Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sandyford Sundew ?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 19:44

hej jeg er ved at lave en plakat til min mor med sandyford og det gør jeg fordi hun red på ham da han stadig stod på tanholdt rideskole i kolding og jeg ved hun blev knust da han blev flyttet til holsted på sine sene år

men jeg vil gerne høre om du ved noget om hvad der skete med ham efter han flyttede fra kolding og jeg hvis du ved hvornår han døde vil det også hjælpe og hvis du har farve billeder fra efter kolding på forhånd tusinde tak

0
0
Svar på denne tråd

Sandyford
Forfatter: 
Dato:  09-11-2011 10:03

Sandyford Sundew...puh ha det er mange år siden. Man bliver helt nostalgisk . Han var på Tanholt, da jeg startede med at ride i starten af 80'erne, men kom væk kort tid efter. Troede faktisk han døde, men det tyder det iflg. dit udsagn på, at han ikke gjorde.

Prøv at ringe til Jørn Ravn på Tanholt. Han kan helt sikkert svare.

0
0
Svar på denne tråd

:-) (-:
Forfatter: 
Dato:  09-11-2011 13:19

ja det er mange år siden :-) jeg gik selv på tandholt den gang men jeg mener ikke jørn ved noget det var jo peters hest jeg mener jørn havde nogle "strå" fra ham men han smed dem vist nok ud da han købte vendro (ham kan jeg huske :-))jeg mindes nemlig at jeg spurgte ham da jeg var mindre, da jeg har hørt om sandyford lige siden jeg kan huske

men tak det var et godt bud :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider