Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hoppefoder
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 06:50

Tager i jeres hopper fra hoppefoderet, når følet fra i år er fravænnet, hvis i skal have føl næste år også? Jeg er sådan i tvivl om jeg skal skifte til almindeligt foder nu, og men så er det jo kun for nogle få måneder, så skifter vi tilbage igen. Hun får nu Fertolac fra Havens, og de andre får sportsbrok fra Havens, undtagen følle han får optigrow fra Havens. Hvad gør i andre? Følle er lige fravænnet nu, som 7 mdr gammel, og hun har termin igen 29 april. Hun er ved meget pænt huld, meget nem at fodre på, og får alt det wrap hun gider hele døgnet rundt.

Med venlig hilsen Pernille :-D

Dejligt Palominohingsteføl sælges, klar til fravænning okt 2011, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Fodring
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 09:47

Nej, min bliver på det samme hele året rundt, og det kan man med det meste hoppefoder. De får jo bare mindre mængder når de ikke har føl ved siden, og de ikke er i 8-11 måned

Annette

Kvalitets avl af springheste

Hoppeføl efter Diarado sælges

Tre års Cassini I, ifol med Larimar sælges

Safemate folingsalarm sælges

www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

hoppefoder
Forfatter: 
Dato:  26-11-2011 16:45

Jeg fodre også med Havens, og jeg giver min hoppe Ferto Lac hele året rundt, hun får dog bare en mindre mængde i de mellemliggende måneder som annette også skriver :)

Mvh.

Rosita Larsen

Afkom 2011, sort hingsteføl født 2/5-11 e. Aston Martin / Hohenstein, Virage de la Vie.

Afkom 2010, sort hingsteføl født 4/4-10 e. Prinz K3 / Hohenstein, Vainqueur de la Vie.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  27-11-2011 22:27

Jeg har også bestemt mig for at lade hende fortsætte på ferto- lac. Gider ikke skifte hele tiden.

Med venlig hilsen Pernille :-D

Dejligt Palominohingsteføl sælges, klar til fravænning okt 2011, se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider