|
|
| Wee salg af 2 stk |
|
|
Endelig kom de også til mig. De seriøse købere. Dem har der godt nok været langt imellem hjemme ved mig. Men nu har jeg fået solgt 2 stk. Den ene er føllet fra i År. Solgt på Auktionen i Randers. Ikke til en svimlende pris, men hesten er solgt til gode mennesker, hvor hun først skal have en ridekarrierre og derefter indgå i avlen. Og jeg skal ikke fodre på hende de næste 3 år. Og den anden er moderen. 11 årig RDH hoppe. Solgt til en sød rytter, der vil bruge hende til lidt baneridning og ture i skoven. Her fik jeg prisen. Så jeg er ovenud tilfreds med begge salg. Så bare et indlæg om at der faktisk sælges lidt rundt omkring trods krisetider mm. Er der andre der har fået solgt i år? Lad os vise at det ikke er helt gået i stå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønt..... |
|
|
Tillykke med salget, og ikke mindst med at det er søde folk og at du er tilfreds med handlen. Jeg har i år solgt en 4-års hoppe, en 1-års vallak og to hingsteføl. Det ene af de to hingsteføl skal nok lige igennem fuld handelsundersøgelse og røntgen her senere idag, men både køber og jeg håber da meget på at han er helt perfekt og uden anmærkninger, og så er han solgt. De to ud af de 4 er der handlet lidt om, de andre to er solgt til prisen jeg forlangte, så jeg er også meget tilfreds. Også fordi det er nogle søde, ambitiøse og seriøse mennesker jeg har solgt til, og det er jo også meget vigtigt. Den 4-års hoppe jeg solgte i foråret rejste først herfra i lørdags, hun skulle lige gå med sit føl sommeren over. Det var en lang tur hun skulle ud på, helt til Schweiz, hvor hun ankom i går i god behold. Så nu sidder jeg med morgenkaffen og venter på dyrlægen, og så skal vi igang med handelsundersøgelsen af Krones Fernando.
Reni Nielsen, Stutteri Krone www.stutterikrone.dk Til salg: Gennemavlede dressurheste, RDH-hoppe 14 år drægtig med Fürstenball og 5-års velgående hoppe starter LA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Jeg har også solgt mit føl, faktisk var der 3 seriøst intr. så jeg kunne selv vælge .
April 2012 ventes føl efter Casir Ask / senta xx DH / Final Appearance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her har vi .... |
|
|
Vi har også solgt en 4 års hoppe her i august til en rigtig sød rytter. Der var faktisk 3 seriøse købere. hilsen Jytte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| salg af ponyer |
|
|
Vi har netop solgt en pony, som faktisk slet ikke stod til salg! Den blev spottet til et stævne, og så gik det ellers rigtig stærkt. Køber havde allerede haft 4 ponyer igennem handelsundersøgelse, så vi var lidt i tvivl om Afrodite kunne snige sig igennem sådan en grundig dyrlæge, men der var absolut ingen anmærkninger (andet end at hun var lidt tyk ), og nu er hun flyttet ind hos den dejligste familie, og pigen er super dygtig! Hurra! Vi har to andre som der er også er interesserede kunder til, men de handler er ikke lukket endnu. Det er også kun den ene af de ponyer som reelt har stået til salg, men det var kun et spørgsmål om tid før den anden alligevel skulle sælges, og så kan man jo lige så godt få vist den frem, når interessen er der! Den er iøvrigt blevet spottet ved DSP's championater, så det er jo fedt at det (måske) har kunnet betale sig at deltage der!
Venlig Hilsen Sofie Atlas Stengaard SPH 152 Loppemarked med Rideudstyr d.8.10.11 Kom og køb eller sælg dit udstyr, eller se militarykollektionen fra Mia Hastrup, læs mere på http://www.stengaard-haslev.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med salget |
|
|
Dejligt når man sælger til gode mennesker!  Selv har jeg solgt en ung lovende dressurpony i sommers og netop i sidste måned solgt en af vores hingste. Begge har fået dejlige hjem, så det er fantastisk ! Mvh Juliette
Unik avls- og ridehingst udbydes nu til salg. Se mere her !
Bedækning tilbydes ved Shulay Gold Fever, Shaklan Ibn Saskatoon og Perseus. Mor til verdens dejligste guldklumper fra 28-07-09 og 13-01-2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg solgte |
|
|
en 4 års vallak i februar. Han var egentlig i tilridning og kommission hos en træner, men det udviklede sig til stor kærlighed så hun endte med at købe ham til sig selv. Perfekt køber. Jeg jubler endnu. Var nede og besøge ham i sommer og han har det som blommen i et æg. Pris ok i forhold til markedet. Nu har jeg så hans 3 års halvsøster i træning og kommission. Er nødt til at skære lidt ned, specielt på heste i ridealderen pga tidsmangel. Vil gerne ende på de to "gamle" hopper + 1-2 mere. Mvh Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| henvendelser |
|
|
jeg oprettede en billede tråd i weekenden ( 3 år og ridehest ) Og siden da har jeg fået flere henvendelser om salg af min vallak. to er kommet med flotte bud 25 - 30 kg som langt overstiger hans værdi. Så jeg tror bestemt der er købere derude, men det er meget forskelligt hvad de går efter. Min 3 års er nu ikke til salg, han er min ven 
April 2012 ventes føl efter Casir Ask / senta xx DH / Final Appearance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Jeg har solgt et hoppeføl, også næsten til den forlangte pris, til nogle super søde mennesker og hun har det bare så godt:) Så har jeg en pony der pt er ude på prøve, så håber de har lyst til at beholde hende:) De sidste 3 føl jeg har er der ikke så meget efterspørgsel efter, desværre men jeg håber endnu at der kommer nogen;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
Ej hvor er det skønt at hører at der er nogen der får deres dyr solgt, og så til gode mennesker!!!! - og til ok priser :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Lige en update på mit hingsteføl Krones Fernando, han er lige gået igennem klinsik og røntgen helt uden anmærkninger . Så nu er han solgt og rejser til Sverige først i december, når han er klar til at undvære sin mor. Skønt!
Reni Nielsen, Stutteri Krone www.stutterikrone.dk Til salg: Gennemavlede dressurheste, RDH-hoppe 14 år drægtig med Fürstenball og 5-års velgående hoppe starter LA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det vil jeg også gerne vide:O) |
|
|
Jeg har drengen her til salg, men der har ikke været mange henvendelser på ham selvom prisen ligger i den lave ende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Mine er til salg på everhorse, ridehesten og min hjemmeside Engang imellem annoncerer jeg også her på heste-nettet, men det er sjældent
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skønt.. |
|
|
Hvor dejligt at der bliver solgt rundt omkring. Tror salg i dag afhænger af at man er meget realistisk med sine priser og ikke absolut vil tjene en bondegård på det, at hesten netop er det køberen ønsker og så en god portion held oveni
Og tråden var netop oprettet for at vise at der faktisk bliver solgt heste ind imellem og at markedet ikke er gået helt i stå. Så gerne flere af de gode salgshistorier. De andre hører vi om så mange andre steder  .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
06-10-2011 17:49 |
|
tillykke Tina det er dejligt for dig. Jeg har solgt et føl og en ridehest i år, så her er det heller ikke helt dødt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi har i juli solgt en 5års springehest til den forlangte pris. der kom 7 henvendelser på den første dag hun var udbudt & 2 dage efter var hun solgt til den første der kom og så hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Hvor skønt at høre - tillykke med salgene  Jeg har ikke annonceret nogen til salg 
5 kg. MSM sælges for kun kr. 1100,- Er i ubrudt emballage og kan holde til år 2014 Jannie www.nokke.dk Øgårdens Sammie · Wendy Klint Sydvillegaards Fiona · Sydvillegaards Zander www.sydvillegaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har da også |
|
|
Her er det også blevet til salget af en enkelt 3 års hoppe, og en kat. III på max. mål, de er solgt til realistiske priser som markedet er nu. Vi har endnu to hingsteføl og en 1 års hoppe til salg. Det ene hingsteføl har været solgt to gange . Første gang indbetale køber ikke depositum som lovet, anden gang fik jeg godt nok depositumet. Men da føllet skulle afhentes kom køber ikke efer det, og et par dage senere fik jeg en sms med at hun ikke kunne overtage ham alligvel pga. dårlig økonomi. Så nu er denne fyr til salg for trejde gang, og lad os håbe det bliver lykkens gang for ham. Karina
Engang Fjordhest altid Fjordhest www.stutteri-moldrup.dk
Feminin 1 års hoppe sælges F: Trollfin FJH-S 740 Hingsteføl fra 2011 sælges billigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Stort tillykke til alle. Jeg troede virkeligt at det var svært at sælge føl og plage i disse tider, så det er skønt at høre at det kan lade sig gøre  Men hos os klager vi ikke i år.. Jeg er ansat på et stort trakehner stutteri som rytter og står også for alt med salg - billeder, annoncering, kundekontakt, fremvisning mv. Og siden Feb. i år og til og med Sep. har vi solgt 12 heste i alderen 4-5 år og priser fra 65.000 - 250.000 dkr. Der er givet afslag på 2 heste, et på 5.000 og et på 8.000 kr. Så vi sidder jo næsten og klapper i vores små hænder og glæder os til næste år.. Vi annoncerer på ridehesten.com og min egen hjemmside. Dog var de 5 heste solgt uden at kunderne havde set dem på nettet, men gennem kontakter. Der i blandt en til USA. Jeg ønsker alle fortsat held og lykke med deres hestesalg!!! Vh Tanja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 solgte |
|
|
Ja vi har også været rigtig heldige, solgt 4 heste på 14 dage. De 3 af dem var føl, de blev solgt indenfor samme uge. Så vi klager heller ikke  Mvh. Annette www.stutteri-era.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| salg af heste... |
|
|
Jeg har haft en af mine hjemmeavl hjemme siden tidlig sommer, for at ride ham og sælge. Henvendelserne har været sløje, men dog med et par seriøse... Hesten er en 4 års DV dressurvallak, han er lidt lille (160), hvilket helt sikkert har gjort det sværere... Det er dog endt rigtig skønt. En veninde fik lov at låne ham til lidt hyggeridning en dag - hun havde ikke siddet på en hest i en 5-6 år, og ikke redet seriøst i mindst 8. Men som hun siger "Det var helt klart kærlighed ved første blik", og hendes hverdag, med kæreste, studie og barn indeholder nu også hendes drømmehest. Sælger har valgt hende som køber, med lidt særlige vilkår, fordi det jo kunne være vidunderligt, at vores dejlige Dancer bliver "i familien". Sælger og køber er to af mine næreste veninder og han vil fortsat være opstaldet hos mig.  Kort efter aftalen mellem veninderne kom i hus, blev vi kontaktet af en køber, der havde været og prøve hesten - hun havde tænkt - og ønskede også at købe.. Hesten har været annonceret her på HN (2 mdr) og på heste.dk (1 mdr). Milla
Fantastisk dejlig 4 års dressurvallak sælges TRYK HER
Heldig og lykkelig ejer af: Heartbreakers Avalon Frøsanggårds A'Capo Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinse ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke..... |
|
|
.... med salget. Det udløser vel en tur til Venø kro igen Og Tak for sidst. Det var et rigtig godt arrangement Berit og dig havde lavet med plage - salgsdagen! Vi ser frem til næste arrangement på Stald Lindballe!
Føl 2011: BH Romanov - Lauries Crusador xx (Hingst f. 11/2) Til salg. Tailormade Temptation - Crelido (Hoppe f. 23/5) Til salg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|