Endelig - 16 dage over tid besluttede Lo-ann at folede natten til Torsdag (26-04-2012)
Hun har været rigtig træls, fordi hun har lagt op til at foler 2 gange, men hun snyd os.
Så i går morges kl. 05.55 ringede staldens ejer og sagde der var 4 øre i stedet for 2. Han ringede til min mor, som lige var mødt på arbejde i danfoss, hun ringede til min far, som så vækkede mig med orderne - ;" Helene, Helene, Vågn op. Du er blevet tante"
Der kl. 5 om morgen er man ikke så vågen, og skulle lige om omsætter hvad han sagde. Men ca. 05.25 var vi ude på gården - Og så dette dejlige vidunder -
Han er hingst med en lille stjerne, lysebrun, og tror han med tiden får hvide sokker.
Han består stortset kun af ben, og målede allerede 112 cm.
Moren Lo-ann folede dog uden problemer, og han var oppe og står da vi kom og var tør. Hun er en pragtfuld mor! Men den lille stakkel har fået yverbetændelse i højre pat og er derfor lidt sart, når han får ved i den. Så hun har fået et skud pencilin, og blir hygget lidt ekstra om. Det hjælper også at han får drikket mere og mere.
Vi var lidt bekrymret, fordi han havde lidt svært ved at kommer op, og væltede rundt når han forsøgte, men det viste sig at han blev ved med at glider med de lange ben, så jeg hæltede lidt ekstra spånder ind og det hjalp. Og så havde han ikke helt fundet teknikken med mælkebaren, så vi hjalp ham lidt, da han virkede meget apatisk.
Omsider fandt han ud af det og SÅ drak han. I går bestilte han ikke meget andet end sove og drikker.
Det var så sødt, fordi da han blev vaccineret stejlede han og trimlede om i halmen. Hun skulle ihvertald IKKE lytte på MIG! tænkte han vist 
Men så blev han også pænt liggende med hovedet i skødet på mig og blev vaccineret og lyttet på m.m.
I dag kommer han nok på fold, og så kommer der nye billeder 
Vi diskutere stadig navnet.
Så i må gerne kommer med Forslag
Moren hedder Ginnerup Lo-ann Og faren er Volstrups Cash