun tager et godt ryk, når hun kommer hjem fra tilridning. Mor er 174

Plussiden:

Fantastisk temperament også under rytter (er nu i tilridning)

Særdeles smidig og aktiv bevægelse

Vender rigtigt i front også under rytter

Ønsker:

mere højtstillethed og udtryk og måske lidt mindre højde.

Moderen har avlet to store føl, hvor hun er det første, men kendetegnende for begge er super temperament og god smidig bevægelse.

Hvis I vil hjælpe, er det nemmest at finde hende i hestedata ved at søge på Caranja (mor) og derefter afkommet Jeanne D'Arc.

Tør endnu ikke prøve ren araber/fuldblod

Håber I vil hjælpe mig:)

Mange hilsner fra Maria

0
0
Svar på denne tråd

Se hun er
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 21:24

Hun er jo netop sådan en hoppe, synes jeg, som ville være spændende at putte Zonyx på :-) tror han kan give dig det du leder efter

0
0
Svar på denne tråd

Hingste emne
Forfatter: 
Dato:  17-03-2013 03:07

Zonyx er et godt forslag.

Hvad med Furstenball?

0
0
Svar på denne tråd

Tak for bud:)
Forfatter: 
Dato:  17-03-2013 16:14

Hej med jer

1000 tak for gode bud. Tror ikke helt jeg tør Zonyx endnu, selvom han viser fine takter. Vil dog gerne se lidt flere føl efter ham. Furstenball er pt. nummer 1 på listen, så tror jeg sender mor og datter til ham. Ville dog gerne høre om der var andre jeg skulle lægge mærke til:)

Mange hilsner fra Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider