Jeg tror der er flere hopper, der har længere brunster, eller er lang tid om at udvikle ægget, så det er modent til inseminering.
Jeg vil også sige, at tidspunktet på året, sagtens kan have spillet ind på din hoppe, det er tidligt, og brunsterne er ikke helt af bedste kvalitet, på den tid af året, for mange hopper.
Jeg har en hoppe, som altid går længere tid mellem ægløsning, ca 25-26 dage, men vi inseminerer hende kun 1 eller 2 gange. Vi ved, selvfølige også fordi vi kender hende, at vi skal ikke begynde at inseminerer før hun står med minimum 4,5, og helst omkring 5, og hun skal have sin tid til det.
Omvendt inseminerede vi i år hendes ene datter for første gang, og her var der præcis, næsten også indenfor timer, 21 dage i mellem ægløsningerne.
Det er svært at sige om din hoppe er drægtig eller ej, men det ved du jo snart
Men skulle hun desværre ikke være, så kan jeg godt forstille mig hun sikkert har en bedre brunst denne gang, ergo en kortere.
Det er aldrig godt at inseminerer alt for mange gange, men derfor kan din hoppe sagtens være ifol alligevel, jeg håber hun er 
Annette