Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

BH Dicardo
Forfatter: 
Dato:  13-01-2013 15:57

Må jeg høre hvad Jeres tanker/meninger er om herren her?

Og er der nogle der har afkom efter ham, vil jeg meget gerne se billeder af dem og høre om deres stærke og svage sider.

Dicardo er nemlig på min liste over D blod-hingste, jeg er ved at reducerer i :-)

Forhandler af Horselux foder og halmpiller.

Opstaldning, ridning af hest, salg. www.hodsagerridecenter.dk

Læssetov sælges.

www.læssetovet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Dum di da dej
Forfatter: 
Dato:  13-01-2013 16:43

...vi har ikke fortrudt vort valg.

Vi har en hoppe efter Raphael (DE341410117079 WP DEU), og Onassis Dvh 858. Hun har altid været lille og feminim, derfor burde Dicardo nok ikke have været det rette valg til hende. Han er (i mine uproff. øjne) spinkel, og jeg har hørt nogle omtale hans "svanehals" negativt. Men som sagt vi har ikke fortrudt.

Her er hoppen som blev ifolet som 3-års (på foto er hun tæt på 5 år og sølle 161 cm):

Billede

Hun fik ham her efter Dicardo:

Her som 5 uger gammel til følskue - gik med i finalen om "Bedste dressurprægede føl"

Billede

Her er han 3 måneder:

Billede

Nu er han 1½ år og frygtelig voksegrim pt. ca. 160 cm - som lille var han noget flyvsk og hurtig i tændingen, men nu er han den sødeste og tager nye ting med ophøjet ro:

Billede

Billede

Har ikke fortrudt.

Hilsen Sus

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-01-2013 17:35

Jeg har også et Dicardo afkom stående fra 2012, og jeg må sige, jeg er rigtig godt tilfreds både med eksteriør, størrelse og temperament. Det skal der nok komme en fornuftig ridehest ud af med tiden med nogle fine gangarter.

Hans mor er også en feminin hoppe og ikke så stor (160).

Mvh

Tina

Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os............

www.linnerup-skovgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

helios dmitri
Forfatter: 
Dato:  13-01-2013 18:58

Vi har lavet en på en halvblodshoppe. Han er 5 i år. Blev solgt sidste år til Norge.

Han er en ædel ,højtstillet dreng på 165 i stg. Eksteriøret er helt i top. Meget velgående med super skridt og kanon galop. Trav meget taktfast med rette indundergriben og løft.

Han er nok den eneste af de heste vi har avlet hvor det var meget nemt at tage billeder. Altid op ad bakke og vender aldrig forkert.

Han har det bedste temperament, meget arbejdsivrig og super ridelig.

Hvis jeg havde den rigtige hoppe ville jeg gerne lave en magen til.

Billede

Øverste billeder fra sommer 2012 og nederste billedefra foråret 2012 kun redet 3 mdr.

Billede

4 års Romanov/Schufro/Fruling hoppe sælges samt helbror på 3.

4 års Dicardo vallak meget ridelig og fornuftig med super galop solgt til Norge

0
0
Svar på denne tråd

Blue Jeans
Forfatter: 
Dato:  14-01-2013 17:38

Jeg har en skøn hingst fra 2011 efter ham og det er en sød og nem dreng jeg har han tar alt helt cool og bliver forhåbenlig en skøn ridehest med tiden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider