|
|
| Hvem har i ifolet med?? |
|
|
Så alle mand, frem med et billede af jeres hoppe, lidt info om den og hvilken hingst i har valgt. Samt terminen:) kom frisk med de drægtige damer:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så gerne : ) |
|
|
Senta xx, kåret i DH i sommers, hun måler 171 cm er efter Final Appearance . Senta er ifolet ved Casir ask Termin 4 april 2012.
April 2012 ventes føl efter Casir Ask / senta xx DH / Final Appearance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| han kommer her |
|
|
April 2012 ventes føl efter Casir Ask / senta xx DH / Final Appearance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej alle. |
|
|
Vores Frieser Sterhoppe Tjitske F. er ifolet med Stendert 447, og vi håber på, at der kommer et dejligt hoppeføl den 17.05.2012. Vores dejlige Tjitske F. og så den flotte far Stendert 447.   Mange hilsner Kate.
Nu med Hedegårdens Gazelle C 98o Frieser Grand Cru,f. d 22.04.2010: Helbror til Emillion. Nu kåret med 2.Preminum ! SOLGT!! Fjordføl f. Knægt Halsnæs (solgt dec. 2010)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| New Forest |
|
|
Min egen Bronzemedaljehoppe, Strandagers Madonna, er ifolet ved den ekstremt velgående Lundemarksgaards Layout: Min lånehoppe, Elmholts Diamant, også Bronzemedalje, er ifolet ved Årets Hingst 2011 Horsemosens Cayenne C.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min skønne trakehner |
|
|
Kalliope III RHT, Inster Graditz/Zauberklang  Er ifol med fløjhingsten fra 2009 i Neumünster - Kentucky 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine hopper |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
09-09-2011 18:23 |
|
Rosamunde er kåret med guld hos westfalerverband og i dh hos dv. Hun er efter Rosenkavalier/Diamentino.  Jasmin er kåret i ds hos dv med 7 i helhed og hos DOA med 8 i helhed. Hun er efter Stravinsky xx/Urprinz  Begge er ifolet med Temptation 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mine hopper:
Zilver Sun v.d. Nijkamphoeve efter Larros v. stal de Noorderkemper.  Er ifolet med Bakkegaard's Buzzlightning:  De to fik et skønt hoppeføl i år som jeg er meget tilfreds med, så jeg prøver at gentage kombinationen i år  Min anden hoppe Regina v.d. Westerbrink efter Kevin v.d. Reehof:  Har jeg ifolet med Stjernen's Opus:  Endelig har jeg også lige købt en ny dejlig avlshoppe, kåret i 1. kl. Sine fra Godrumgård efter Grønkjærs Triumf:  Hun er ifolet med Hedelunds Tyrus: og(20)damerne(20)009.jpg)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har også to |
|
|
Mine skønne damer er begge to i fol Min skønne Gavnholts Rubina DH kåret er i fol ved United, Termin 01.03.12  ![]() Og min skønne Gavnholts Primeur RDH kåret er i fol ved Sieger Hit. Termin 15.06.12  ![]()
Med venlig hilsen Maria-Louise Thane Kallehave Stutteri Thanehøj - avl af DV og DSP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min dejlige |
|
|
gamle hoppe. efter Racing Ace xx - May Black, bliver først stillet til kåring til næste år. nyeste billed af star. hun har termin d 30 marts. og farman er denne dejlige herre. uno don diego. behøves jeg at sige at jeg glæder mig helt vildt sindsygt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drægtige damer |
|
|
Min smukke Bronzemedaljehope efter Willemoes er ifolet med S-springhingsten Heartbeat. Jeg håber på et hoppeføl der kan føre de gode gener videre, da hoppen ikke skal ifoles igen foreløbigt. Teglvangs Wienna Jong BRDH  Heartbeat  Min anden DV hoppe som er efter Sidney/Racing Ace XX er ifol med Cajus som også er S-hest i springning. Westlands Silina  Cajus 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Carmargue x Heartbeat |
| Forfatter:  |
FenjaHA |
| Dato:  |
09-09-2011 21:03 |
|
Vi har ifolet vores Heartbeat x Carolus I hoppe med Carmargue. Jeg er slet ikke i tvivl om, at det bliver en top-ridelig, velspringene og ikke mindst velgalopperende følle-bølle! Vi glæder os meget. Heldigvis er køn ikke så vigtigt, da føllet er lavet med salg for øje  Lærkebjergs Royal Lady: Carmargue: Hun har termin d. 25/3-12.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende... :) |
|
|
Jeg skal lave mit aller første føl så kryds fingre for mig  Det er af heste racen boulonnais.. Det er med 4 årige Tina Des Croisettes her: tina er efter ham her: og hun skal med boulonnaise hingsten Peqeo (peko udtales det)
Gør Livet Til En Fest - Rid Sydtysk Koldblodshest:D ....Hahaha, ja jeg er ikke særlig kreativ :p MEN DET PASSER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg må da heller selv også være med:) Ny Snogdals Ataya DS Hoppe e. Ragazzo/Manstein  Ifol med De Noir DVE 812  Termin 11. April 2012 Kallestrup´s Asani O´shar Hovedestambogs hoppe e. Hoelgaard´s Kontrast/Damman  Ifol med Tailormade Attention  Termin 10. Marts 2012 Miss Dior SRDH Hoppe e. De Noir/Manstein  Ifol med Blue Hors Don Schufro  Termin 13. Maj 2012 Lucky Moon GRSDH Hoppe e. Back Up/Nakonetsj OX  Ifol med Magic Dancer H  Termin 9. Maj 2012 Søgaards Pretty Painted Beauty  Ifol med Prince Perfect  Termin 4. Maj 2012 Glæder mig meget til at se alle jeres føller når tiden igen kommer:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. gang for mig |
|
|
Uhhh 18. maj næste år kommer denne lille en til verden (forhåbentligt) Mor er den Svenske Ardenner Dolli Da jeg ikke har kunnet finde en Ardenner hingst i DK - og ikke vil lave et endnu tungere og størrer dyr end Dolli, er hingste valgte faldet på en Irish Cop Idom Aadals Blue Thunder Jeg er simpelthen så spændt....
****************************** "Et godt citat er ikke blot at kunne citere det, men derimod at kunne udleve det" ******************************
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oldenborg.... |
|
|
Bøgen's Tina (Top of Class/Urprinz)  50% Oldenborg er ifolet med Findus B  Termin 21. april Samme kombination gav mig i år Go Filique 
Mvh. Gitte Gfoto.dk Hestefotograf StaldOlsen.dk Bøgen's Tina termin 21. april 2012 Findus B - Top of Class - Urprinz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ifoling |
|
|
Min 4 års Pintohoppe Hoelgaard´s Zaijo´s Pride e. Hoelgaard´s Kontrast og Z.Hoelgaard´s Zavajo´s Pride er ifolet med Hoelgaard´s Take QUANDO og har termin d.20/4-2012 Hoelgaard´s Zaijo´s Pride Hoelgaard´s TAKE QUANDO
Søgårds Purple Rain Søgårds MidNight Hoelgaards Purple Glamour Sælges! Hoelgaards Purple Glamour,søgårds simone & Hoelgaards Zaijos Pride + Søgårds Purple Rain +søgårds MidNight & Søgårds Isa`s Pride
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjov tråd... |
|
|
Næste år er der kun sat en hoppe i fol, nemlig Laura Biagiotti V. Lauries Crusador / Gelria / Dynamo. Som er drægtig v. Krack C - termin d. 1.april 2012.  Krack C 
Føl 2011: BH Romanov - Lauries Crusador xx (Hingst f. 11/2) Til salg. Tailormade Temptation - Crelido (Hoppe f. 23/5) Til salg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Min DS hoppe, Klosterhedens Regitze efter Ragazzo/Gefion er ifol med Isaiiah Korsholm. Hun har termin omkring 18 marts 2012 Regitze:  Isaiiah:  Min oldenborg hoppe efter Urban af Hvarre/Aslan er også blevet bedækket af Isaiiah, men hun er ikke tjekket for drægtighed endnu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Fanta      Om Fanta: Oprang 5 ud af 6. 7766 67 656 6
Beskrivelse: Lavstammet,dyb hoppe af ret god type. Passende bredde. Typisk hovede.Lavt ansat, kraftig, middellang hals.Stejl skulder. Ret god manke.Stram lænd. Velformet kryds. Lemmerne passende føre, korte koder, lidt fransk for. Bevægelsen middel, uernergik i skridt, mere energi ønskes i trav. Tung på forparten, mere energi ønskes i galop. Hun er en super sød hest.. Hun er bedækket med: Laust Halsnæs     Kåret med 8987 88 788 8 i helhed. Oprang 1 af 3. Beskrivelse: Maskulin hingst af god type. Passende dybde og bredde. Typisk, udtryksfuldt hoved. Velformet, middellang hals. God skulder og manke. Ret god overlinie. Noget lang lænd. Passende langt, lidt fladt kryds. Lidt mere lårfylde ønskes. Lemmerne passende føre og tørre med gode koder. Bevægelsen ret god, men lidt uenergisk i skridt. God og taktfast i trav. Rummelig i galop. Han gik fløj og var også matrialeprøve vinder. Han vinder næsten alt han starter og i år til hingstekåring vandt han dressur- og springchampionatet. 
Hilsen Mette - En gang fjordhest - Altid fjordhest! -
- Med Fanta&Freja! "En hest uden rytter, er stadig en hest. Men en rytter uden hest, er kun et menneske."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et par dejlige damer |
|
|
Vi har de her to dejlige damer, begge nykårede i BRSDH og helsøskende:  De er efter Rolsteds Theodora BRSDH 143 og Atlas Stengaard SPH 152. Rolsteds Amanda II :  er i fol med Aquavit N ESPH 108:  ( billedet er taget af Nina Nielsen) Amazone Stengaard: Er i folet med Toftegaard's Hurricane SPH 182: Vi glæder os meget til vores sommer føl som kommer i henholdsvis juni og juli!
Venlig hilsen Sofie Atlas Stengaard årets hingst 2006 Kvalitets ponyer til avl og sport. http://www.stengaard-haslev.dk Nem og stabil LA pony sælges, ren i røntgen og meget velredet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ifoling.. |
|
|
nu kan jeg også være med  Jeg har ifolet min wm hoppe Stampebakkens Nosey. der er efter ræveskiftes Jack in the box og har Twyford major som morfar.  den heldige hingst var da lige Llwynneath Emlyn roan hingst på 122 
Sagt af Jeanette Mor til den skønne Jonathan 13/12-09 Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!! Nu med en lækker welsh mountain Hingst Bedækning tilbydes: Llwynneath Emlyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *overskrift* |
|
|
Har ifolet to hopper i år. Den ene er min pinto sølvmedaljehoppe efter Don Premo: Ifolet med Heratbeatsønnen Heart-Throb:  Og min halvblods DH lånehoppe efter Esteban xx (har ikke det bedste billede af hende desværre): Eer ifolet med denne herre Mazzaratti:  Begge har termin til april. Behøver jeg fortælle hvor spændt jeg er på, om jeg får to brogede hoppeføl (som så definitivt skal beholdes til videre avl) eller to ensfarvede hingsteføl (som definitivt skal ud af vagten når tid er)?!
MVH Laila Sælges: Holstenere:Hopper til ridning eller avl, vallak 2010, hingst 2011. Pinto: Hingst 2011 nr 3 i skuets bedste føl ved RD Opstaldning ved Roskilde tilbydes Se mere på www.staldlaurberg.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Drægtige damer |
|
|
Jeg venter to føl til næste år, efter mine skønne shetlænderhopper Foula Fancy efter Stranduff Spinner, har termin medio april Faren til det kommende føl er Diamond Hagenstrup, det er første gang jeg skal prøve denne kombination, så er rigtig spændt, da flere af hans afkom har fået rigtig gode resultater til skuer og kåring.  Jeg har bestilt et brunbroget hoppeføl  Den anden hoppe jeg har ifolet er Duelunds Lilli Marlen, efter Højbos Rawel, hun har termin ultimo april Hingsten er Sønderskovs Diskovery, som jeg håber kan give følt lidt kraftigere lemmer, og lidt mere luft under kroppen.  Jeg håber på et sort hoppeføl, som skal være min kommende avlshoppe, hvis det udvilker sig ret (man har vel lov til at drømme) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kombination |
|
|
Jeg har netop købt en ny hoppe til mit lille stutteri. I maven er der et føl som forventes at komme i slutningen af maj (forhåbentligt kommer den lidt før, så den kan nå med på roskilde dyrksue). Hoppen er Tranegildes Joy, en hoppe som avler stort og kraftigt. håbet er et broget hoppeføl (gerne brunbroget) som har noget af morens kraftige lemmer og fundament, men en smule mere spinkel: Moren: .jpg) Faren, Brownie, spændende hingst med fantastisk udstråling: 
Signe Mie // Stutteri-Iris.dk Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony! Utroligt fin lille sort shetlandspony med fantastisk stamtræ til salg - skriv og hør mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hoppe |
|
|
Hejsa.. Det er første gang jeg skal have føl og det er på min Shirehoppe.Hun er 3 år og 177 i stang Far:Shiregårdens Gimli Mor:Ll Nørregårds Sally  Hingsten hedder Leverton Statesman og kan ses på www.shirefarm.dk Hun er sat til den 19/3-2012 /Mia
RIP FELICIA C STAR FLEUR
HELDIG EJER AF SHIRE DAZZLING LADY LARA!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kun en herhjemme. |
|
|
ja kun en i fol herhjemme i år. Min lille welsh M pige Coverland Farah efter F: Yaverland Nero og MF: Twford Royal Triumph.  Ifol med Bjerregårds Balder. efter: Friars Chanco MF: Twford Major. 
Hilsen Mig Libra-Design.Dk Hvis du selv vil udsmykke dine Trenser. HiPro.Dk Kvalitets Hestefoder. A1link.DK Overvågning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trode faktisk jeg havde |
|
|
svaret i denne tråd.. men i får den bare lige igen.. Abril min 5 års PRE sub champion 2011 hoppe  Foto: Alina-arabiens og Arioja CRE min 7 år PRE hoppe. Champion 2011  er begge ifolet med min egen hingst Maximus Z of Rohan. klassevinder og samlet nr. 4 2011.  Min lille welch sek. a Rø no doubt.  er ifolet med HN yndling
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores 2012 føl |
|
|
bliver efter BMC Quality Time x Diamant x Radamas. Har ingen billeder men hoppen er Cerveza der kan ses på vores profil. Hun har termin 7/6-2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala |
|
|
Vi skulle gerne få 2 miniature føller næste år. Vores låne hoppe Darling Delaila 90 cm. kåret med 8 i helhed bla. 9 for trav + for og bagben. Har rigtig mange flotte resultater til internationale miniature shows.  La Luna kåret med 7 i helhed, 85 cm. Hendes 1 års søn har til plagskue fået 9 i type.  Begge er ifolet med vores egen miniature hingst Incredible Dark Design, som desværre ikke fik en særlig god kåring. Men i vores øjne er en stjerne. Hvordan kan man også gå hele 3 karaktere ned i ALT ½ år senere? Nå vi prøver kåring i Holland næste år. Han har super resultater fra 1 og 2 års. DD er smokey black.  Delaila har fået taget blodprøve her efter dag 100 og er konstateret drægtig. Delaila har termin 21 april. Vi kan jo ikke scanne de små, så må vente til efter dag 100. Luna skal have taget blodprøve til oktober.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja de to dejlige damer her, er ifol ved Lionell DVH 571 Den ene er St.Pr.St. Esmeralda efter Escudo I, og den anden DV hoppen Hellis efter Højvangs Lukas.  Lionell DVH 571 
Tina www.linnerup-skovgaard.dk DVH 571 Lionell på Linnerup Skovgaard Staldhjælp søges på deltid. Primært ridning og klargøring samt let staldhjælp.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|