Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Underworld XX afkom
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 09:21

Jeg har netop købt mig et Underworld XX afkom og er derfor noget interesseret i at se afkom efter denne hingst og høre om deres temperament..



Lykkelig ejer af de skønherligste hoppeduller

www.stald-noir.dk


Danske oldenborgheste kan og vil...

0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan se
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 11:17

du kan se Jasmins halvbor Faurholts De Vito på hestegalleriet. Han er efter Underworld.

www.hestegalleri.dk/ gal_visbil.aspx?ID=16455


2011 sælges: 8 års rds hoppe efter Lorentin2/Loutanos orion pris 25.000 samt hoppeføl efter Stevie wonder/Lorentin2 pris 40.000.

http://www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 17:26

det er mig der ejer faurholts devito :)


Der er ikke helt opdateret billeder på hestegalleriet :) eller herinde for den sags skyld


men han har et dejligt temperament, selvom han næsten er ren fuldblod så er han meget cool og er meget nem at have med alle steder.


Må vi se hvad du har købt? Ville helt klart gerne ha en underworld hest igen :)


SUCCES AFHÆNGER AF EVNEN TIL AT GÅ FRA FEJLTAGELSE TIL FEJLTAGELSE UDEN AT MISTE GNISTEN !!!!


DANSKE OLDENBORG HESTE -

KAN OG VIL


www.123hjemmeside.dk/devito-secret


R.I.P Secret Soul, 3 juli 1989-30 nov 2008 ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Underworld x
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 22:22

Vi har en avlshoppe på 9 år e. Underworld xx. Hun har et fantastisk og roligt temperament. Afkommene efter hende har super ædelhedsgrad, højtstillede og dejligt temperament. Hun er selv kun 1,64, men alle afkom er eller er på vej til 1,67-68. Vi har brugt store højtstillede hingste som Don Diego, Rockefeller.


Mvh. Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 18:19

Jeg har en 3 års efter underworld, med wenderkies som morfar. Han er super fin, virkelig godt gående og har det bedste temperament af alle de ungheste jeg har haft i hænder, og har godt og vel haft omkring 40+ i hænder. Han har et godt temperament med tænding, men uden at blive vild og uden at kigge. Vi håber at han bliver en super dressur hest, du kan se ham (godthaabs Ulster) her:

hestegalleri.dk/ gal_visbil.aspx?ID=167698


Dressur rytter - Carmen Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chassie Moon
Forfatter: 
Dato:  27-08-2011 22:53

JEg har en 3½ års olh hoppe efter Underworld xx, med Urprinz som morfar..

Jeg har selv avlet hende på min gamle hoppe, og hun er 37,5 %.. Hun ahr bare det bedste temperament, og tager nye ting super cool.. Hun har været super nem at have med at gøre, og vi er i gang med tilridning nu, og hun har bare særet super sød. Hun er meget ædel at se på og synes jo selv hun er super smuk


Jeg bor ret tæt på hvor Underworld stod inden han døde, og var defor også nede på stutteri Godthaab og se ham nogle gange i forbindelse med at jeg havde min gamle hoppe der nede til inseminering..


Du kan finde billeder af hende her på hestegalleri..

www.hestegalleri.dk/ gal_visbruger.aspx?userID=17028



Hvad er det for en du har købt? Er spændt på at høre



Mvh

Celina

&

Chassie Moon<3



AmatørFotograf:

Kig forbi og skriv gerne hvis du er

interesseret i at få taget billeder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vores underworld
Forfatter: 
Dato:  28-08-2011 20:43

Vi har en 6 års Underworld XX vallak. Chokoladebrun med lidt hvidt i hovedet. Meget kort og let type, lange ben, måler ca 164 cm. Har taget meget lang tid og at udvikle sig. Super sjov og charmerende, men ikke altid den mest lærenemme. Ukompliceret i trailer og i byen - går hvor som helst og er nem at have med. Sød i stald, altid glad og positiv. På fold er han en "bestemmer" og er meget hingstet...det er lidt besværligt, da det gir skrammer og stiller krav til selskabet. Dejlige aktive bevægelser med en stor springende galop.


Han hedder Faurskovs Uræus


Se ham her: www.hestegalleri.dk/ gal_visbil.aspx?ID=127600

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2011 21:04

Han hedder da Faurshøjs Uræus


Er vist lidt træt.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Underworld xx
Forfatter: 
Dato:  31-08-2011 09:01

Jeg har også en super lækker Underworld xx dame.


Hun er 4 år og af egen avl. Hun har i alle situationer været total ukompliceret, hun stoler på alt hvad jeg har bedt hende om. Tilridning gik over alt forventning, hun går lige i trailer og jeg læsser hende selv, hun glor ikke det mindste når vi har været ude. Ja det er bare den bedste hest jeg nogensinde har haft.


Hun gik fløj som 2 års til DOA skue og udtaget til eliteskuet hvor hun blev nr. 4.

Hun er kåret i DOA med 9888 68 888 8 og blev reservefløj i år.


Du kan se billeder af hende på min profil herinde eller her:

www.hestegalleri.dk/ gal_visbil.aspx?ID=39368


www.hestegalleri.dk/ alb_alle.aspx?UserID=15546


Vh Louise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Freja, afkom af Underwold xx
Forfatter: 
Dato:  29-04-2017 21:06
Vi har en dejlig og skøn hoppe, Freja, der er datter af haflingeren Lotti og så Underworld xx.
Hun er fra 2004 og vi har haft hende i knap en måned.

Hun er simpelthen en skøn, og kærlig pony. Elsker at lave noget, er roligheden selv (undtagen på springbanen, for hun elsker at springe), energisk, stærk men har et helt fantastisk sind. Hun er virkelig højt elsket.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Chanell, afkom af Underworld xx
Forfatter: 
Dato:  02-08-2017 00:37

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Jeg hat en skøn hoppe efter Underworld XX ved navn Chanell fra 2002 som jeg leder efter oplysninger om. Hun er så god som dagen er lang, og jeg har fået et skønt hoppeføl efter hende og Bøgegaardens Alphabeat


Dét du gør bliver du bedre til! Så øv dig hver dag, i dét du gerne vil blive bedre til. Øvelse gør mester :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider