Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Katrinelund-Tailermade Hingste
Forfatter: 
Dato:  18-03-2012 18:41

Tusind tak til Katrinelund og Tailermade for en fantastisk god eftermiddag. Hingstene blev fremstillet velforberedte og med en speakerberetning af Per Skærbæk. Tak til Ib og Per for at I gider fremvise jeres hingste for os på sjælland og håber at I vil gøre det til en tradition.

0
0
Svar på denne tråd

oldenborg
Forfatter: 
Dato:  18-03-2012 18:47

Det var bare ærgerligt det var så sent på dagen, og at der ikke forelå noget egentlig program for eftermiddagen.

Var på Cabe kl. 10 for at se oldenborg hingstene og da dette arrangement sluttede kl. 14, var jeg desværre mør og kold - så kørte hjem, men ville egentlig gerne have set Ibs hingste også. Der var nogle rigtig spændende navne imellem.

Sagde Ditte

Støt Dyreværnets arbejde!

Se mere på www.dyrevaernet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Team Cabe
Forfatter: 
Dato:  18-03-2012 19:31

Ja, det var et par dejlige timer vi havde på Team Cabe. Smukke, velgående og velspringende hingste super fremvist.

Det var helt sikkert et super initiativ. Jeg savnede bare De L'Or, jeg ville gerne have set ham under rytter, men han havde jo lovligt forfald.

Mvh. Charlotte

Züchten heißt denken in Generationen

Sælges:

Lille allround-vallak

Billig HTR-trakehnerhoppe efter Silver Moon til avl og let dressur

0
0
Svar på denne tråd

Ja det var en
Forfatter: 
Dato:  20-03-2012 11:25

stemningsfuld fremvisning af Katrinelund´s hingste - den jyskelune var slet ikke til at stå for. Vi kan som tidligere skrevet, håbe på det kunne blive en tradition.

Ja Ditte, det undrede mig, at så mange faldt fra efter første runde af fremvisning ( oldenborg/ frederiksborg mm). Men heldigvis blev der fyldt godt op igen. Alt andet havde været synd, når Katrinelund nu havde lagt vejen forbi og ofret tid/penge på os sjællænder)

(Tak for sidste Lone - du er hermed afluret herinde:-) )

Tina Blixenkrone Hansen

www.stutteri-blixenkrone.dk

Nu mor til Chanel. 21.08.2008

Stutteri Blixenkrone - avl af DV kvalitetsheste

0
0
Svar på denne tråd

ja det
Forfatter: 
Dato:  20-03-2012 11:44

var en dejlig fremvisning af nogle skønne hingste. Håber også at det bliver en fast tradition. Jeg ville også gerne have set De L'or, men det kunne jo ikke lade sig gøre. Og så savnede jeg også Temptation, synes det er længe siden man har set noget til ham, og jeg synes bare han er lækker Og hyggeligt lige at hilse på nogle af jer

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Temptation
Forfatter: 
Dato:  20-03-2012 12:40

Jeg var også skuffet over at de næsten havde alle andre med, end Temptation..

Men så så i Ridehesten, at han skal stå til rådighed i Tyskland i denne sæson..

Måske er det derfor?

Jeg har spurgt på Katrinelunds facebook side, men fik intet svar.

0
0
Svar på denne tråd

Tyskland
Forfatter: 
Dato:  20-03-2012 12:42

...hvis jeg altså har forstået det rigtigt, mht. at han skal stå i Tyskland.

0
0
Svar på denne tråd

Fremvisning
Forfatter: 
Dato:  21-03-2012 14:04

Håber de kommer igen til næste år og så må de gerne vente, så dem der er til 10 dages test kan nå at komme med.

(Tina: Tak i lige måde. Hyggeligt)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider