Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Heslegårds Louis
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 20:12
Så et par tråde længere nede, at der var en som i databasen havde søgt under en hingst (kan ik lihe huske navnet) så ville lige høre om der var nogen der ville finde noget om overnævnte for mig. Afkom osv.

M.V.H. Kirsa (i) Husk at heste er mere end blot transportdyr (i)

0
0
Svar på denne tråd

Hjælpen er nær...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2004 20:40

Her er hvad de´r står på HesteData om

Heslegårds Louis DVH 567!!!

Ident: DVH 567
Avlsforbund: DV
Land: Danmark
Navn: HESLEGÅRD'S LOUIS
Øvrige identer: 314409392 HN DEU
9207792 LU DK
Køn: Hingst
Fødselsdato: 15-03-1992
Farve: rød
Opdrætter: Tyskland
Far: Ident: DE306062413085 XX DEU
Navn: LAURIES CRUSADOR XX
Født: 01-01-1985
Mor: Ident: H314407182 HN DEU
Navn: WOGE
Født: 01-01-1982

Kåringskarakter DV: 978 77 78 9

Kåringsbeskrivelse: Passende stor ædel hingst af god type. Udtryksfuldt hoved. Velansat hals. God skulder og manke. God overlinie. Velformet, muskuløst kryds. Lemmerne passende føre. Bevægelsen god i skridt og trav, særdeles god i galop.

Materialprøvebeskrivelse DV: En flink, engageret og let ridelig hingst, der har udviklet sig positivt i træningsperioden og har haft let ved arbejdet og med gode dressur anlæg. Hingsten er meget flink og opmærksom i stalden. Arbejder desuden altid velmotiveret og tager godt imod rytterens hjælpere. Hingsten lader sig let ride i overgange mellem friere og mere samlede gangarter. Hingsten arbejder nu tilfredsstillende i skridt, men har i træningsperioden til tider været lidt spændt. Arbejder i trav og galop med godt sving og bæring. Hingsten springer villigt med godt mod og tager godt imod rytterens hjælpere. Forbensteknikken er knap tilfredsstillende, men god brug af ryg. PRØVEN ER GODKENDT.

Afkom:

Heslegårds Louis har 204 dansk registrede afkom. Vil du havde oplysninger om nogle så sig bare til.

DRF-resultater:

Antal Placeringer Antal Point
Dressur 36 893
Springning 0 0
Military 0 0
I alt 36 893

Vil du havde de enkelte placeringer, så bare sig til.

Indekstal:

DV Gangartsindeks-2003

Skridt 118
Trav 104
Galop 116
Ridelighed 116
Gangarter samlet 115
Sikkerhed 0,84

DV Eksteriørindeks-2003

Type 127
Forpart 111
Overlinie 121
Forlemmer 145
Baglemmer 148
Bevægelse 117
Helhed 128
Sikkerhed 0,96

DV Springindeks-2003

Taksation 85,
Benteknik 78,
Brug af ryg 97,
Ridelighed 85,
Springevner samlet 86,
Sikkerhed 0,85

Her er et par billeder af ham. De er ikke af bedste kvalitet, men jeg har også taget biledet af et billede:-P

Du benytter bare billederne hvis det er...

Er der mere du vil vide skal du ikke være bange for at spørge løs. Jeg hjælper gerne.

** Trine **

Så er Mary vel hjemvendt fra hingst. Nu skal vi bare vente til den 18, hvor hun forhåbentlig bliver scannet i fol.
Kryds fingre!!!

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider