Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Så skal der laves et boulonaise følle :)
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 20:54

Tina har desværre fået en gaffelbåndskade i venstre forben..

Så nu skal hun stå stille i 3 mdr derefter en scanning, men derfor har jeg valgt at jeg ligeså gerne ville sætte hende i fol. Også nu når hun er sådan en unik og speciel race:)

Hun har jo stamtavlen med sig.

Hun er en 4 årig boulonaise hoppe fra frankrig :)

Billede

Billede

Hun bliver så sendt til jylland på søndag til dk's eneste boulonaise hingst :)

Ham her..

Billede

Billede

uhh jeg er så spændt :)

Tror i at det bliver et fint følle? Jeg håber ihvertfald..

Ved godt det er sent på sæsonen :)

Gør Livet Til En Fest -

Rid Sydtysk Koldblodshest:D

....Hahaha, ja jeg er ikke særlig kreativ :p MEN DET PASSER!!!

0
0
Svar på denne tråd

hvor er hun
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 22:31

Hej

Nu er jeg jo normalt sådan en DV rytter, men derfor kan jeg også godt lide andre racer og må sige din er fantatisk, sikke et udtryk på det første billed, ja jeg må bare lige sige jeg syntes det er en skøn hest og syntes det er en rigtig god ide med et føl efter hende mens hun heler, er sikker på du får en skøn bette føl, håber du vil udstille så folk får øjenene op for denne spændene race.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

hejsa :- )
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 23:37

Sikke en fantastisk lækker dame,

rigtig mange gange held og lykke med projektet og håber for jer det går iorden med skaden.

Vi er på facebook :

Toftegaardens Alena - A new beginning

www.stald-kvistgaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

ifoling
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 23:44

Det er da vist i sidste øjeblik at ifole hende.

Hvor bliver det spændende

Dejlig hoppe.

Jeg var engang på kursus hvor der deltog en Boulonaise, det er jo en helt pæn Koldblods og så var den sååååå rolig og fattet på trods af, at den kun var 2 år. Held og lykke med ifolingen

0
0
Svar på denne tråd

Lækker race
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 00:34

Hingsten er da en rigtig "statue-hingst" (egnet til skulpturer), nu jeg har mit tegne-/kunstner-øje på.

Ellers har jeg nullo forstand på det, så... ;-D

Held med det!

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 10:34

er det hingsten fra sønderjylland. har set den i aktion sidste år ved et åbenhus arregement, flot og stærk hingst. dens afkom fra sidste år så godt ud

hilsen anette

0
0
Svar på denne tråd

skide spændende
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 21:37

Ej hvor skide spændende!!

Jeg er faldet rigtig meget for denne race!! -så jeg glæder mig til at se et føl til næste år!! :)

Jeg har læst en del om racen og har læst at rigtig mange af dem ender hos slagteren, fordi der ikke er salg i dem... -og det synes jeg er virkelig, virkelig synd og skam, det er jo en fantastisk race, som kan alt :)

Det er en fantastisk kørehest, men samtidig er den utrolig elegant af en koldblod at være, til ridehest!!

Og jeg synes at din hoppe er utrolig smuk og hingsten er jo helt, som en anden skriver, til en statue, virkelig flot!!

Glæder mig til at se, et Boulonaise føl til næste år!!

Mvh

Jeannett

Mosegårdens Rex

FHF

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  14-08-2011 08:20

Hvor er de flotte. Jeg er heller ikke til de der store koldblodsracer, men må sige du har en smuk pige der og hingsten ser også godt ud. Men ja det er da lige i sidste øjeblik at ifole hende i år. Lidt for sent først at starte nu. Hvad hvis hun går om? Håber du har lavet en aftale med hingsteholder om at hvis hun ikke kommer ifol i første forsøg at du så kan komme retur til foråret uden beregning eller til halv pris. De fleste hingste har jo en 1. rate som skal betales ved første bedækning/inseminering. Også selvom den ikke kommer ifol.

Men held og lykke. Jeg er på 4 omgang i disse dage og det er sidste chance ide sæsonnen slutter 15. august.

Knus fra Lene

www.123hjemmeside.dk/stutteri- kronlykke

Avl af stjerne spring- og militaryheste samt fuldblod.

Fuldblod er bedst.

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  15-08-2011 07:58

Tak alle sammen :)

Så er tina blevet afleveret til jylland, og han tog pænt imod hende.. Det bliver spændende at se om der kommer gevinst, det håber jeg da.

Har ikke lavet en aftale omkring hvis der ikke er gevinst, men kan da være jeg kan få spurgt hende omkring det :)

Ja, det er en super dejlig race og det er synd og skam hvisde ender til slagteren :( Nu regner jeg ikke med at føllet skal sælges, men nu må vi se :)

Gør Livet Til En Fest -

Rid Sydtysk Koldblodshest:D

....Hahaha, ja jeg er ikke særlig kreativ :p MEN DET PASSER!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider