Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

tørveslettens Fifty-Fifty
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 08:45

Er der andre end mig som ikke har forstået hvorfor man fravalgte Tørveslettens fifty-fifty igår i Herning????

personligt synes jeg han var en rigtig spændende hingst - godt udtryk,godt bevægelses mønstre og ganske fint sat sammen - personligt synes jeg at han var en af de bedste på hans hold - så skuffelsen var stor da jeg senere erfarede at han ikke var gået videre

nogle der høre dommernes begrundelse???

Mor til Ida født den 17/8/2012 kl 22.20

0
0
Svar på denne tråd

?? ja hvorfor
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 10:18

Ja var osse lidt overraskede over de ikke tog ham.Synes osse han har et dejligt bevægelsesmønster, godt sat sammen og dejligt udtryk.

Ville osse gerne høre dommernes dom ,for hvorfor han er fravalgt?? Men dommerne må ha set noget, vi andre har overset?

Pernille (opdrætter/ejer) ved helller ikke lige hvad der skete Men det er helt op til Andreas om den skal beholdes som hingste - og så måske ????? den kan gå i konkurrence og senere kåres ( som andre jo er blevet).

Sælges: Hingsteføl efter Olymbrio/Soprano-sandro Hit/Donnerhall.

0
0
Svar på denne tråd

underligt forbund.
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 10:26

Nok fordi det ikke er en Zack .....

Mvh.

Ditte Høy Olsen

Tinggården.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 10:26

Jeg havde egentlig også set den gå videre, indtil jeg så skidten. Men den kan jo også have nogle skavanker / fejl, som vi ikke som alm. folk kan se. Nu tog de jo en anden hingst med næsten samme afstamning, så måske de kun vil have een af dem.

SPÆNDENDE AFKOM SÆLGES - HANNOVERANER & DV FRA 0-2 ÅR.

0
0
Svar på denne tråd

modeheste....
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 10:52

hvis man ved at ens hingst har skavanker der argumenterer for at den ikke opnår kåring, hvorfor så spilde så mange penge på at få den helt til herning.. inden da har den været til forbesigtigelse.. desuden er der efterhånden et hav af Zack/Donnerhall derude ... som de har kåret på trods af næsten identisk afstamning

Mvh.

Ditte Høy Olsen

Tinggården.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 11:30

Dejligt at høre at det ikke kun er mig som har undret mig... Fantastisk lækker dreng Han var en af de få jeg lagde specielt mærke til ved de videoer som var lagt ud på Youtube af forbesigtigelsen...

Håber da at de lader ham gå i sporten og måske ad den vej få ham kåret..

Men igen, dommerne har jo mange års erfaring bag sig og de må jo have set noget vi andre ikke har...

Mange hilsner fra Dorte

-nu med den skønne Stald Carès Spartacus

0
0
Svar på denne tråd

Helt enig...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 12:20

Jeg var faktisk igang med at finde på navne til næste års føl efter fifty-fifty...

Hvis ikke han har graverende fejl som ikke kunne ses fra tilskuerpladserne skal vi da vist snart ha' afkåret gamle Graugaard

0
0
Svar på denne tråd

Har hele tiden haft en mistanke......
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 13:46

Jeg har ikke andre informationer end I andre har, så jeg gætter bare ud fra, hvad jeg selv har set.

Jeg så ham ved forbesigtigelsen og blev jo lige så imponeret som alle I andre. Fantastisk hest.

Desværre anede jeg en lille utakt i skridt - kort/lang i bag. Det kunne måske skyldes vækst, overtræning eller andet forbigående?

Jeg var derfor spændt på at se ham igen i Herning. Det gik fint langt hen ad vejen, og han gik fint på både fast bund og i longe. Men da han gik løs om lørdagen, synes jeg, at utakten viste sig igen og især da han blev trukket ud den sidste langside i skridt: Kort/lang i bag. Kort på venstre bag og lang på højre bag.

Jeg ved ikke hvad det skyldes, og jeg ved ikke om det er det, der er grunden til at han ikke gik videre.

Men jeg er ikke så overrasket over, at han ikke gik videre.

0
0
Svar på denne tråd

Fifty-Fifty
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 19:05

Ja øv jeg blev også skuffet over afgørelsen - jeg havde bestemt også ham som min favorit. Hvis nogen finder ud af hvad grunden er, vil det være rigtig interessant at høre. Der skulle ik være noget i røntgen.

Hilsen

Helle

0
0
Svar på denne tråd

kåring eller ej
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 21:11

Tror ikke set er skridten der gør udfaldet det vil da være at diskriminerer, for så var der ikke mange hingste der ikke skulle opnå kåring, Bh Edelman er hel forfærdenlig, værre skridt har jeg aldrig set

0
0
Svar på denne tråd

synes om
Forfatter: 
Dato:  10-03-2013 21:29

Gad godt at man kunne "synes godt om" opslag og kommentarer herinde :) Jeg havde også set Fifty Fifty videre, som bla Morten skriver og hvis dårligt skridtende hingste ikke skulle kåres, giver jeg Tina (Fimpe) ret,- hold da op, der var mange som ikke skulle kåres så....

Ejer af den smukke hoppe Blue Hors Salvie.. <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider