Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Prinz K3
Forfatter: 
Dato:  05-03-2012 07:58

Har forgæves forsøgt at finde følbeskrivelsen på ham - nogen der har et link?

Og er der nogen der ved noget om han avler stort eller lille??

mvh Mai

6 års hoppe - De Noir/Donnergraf/Weltlöve sælge - Dejlige takfaste gangarter.

www.youtube.com/watch?v=IMEBgQShBCc

0
0
Svar på denne tråd

ingen følsbeskrivelse
Forfatter: 
Dato:  05-03-2012 08:59

der findes ingen følbeskrivelse og det må vel begrundes med at der ikke er fremstillet nok føl efter denne skønne hingst...

sidste år var også et obligatorisk år for besigtelse på trods af det var 3. årgang og når de første hopper er kåret, så kommer der ingen beskrivelse.

om han avler stort eller småt, tja jeg har lavet 3 afkom efter Prinz k3, 2 helsøskende og en halvbror/nevø.

Den ældste bliver 3 år i år, jeg har ikke målt ham siden han var 172 cm i stang som 2½ års og han vokser vist pt, men han virker ikke overbygget overhovedet, så han tager nok kun et par cm mere.. han er moderens største føl, sammen med storebror efter Leo-Light der er 173 cm i stang.

lillesøster der bliver 2 år i år, er lige nu gået i stå, men pt er hun så 162 cm i stang og her forventes en mere moderat størrelse.

sidste skud et føl fra 2011 er af den nye ejer blevet målt til 151 cm i stang og han tyder da på at få en størrelse, der ligner den 2 årige..

i denne afstamning er der Dolomit der med en størrelse på 173 cm i stang jo også kan bidrage med noget størrelse.

Men hoppen er selv 164 cm i stang og hendes afkom har ligget fra 163-173 cm i stang, og her ligger prinz K3 afkommene så i den høje ende.

5 års dressurhoppe efter Blue hors Leredo sælges

0
0
Svar på denne tråd

Prinz K3
Forfatter: 
Dato:  05-03-2012 14:20

Jeg har en 2 års efter K3, gude smuk, gode bevægelser, men hun er stor.. Og så avler han et rigtig godt temperament.

Min svigerfar har 3 efter ham, og dem kan jeg næsten beskrive på samme måde.

June

0
0
Svar på denne tråd

prinz K3..
Forfatter: 
Dato:  05-03-2012 14:30

Jeg har også en gudeskøn og smuk Prinz K3 vallak på knap 2 år, han er 162cm i stang nu, så jeg vil regne med han ender omkring de 170cm.

Tror godt man kan sige at Prinzen generelt er med til at give størrelse til sine afkom, og masser af udtryk :D Og så har min dreng masser af personlighed :)

Mvh.

Rosita Larsen

Afkom 2011, sort hingsteføl født 2/5-11 e. Aston Martin / Hohenstein, Virage de la Vie

Afkom 2010, sort hingsteføl født 4/4-10 e. Prinz K3 / Aston Martin,Vainqueur de la Vie ...

0
0
Svar på denne tråd

nårh ja..
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 08:30

jeg vil mene på de prinz k3 jeg har set har de alle typen til fælles.. og smukke hoveder..

5 års dressurhoppe efter Blue hors Leredo sælges

0
0
Svar på denne tråd

jeg har også en
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 10:04

3 års efter Prinz K3. Hun er så kun 163, men det var moderen også, og hun er slet ikke færdig med at vokse, så håber at hun tager et ryk til

Hun er smuk, velgående, og har i forhold til moderen, et meget bedre temperament...

Her er hun, lidt afbleget i sin sorte pels, men synes godt man kan se hvem hendes fader er.

Iben W. D. Fischer

Trakehner - hesten for livet!

http://www.iwe-horses.dk

0
0
Svar på denne tråd

Prinz K3 afkom
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 19:09

Jeg har avlet to helsøstre. Ingen af dem er i overstørrelse. Den første er endda til den lille side. Men hoppestammen kan så også give en lille eller to en gang imellem. Jeg må tilslutte mig at Prinz K3 giver fantastisk smukke typer og temperamentet kan man ikke sætte en finger på. I hans første årgang er blandt de DV kårede hopper 1 RDS, 3 RDH og 1 SRDH og derudover 1 hingst udtaget ved forbesigtigelse.

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 19:19

Så må det blive ham - såfremt jeg altså ikke kommer af med damen.

6 års hoppe - De Noir/Donnergraf/Weltlöve sælge - Dejlige takfaste gangarter.

www.youtube.com/watch?v=IMEBgQShBCc

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider