Hej hn'er.
jeg har surfet lidt rundt, da min hoppe havde sådan noget kolik lign noget og alligevel ikke, hun har hverken haft feber, eller noget og hun hun ville spise og drikke igen efter 1. gåtur om aftenen, men har bare været sløv/træt... hun har hverken rullet eller sparkedet sig imens..., hun er ifolet 4. August så skal så ergo fole omkring 4 juli ikke??
Her efter et par dage er hun sådan okay frisk igen, og jeg har været ude her til aften og strigle hende, og HOLD da op hendes mave danser rundt! 
og så ville jeg lige se hvordan og hvorledes , fra hvornår ca man skulle kunne mærke føllet...
og der fandt jeg 2 tråde, i en hvor en dyrlæge udtaler sig om lige oppe over og en fra 3 mdr før termin, men nu er hun jo hverken det ene eller det andet??
eller.....
da hun blev scannet på 17 dagen sagde dyrlægen godt nok a ægget var noget stort og om vi var sikre på a det først var den 4 august hun blev ifolet... hmm tja... hun går da sammen med en shetter hingst, men men men var i brunst normalt indtil hun havde været nede ved hingsten, og tja..
er totalt i vildrede..
især det er første gang.... for os begge