Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

mindre liv i min hoppes mave
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 11:45
jeg har jo den her hoppe som endnu ikke har født,terminen er usikker fordi hun har gået i stod fra april til august.
jeg de sidste to md set utroligt meget liv under bugen.
men her på det sidste ser jeg ikke så meget liv som før og nogle dage slet ingen liv .
bevæger den sig mindre til sidst?
den lidt nervøse.
0
0
Svar på denne tråd

det er forskelligt
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 12:20
jeg venter tredje føl,og på ingen af mine hopper har der været nogen særlig bevægelse.nogle mener hoppeføl bevæger sig mere mens de er i maven end hingste,men hvis hun ellers er rund og godt til freds må du jo nok bare vente og se tiden an.

bedækning tilbydes ved ox araber.se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Pladsen bliver trang.
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 12:44
Tror det er helt normalt,pladsen i maven bliver mere trang,jo større følet bliver,den har til sidst ikke så meget plads at bevæge sig på.

-Hygge.

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
0
0
Svar på denne tråd

det lyder da rigtigt
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 12:53
tak fordi i ville svare .
det er første gang jeg skal have følle,såhh.
0
0
Svar på denne tråd

bevægelse
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 18:22
Jeg mærkede også utrolig meget liv hos min et par måneder, men den sidste måneds tid var der ret fredeligt (blev også en smule nervøs/forundret), men det er jo meget logisk at der nok bliver for trængt til de vilde bevægelser :-)

Pøj pøj med det :-)

mvh. Heidi, Hekla & High-Line

Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

jeg tager det helt roligt
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 20:28
nu .
der kan jo flyve de særeste tanker op i en når det er første gang.
men tak for hjælpen.
0
0
Svar på denne tråd

min hoppe er også førstegangs...
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 22:21
jeg venter også på mit første føl og min hoppe ligeledes... og der er en lille måned til og der er heller ikke bevægelse mere som før. Så jeg så lige dit indslag og kunne genkende dine bekymringer som ny... :-) og det lyder jo meget lokisk at jo mindre pladsen bliver jo mindre bevægelse - held og lykke med det store øjeblik. P.S. detbliver da spændene om det nu også er et hingste føl der kommer, når der er lidt bevægelse... smil vh trula
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider