Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Data-hjælp...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 20:52
Er der nogen, der kan tjekke min -forhåbentlige- fremtidige hest på LR?
Hesten hedder Montreux, er fra 1992, har Manstein som far og Racot som morfar...
Er også meget interesseret i, om der evt. er nogle point på ham fra evt. stævner...
På forhånd tak! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hjælpen er nær...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 21:04

Montreux!!!

Ident: 9201346
Avlsforbund: DV
Land: Danmark
Navn: MONTREUX
Køn: Hingst
Fødselsdato: 20-05-1992
Farve: brun
Mærke: Avlsforbund: DV Mærke: 346
Opdrætter: Johannes Simonsen Lillian Hansen
Far: Ident: DVE 381 DV DK
Navn: MANSTEIN
Kåringskarakter: 998 77 88 9
Kåringsbeskrivelse: Stor betydelig hingst af særdeles god type. Udtryksfuldt hoved. Velansat hals. Særdeles god skulder, manke og overlinie. Velformet, muskuløst kryds. Lemmerne passende føre og velstillede. Bevægelsem særdeles god.
Født: 02-05-1979
Mor: Ident: RDH 2854 DV DK
Navn: RACELL
Kåringskarakter: 997 78 68 9
Kåringsbeskrivelse: Passende stor hoppe. Særdeles god, ædel type. Udtryksfuldt hoved. Velansat hals. Særdeles god skulder og manke. Lidt stram lænd. Velformet og muskuløst kryds. Lemmerne fine, men tørre. Bevægelsen særdeles god. Tilkendt opdrættermedalje i SØLV.
Født: 17-03-1987

Det er faktisk hvad der står om ham.

** Trine **

Så er Mary vel hjemvendt fra hingst. Nu skal vi bare vente til den 18, hvor hun forhåbentlig bliver scannet i fol.
Kryds fingre!!!

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 21:09
Tusind tak! Så er jeg det mere klog på pruhesten... Ved nu, hvor han kommer fra helt nøjagtigt. Mange tak!
0
0
Svar på denne tråd

Hov....
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 21:11
Kan du tjekke, hvem der står som ejer? Vil gerne vide, om han er ejerskiftet fra sidste salg...
0
0
Svar på denne tråd

Sorry...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 21:13

Men der er mange der hedder som opdrætterne.

** Trine **

Så er Mary vel hjemvendt fra hingst. Nu skal vi bare vente til den 18, hvor hun forhåbentlig bliver scannet i fol.
Kryds fingre!!!

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!

0
0
Svar på denne tråd

den står
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 21:23
med johanne simonsen som ejer

Følg med i DM i Dressur 2004 på
Http://www.broholm-rideklub.dk

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
0
0
Svar på denne tråd

Niks...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 21:24

Jeg har kun udviget abbonement, og man skal havde special abbonement for at kunne se sådan noget.

Sorry...

** Trine **

Kryds fingre!!!

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 22:09
Se overskrift... Så kan jeg da se, at der skal ejerskiftes... Det er i hvert fald ikke den mand, jeg er ved at købe hesten af... :-D
Så tak for hjælpen.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider