Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Nye billeder + navne tjeck
Forfatter: 
Dato:  21-05-2004 23:27
Synes lige jeg havde lyst til at vise jer lidt flere billeder af min lille skønhed, så kan i jo også lige tygge på om hendes navn er helt hen i vejret.

My Look Alike Ovenskov, Kælenavn synes jeg passende kan være My (ligesom den der fra mummi troldene)

Synes selv det passer godt, fars navn (Look) er blandet ind i det, og hun ligner sin mor, hvilket faktisk er det vigtigste, og ovenskov... det hedder jeg *S*

Kom bare med hvad i har af kommentarer og kritik

-Ariann
0
0
Svar på denne tråd

Hun er bare
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 00:23
dejlige, er helt vilde med hendes farve, så´n sølv farvet, men bli´r hun ikke sort??
Navnet sys jeg er fint. ;-D
0
0
Svar på denne tråd

smuk hest..
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 08:57
men jeg tror navnet falder uden for min smag, det er alt for langt for mig.. jeg ville kalde hende My Ovenskov - faderens navn synes jeg er ligemeget. Med det navn han render rundt med (look) er der alligevel ikke ret mange der fanger at du i navnet har indopereret faderens navn, det er jo i denne her sammenhæng bare et engelsk ord, og der er jo et ton af heste der hedder noget med "look at me" osv. som ingen relation har til hingsten. De der er interesserede i at kende bagrunden for din lille skønhed de kan jo bare spørge ;-) ;-)

men My er et fedt navn (y)

Ane

Det er altid for tidligt at give op
0
0
Svar på denne tråd

farve..
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 12:00

Tror også den bliver sort/mørk brun. Fik en for små 2 år siden den var også samme farve som din. Nu hun næsten sort. Syntes også det er et fint navn, måske lidt langt.
Held og lykke med følle.

mvh mona
0
0
Svar på denne tråd

Smuk......
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 13:13
Utrolig smuk,kunne også godt tænke mig at vide hvad farve den bliver.(har lige spurgt kæresten om jeg skulle spørge om den var til salg,men det mente han bestemt ikke.)

Navnet falder heller ikke i min smag.

-Hygge.

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
0
0
Svar på denne tråd

Wooow...........
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 14:05
Sikke en SMUK farve :) :)

Har du stadig dit Jackpot føl? Hva farve er han nu når han har smidt føl pelsen?

Mit Jackpot føl er jo ved at blive helt rød igen :)

Lærke
Lærke (Gamina)

Tinkere i sport & avl. |Stald Pilgaard |

PilgaardHorses
0
0
Svar på denne tråd

Falcko og My
Forfatter: 
Dato:  22-05-2004 14:14

Har jeg stadig, han ligner mere og mere Jackpot farve og også ellers, hans hovedform er snydt ud af næsen på pottemanden, han har stået hos susan ½ års tid, nu er han lånt ud til en pige i sønderjylland som selskab til hendes 1 års hingst.

Mht. til My skal der et pænt bud til før hun er til salg, og så vil jeg har lovning på at få lov til at lave et par føl på hende om nogen år.. *S* stadig interesseret..?

Jeg har en 2 års hoppe som er meget til salg, hvis du er hurtig vil jeg godt slå et par 1000 af prisen, var det ikke noget i stedet?

-Ariann
0
0
Svar på denne tråd

Navn....
Forfatter: 
Dato:  24-05-2004 13:10
Jeg synes My Look Alike er at fedt navn, dit navn passer bare ikke lige ind i det Engelske ;-)

Smuk lille følle :-)

Sessa med Luna-hesten
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider