Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sunny-Boy afkom
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 22:27

Hej.

Er der nogen, der vil fortælle/vise deres Sunny-Boy afkom?

Hvad har han tilført, som hoppen ikke havde? Osv..

0
0
Svar på denne tråd

sony boy føl
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 19:49

Hej venter to føl i år efter sunny boy.

så tre stk af kom sidste år efter ham hvor temperement var i top elastiske bevægelser hvor de to havde bedre trav en deres moder og han havde givet han smukke hoved videre til alle

med veliig hilsen BS

0
0
Svar på denne tråd

Sunny boy
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 08:43

Jeg har den smukkeste lille sunny boy hoppe på 4

hun er utroligt velgående, sød og nem at arbejde med og har et utroligt kønt hoved.

Men hun er bare for lille (159), noget jeg bagefter har fundet ud af sunnyboy kan have en tildens til at lave.

Men har du en hoppe der avler stort ville jeg ingen betænkninger have ved at bruge ham

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 10:57

Vi er en super dejlige hingstebasse efter Sunny Boy som bliver 2 år d. 2/7 (han hedder Saxo, da Tour de France startede den dag, så siverfar mente han skulle hedde Saxo Bank, da nedlagde jeg veto...)

Billede

Han er en rigtig kombi af hans mor og far.

Han er pt lige så stor som sin mor, hun er tvilling og måler derfor kun 160 cm. Så hans højde er jeg ikke så nervøs for pt, han er også i vækst lige nu.

Han har fået bedre gang, især traven er blevet mere elastisk. Så har han det smukkeste dukkefjæs, meget udtryksfuldt på trods af at det bare er kedeligt brunt. Han mor har dog også er smuk hoved.

Har kun lige turbo-fræser-lege-med-mors-hund- billeder liggende ellers var det kun føl billeder af ham.

Billede

Sælges:

Hingsteføl (2011) e. Sunny Boy - DS hoppe

Vallak (2009) e. Laurino - DS hoppe

Hingsteføl (2012) e. Laurino - DH hoppe

Hoppeføl (2012) e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row XX)

0
0
Svar på denne tråd

Temperament i top og elastiske gangarter
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 11:43

Vi har en to-års hoppeplag (bliver ca. 167-168 i stang). Sort, super udtryk, SÆRDELES VELGÅENDE, et fantastiskt temperament.

Vi bruger ham igen i år på en anden hoppe, da de ting han tilfører er det enhver rytter søger: RIDELIGHED og GANGARTER!

Check evt. Klosterhedens hjemmeside, hvor der løbende lægges nyheder ind om hans mange afkom, der klarer sig rigtig godt på banerne helt op på S-niveau. www.klosterheden.dk eller du kan gå på deres Facebook side: søg Klosterheden. Hvis du skal til hingstekåring i Herning, så har de en stand i Hal F, stand nr. 5112.

Som altid er det naturligvis afhængigt af hvilken hoppe du har og hvad du ønsker tilført, men vi kender rigtig mange Sunny-Boy afkom lavet på vidt forskellige morstammer og en genganger er: RIDELIGHED og GANGARTER!

Stutteri Toftøje

Opdræt af dressurheste

Dansk Varmblod * Hannoveraner * Oldenburger

www.stutteri-toftoeje.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider