Når nu hoppen har en noget holstener blod i sig, og har gjort det godt med en holstener hingst som Churchill, hvorfor så ikke forsætte i den retning ?? Det er da synd og skam at blande alt muligt mere forskelligt blod ind, og jo Holstener kan sagtens gå dressur på topplan.
Jeg har ikke været inde og studerer hoppen, og set hvad hun ellers har lavet afkom med, og hvad de har præsteret. Men det ville jeg da starte med hvis jeg var Jer, det kan være med til at give et rigtig godt indblik i hvad der fungerer.
Det samme vil jeg gøre med hendes mor, mm og søskende. Find ud af om du evt. kan finde en rød tråd i hvad der fungerer på stammen. Kan du det, så følg den 
Jeg var kun lige hurtig inde og se hendes karakter, og i betragtning af vi snakker 94, så synes jeg nu ikke hoppen har så ringe karakter. Plus igen, for jeg ved ikke hvor mangne gang, så er karaktererne ikke det eneste sagliggørende når vi snakker avl, de siger i bund og grund mest noget om hesten i de ti minutter den var på banen.
Du kan jo forsætte med Churchill, dog skal du nok ikke forvente at få et super modernet afkom.
Ellers tænker jeg en hingst som Holstener hingsten Lorentin I kunne være en mulighed, også for at få noget L-blod ind.
Cape Town S, også en super velgående DV´er ud af ren holstenerblod, som også har lavet rigtig mange gode dressur heste, og springheste.
Jeg ville nok ikke prøve at gå springvejen på hende, blodet bliver lidt usikkert længere ud. Men måske overveje lidt military, hvis du ønsker afkom der også kan springe. Her er de tre ovennævnte hingste også en mulighed.
Ellers springhingste som Mønsteds Hardcore, Heart Throbe BS og Escapology T, er alle springhingste, som indeholder en god potion fuldblod, og jeg vil også sige de er ud af gode stammer, specielt to af dem, hvor der på den ene også er flere dressur resultater.
Annette