Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Gørklintgårds Santos
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 09:58
nogen, der har en ide om hvilke hopper, han passer på, og hvad han bidrager med?

Han er jo ikke så meget med tidsmæssigt som jeg forstår det, pga en skade?

Og hvad med Bøgegårdens Boney M? De føl jeg har set af ham har været knap så smarte.

Mvh Louise

Føl termin april 2013 e. Johnson/Royal Blend/Don Schufro sælges

Lækker 4 års hannoveraner sælges
0
0
Svar på denne tråd

Ridemæssige
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 10:00
skulle der stå i stedet for tidsmæssigt

0
0
Svar på denne tråd

Boney M
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 10:17

Jeg har fået et hoppeføl efter Boney M

Den er meget langbenet og ædel - men også lavet på en super ædel og meget fuldblodsagtig mor.

føllet har 3 gode stabile taktfaste gangarter - og et meget kontaktsøgende og samarbejdende væsen. Og så springer den med super flot teknik - hvilket kan komme fra mor, som uproblematisk hopper 1,4 m fra stående.

Hilsen Anette

Sælges: hoppeføl efter RDH Keep Cool Dancer/Bøgegårdens Boney M født 24. maj 2012, se www.stroeyer.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ja det kan
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 10:31
Være hoppen bliver nødt til at være retædel før det lykkes?
Vh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Boney M
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 11:08

Har nogle ganske fine spring karakter med fra den tyske kåring, mener det var to x 8,5 i følge Jørgen, dette stemmer også fint nok med afstamningen. Boney vandt iø dsa i Billund i weekenden.

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Ungheste sælges, 0, 1, 2 og 3 års drenge

0
0
Svar på denne tråd

jeg er godt tilfreds
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 13:49

og jeg er sikker på at føllet bliver meget rideligt. Det ridning jeg har set fra Boney M har været en fornøjelse.

Mit føl kunne være et bud på en kommende military-stjerne eller en super all-round hest.

Jeg ville ikke tøve med at bruge ham igen - men jeg ville vælge hopper som avler ædelt.

Hilsen Anette

Sælges: hoppeføl efter RDH Keep Cool Dancer/Bøgegårdens Boney M født 24. maj 2012, se www.stroeyer.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ja det er
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 15:15
Så lige det... Hoppen er en førstegangs, så jeg aner ikke om hun avler ædelt eller ej...

Hmm

0
0
Svar på denne tråd

Boney M
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 15:48

Jeg har lavet 3 Boney m føller på 3 ret forskellige hopper.

fælles trækkene har været højtsillede og med meget velfungerende overlinje. super travende og rigtig god skridt

Minusset er en lille tendens til for kort hals men er faktisk kun ved vores ene hoppe at det har været en anelse at se.

Om han kun skal bruges på ædle hopper ved jeg ikke, det føl jeg havde forventet blev en lille fed rullepølse er en højtstilled stor plag har desværre ikke lige nogle gode billeder af hende af nyere dato

Billede

Det er den rødbrune der gemmer sig bag en 3års Sunny boy på samme mor så ja hun er stor

Billede

Her på et lidt dårligt mobilbillede sammen med morhesten men syntes bestemt ikke hun er grov, men samtidig ikke den mest ædle hund.

Billede

Den anden 1års lavet på en Landwind hoppe også en stor dreng

følle fra iår må jeg desværre indrømme jeg ikke har fået taget billeder af men der er nogle fra følskue på det link www.ridehesten.com/dk/heste- billeder/salg/ ?catalogId=14&catalogE...g=Blachman

De er fra finalen hvor der ikke rigtig var flere penge på drengen da de kom til at stå på trailer nogle timer da jeg var sikker på han ikke gik i finalen så havde ikke bestilt boks

0
0
Svar på denne tråd

Santos
Forfatter: 
Dato:  23-08-2012 21:09

Jeg ville mene at man sagtens kan bruge santos på en stor knap ædel hoppe.

Han virker til at give super elastik i bevægelsen, og ædelhed videre.

Det siger de i hvert fald fra Gørklintgård også.

Jeg brugte ham på en ædel hoppe, og fik et super ædelt føl, med rigtig gode bevægelser.

- Jeg er meget tilfreds.

Han virker til at være en rigtig fornuftig beskeler. (I mine øjne)

Billede

Jeg har ingen erfaring med boney M

Mvh Charlotte

Besøg os på..

www.staldl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  24-08-2012 08:31
nadia: ja, det er lidt svært at bedømme ud fra billeder. Jeg kan godt lide plagen på billede 3 især.
Fordelen ved boney m er at han er hannoveraner kåret.
Kunne være lidt sjovt at se dine hopper. Ligger de på din præsentation?

Charlotte: det er en super udtryksfuld sag, du har der. Hvilken hoppe er det på?
Den jeg overvejer at bruge ham på er en lille feminin hannoveraner efter Diamond Hit/Riccione. Hun måler 163, men er rigtig smart, og udtryksfuld.
Synes bare ikke der reklameres meget for ham.

Vh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Boney M
Forfatter: 
Dato:  24-08-2012 09:54

Ja det er hende med den brede blis der er mor til den øverste plag, en lille lidt kraftig Rohdiamant - LeonardoII - Flamingo hoppe

den store brune der står med føl er mor til ham du godt kan li en stor rammet Landwind - Calimero - Raimondo hoppe

og den sorte jeg rider er mor til føllet Det er en Crelido - Castro - Calimero hoppe som egentlig er springhest.

Hvis du ikke bor lang væk er du også velkommen til at komme og kigge (vi bor ved haderslev) og er sikker på den brune dreng der bor i århus også gerne vil klappes hvis det er tættere på =o)

Noget helt andet er at det har været nemt at sælge Boney m føllene de to drenge har begge været solgt inden de var 14 dage, og der har været bud på hoppen men hun er en beholder.

0
0
Svar på denne tråd

Godt tilbud
Forfatter: 
Dato:  24-08-2012 12:24
Nadia! Det kan være jeg tager dig op på det, bor ikke så langt fra Haderslev! Du har vel ikke nogle føl billeder?
Mvh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  24-08-2012 19:33

Ja hun er dejlig hende Safran.

Hun er lavet på en De Noir hoppe 160 i stg.

Safran er måske ikke så høj, men det ligger til hopperne, det er ikke Santos skyld ;)

Jeg synes bare at de føl jeg har set efter Santos har mindet meget om hinanden. Både dem på hestegalleri men også dem på gørklintgårds facebook side.

Han står med en skade hjemme på stutteriet. Jørgen skulle være særdeles tilfreds med deres egne føl efter Santos.

Jeg tror på Santos - Men ellers havde jeg nok ikke brugt ham inden der var vist en årgang efter ham ;)

Mvh Charlotte

Besøg os på..

www.staldl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har da
Forfatter: 
Dato:  24-08-2012 20:55
også overvejet om jeg skulle høre hr. Ravn om ikke han viser døllerne frem hvis jeg kommer forbi.

Ved du om han avler stort ellers? Altså når det ikke lige er på din hoppe?

Vh Louise

0
0
Svar på denne tråd

Boney M føller
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 12:07

Jep har da nogle stykker =o)

Billede

Billede

Boney M - Landwind - Calimero

Billede

Billede

Billede

Boney M - Rohdiamant - Leonardo II

Ville gerne ligge billede ind af hvor godt gående Belli egentlig er, men hun ligner en araber med kosten i vejret på stort set alle billeder, men du kan da få en ide om typen

0
0
Svar på denne tråd

Nadia...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 12:41
ma sige jeg er vældig begejstret for det mørke brune føl! Har du evt et billede af moderen? Bare for at ære besværlig:-) har luret påndin profil, men uden held!
Den lyse er også fin, men ja, bevægelserne er jo ikke til at se på fotos!

0
0
Svar på denne tråd

Landina
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 13:01

ha ha lidt har jeg da =o) det er nok nærmere kvaliteten det er galt med syntes altid mine heste ser underlige ud =o)

Men kom forbi og se hende live ellers

Billede

Billede

Billede

Det var lige hvad jeg hurtigt kunne finde =o)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider