Anette hvor er hun dygtig, det er bare så skønt når det går lige efter bogen
.
Lene Hell, jeg kender godt det med at manden først skal sættes ind i div som hjælper, jeg opgav nu at lære min mand at longere, efter jeg og hesten var ved at blive rullet flere gange ind i longen 
Vi købte for 2 mdr siden Nørlunds Finette, en 3 års DSP som er gået over ponymål.
Hun var meget rå da hun kom, og var ikke vild med berøring, og slet ikke på benene - hun bed og lagde øre hvis vi forsøgte at røre hendes forben.
Men nu er hun bare den skønneste, mest kælne og nysgerrige hest - vi har fået styr på hove og tænder og selv min 13 årige datter kan nu løfte alle 4 ben.
Hun er igang 3 - 4 gange om ugen i ca 15 min af gangen. 1 gang om ugen er hun med på rideskolen til undervisning, så får hun også kørt i trailer hvilket hun er blevet rigtig god til.
Hun fyldte 3 år i går, så det er kun meget let ridning hun bydes.
Hun kan skridt, trave og er fint styrbar på volter osv. vi er lige begyndt at gallopere på stor volte og det går også rigtig fint.
Jeg elsker bare arbejdet med de unge 
Ps - de hvide ridebukser skyldes en foto session med formålet at lave en indbydelse til konfirmation - så de er ikke på vej til stævne