Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

nu har jeg valgt springhingst
Forfatter: 
Dato:  17-06-2004 20:50
til min hoppe... Jeg har gået og overvejet, set på forskellige hingste og til sidst stod valget mellem Willemoes, Rockland & Quebec.

Derudfra valgte jeg Rockland, som er en fremragende unghingst (6. års) på 171 i stang, som allerede nu går MB - MA, han er efter elitehingsten Corlando og Nimmerdor til morfar, som har over 60 afkom som er internationale springheste (warv :-) )

Grunden til jeg valgte Rockland og ikke de andre 2 jeg vaklede imellem var at Rockland har alt i stamtavlen jeg gerne vil have, og så tror jeg helt sikkert på det er en vi kommer til at se meget i fremtiden. Smuk er han jo også.

Kan ses på www.festigaard.dk

Nogle der har nogle afkom efter Rockland / kender til hingsten?

Hilsen Ann
0
0
Svar på denne tråd

tillykke..
Forfatter: 
Dato:  17-06-2004 20:51
med det - det bliver spændende :-)
0
0
Svar på denne tråd

andersen..
Forfatter: 
Dato:  17-06-2004 21:03
tak tak.. nu kom jeg lige til at se din præsentation mht. den skimlede... Rockland er jo også skimmel. Ved du hvilke farver moderen og faderen til din vallak har? Er nemlig så spændt på farven, kan næsten ikke vente 11 måneder :-)
0
0
Svar på denne tråd

ja det ved jeg da
Forfatter: 
Dato:  17-06-2004 21:14
min skimmel er ren trakehner efter silver moon/schwadroneur/herbststurm.

hans far silver moon er jo som du sikker ved skimmel, hans mor er mørkebrun og schwadroneur var også brun.

min hest har 3 helsøskende - 2 er skimlede og to er brune.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider