Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Se lige mit lille nye føl
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 09:19
Billederne er ikke de bedste, men de er der da..

Bassen blev født i går nat d.1/6, mor Røskva klarede det hele selv og både mor og søn har det fint.
Den lille basse er allerede meget kontaktsøgende. Han kan bare ikke få nok af at blive kløet og opsøger os konstant når vi er inde i boksen hos ham.

Følle er efter Røskva Kideris og Halskovs Vulkan, og som I nok kan se en lille fjordhest!!

ÉN GANG FJORDHEST, ALTID FJORDHEST.
0
0
Svar på denne tråd

ja ja ja jeg ved det
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 09:25
glemte i al min hast at få lagt et billede ind..
-meget flot..

Og så er det jo endnu mere flot at jeg stadig ikke har fundet ud af af sætte billeder ind...
Hvis I vil se ham så gå lige ind på min præs. -Tak..

0
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 09:33
Hej Janni

Her er dine billeder

MVH Nanna
0
0
Svar på denne tråd

Han er rigtig sød...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 10:08
... det bliver spændende at se, om Vulkan giver ham sine gode bevægelser. Tillykke med ham.

Jeg så lige på din præsentation, at du har Søndergårds Safari. Hvordan er han faldet ud? Har du nogle billeder af ham?

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Hej Sif...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 10:23
Jeg har haft dem ude en kort tur i går, og sådan som han allerede sætter sine ben tror jeg nok han har arvet noget efter sin far, men Røskva har også fine bevægelser, så jeg tror nok han skal blive til noget..
Ja, jeg har Safari, og jeg synes han er faldet rigtigt got ud. Han ligner sin far en hel del (og ham kan jeg godt li´), jeg tror han bliver høj og han har også udmærkede bevægelser, store koder og haser, så jeg tror ikke han bliver nogen dårlig hest (avlshingst forhåbentligt??!).
Jeg har pt. ikke nogle nye billeder men på min præs. (billedet der hedder føl fra 2003) står han yderst til højre... Han er vokset noget siden da, og billedet er jo ikke taget så man kan vurdere ham rigtigt, men han er der...
Han er for øvrigt til salg!
Hilsen
Janni

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 10:26
med den smukke lille fyr :D
0
0
Svar på denne tråd

hvor dejlig...
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 11:50
nøj, hvor ser den dog dejlig og uskyldig ud, gid det var mig der fik mig sådan en lille en igen :-D

mvh lise ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Nøjj, hvor sød
Forfatter: 
Dato:  02-06-2004 12:50
Der er simpelthen ikke noget mere kært end et fjordføl.

Tillykke med ham.

mvh
Helle
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider