Jeg har lavet 3 Boney m føller på 3 ret forskellige hopper.
fælles trækkene har været højtsillede og med meget velfungerende overlinje. super travende og rigtig god skridt
Minusset er en lille tendens til for kort hals men er faktisk kun ved vores ene hoppe at det har været en anelse at se.
Om han kun skal bruges på ædle hopper ved jeg ikke, det føl jeg havde forventet blev en lille fed rullepølse er en højtstilled stor plag har desværre ikke lige nogle gode billeder af hende af nyere dato
Det er den rødbrune der gemmer sig bag en 3års Sunny boy på samme mor så ja hun er stor
Her på et lidt dårligt mobilbillede sammen med morhesten men syntes bestemt ikke hun er grov, men samtidig ikke den mest ædle hund.
Den anden 1års lavet på en Landwind hoppe også en stor dreng
følle fra iår må jeg desværre indrømme jeg ikke har fået taget billeder af men der er nogle fra følskue på det link www.ridehesten.com/dk/heste- billeder/salg/ ?catalogId=14&catalogE...g=Blachman
De er fra finalen hvor der ikke rigtig var flere penge på drengen da de kom til at stå på trailer nogle timer da jeg var sikker på han ikke gik i finalen så havde ikke bestilt boks