Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

jubiiiiiiii
Forfatter: 
Dato:  20-07-2012 23:33

jubiii min Stravinsky xx/Urprinz hoppe er scannet drægtig med Tailormade Lancelot i dag. Hun holdt i første hug :) måske mit held vender nu. Havde jo ikke meget held med mit Temptationføl der døde 4 dage gammel.

Dejligt at have det at se frem til næste år :)

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 00:14

Kan godt huske fornemmelsen

MVH Janni

Velgående 3 års DV vallak efter Mon-Ami x sælges, 168 cm.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 08:19

Stort tillykke og held og lykke med det kommende føl. Det har du vist behov for.

Jeg tørrede selv sveden af panden i går. Vi solgte i efteråret vores gamle hoppe til en god ven og næsten nabo, så hun er blevet stående hos os. Formålet med at han købte hende var at trække et par føl på hende, så da hun hele foråret/forsommeren havde nogle mærkelige brunster og ikke blev drægtig ved første inseminering, så var jeg lidt ked af det. Hun kom så heller ikke i brunst igen, så det endte med at hun blev sprøjtet i brunst. Men det hjalp så også, hun blev scannet drægtig med Tailormade Attention i går.

Selv har vi kun et usikkert punkt med Piola den unge WM-hoppe, hun blev bedækket på 12. dagen efter folingen, har siden vist svage brunsttegn men vil ikke lade hingsten komme nær, så vi aner faktisk ikke om hun er drægtig eller ej. Det kan også bare være at det er fordi hun vil passe på sit føl. Men det vil tiden vise.

De andre 3 er alle blevet drægtige i første hug, Fair Play med De L'Or, Princess Daisy med Abanos og Bella med Janus igen-igen.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Sælges:

Smuk 1-års hannoveranerhoppeplag

Lille allround-vallak

0
0
Svar på denne tråd

dejligt
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 09:38

Så dejligt Charlotte :) det er bare en god fornemmelse, når tingene falder på plads. held og lykke med føllene næste år.

0
0
Svar på denne tråd

adfadsf
Forfatter: 
Dato:  21-07-2012 20:10

igen - stort tillykke, kan mærke det er et super hoppeføl.

Stutteri pause.

flere gode hopper til salg, samt afkom.

alle gennemavlede trakehnerlinier.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider