Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Ny svindler... - er jeg ret sikker på
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 17:19
Vi har fået mail:

Hello,

I'm so delighted to keep you aware in respect of your horse advertisement i found in the website-(www.danishwarmblood.org). I will like to make a surprise package gift to my son on his birthday while am currently on sailing duty.

Please kindly update me if the horse is still available for sale and very last price.

Thank you and looking forward to read from you soon through my email.
Kind regards,

Edmond Smith
138 Woolacombe Road,
London, SE3 8QN,England
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps......
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 17:23

Jeps, det er en ny/gammel svindler. Jeg har også fået mailen og slettede den med det samme.


Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk


Til salg: Gennemavlede dressurheste, 2 hingsteføl, RDH-hoppe 14 år drægtig med Fürstenball og 5-års velgående hoppe starter LA

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svindler
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 18:09

Ja, den har jeg sørme også modtaget i dag..


Gad vide hvor mange sønner han har, der skal have en hest i fødselsdagsgave


Men det bliver ik en af mine, hi hi..



Sælges:

0 års føl super ædel hoppe Ros Lady e. Rosoff

1 års Gudesmuk hingst Royal Star Cornett e Rosoff

2 års Babyhest hingst Don Dee Cornett e. Doolittle

4 års Super ridelig La Cour Cornett e. Leredo

0
0
Svar på denne tråd
 
 melder mig også i klubben
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 18:24

men positivt er det da, at det er så tydeligt at det er fup.


Det er ikke så længe siden jeg fik en mail via everhorse. Den var ikke så gennemskuelig fra start selvom jeg havde det på fornemmelsen. Men det blev tydeligt da han erklærede han kom fra United kingdom of England, at det var en gave til sønnen og at de ville komme til DK og ride den når handlen var på plads - han ville også liiiige sende en dyrlæge. Jeg skulle bare sende mine bankoplysninger, så fixede han resten.


Tsk Tsk . . .


Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 ham har
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 18:46
Ham har jeg modtaget 2 identiske mails fra idag også...

Mvh Charlotte


Besøg os på..

www.staldl.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Fødselsdagsgave
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 18:54

Ja, det må godt nok være en sød søn han har, med alle de heste han skal have :-) Har også modtaget en mail fra ham, men tænkte det var fusk.


Men det er faktisk lidt trælst, for man bliver meget mistænksom overfor henvendelser fra udlandet. Jeg fik for et par uger siden en henvendelse fra en Engelsk avler, vedr. om jeg kunne hjælpe ham med, om det var muligt at få frostsæd fra Count On Me T.


Han havde alle fakta korrekt, at han var solgt til Spanien, har været i Herning i år, godkendt, og det er det var igennem DV han har set ham. Men jeg slog ham da op, og tjekkede alt muligt, og fandt ud af de er avlere, ham og hans kone.


Men det er da trælst, man skal gøre sådanne ting, bare fordi nogen prøver at slå plat på os.



Annette


Kvalitets avl af springheste


Hoppeføl efter Cosmeo og Diarado sælges


Tre års Cassini I, ifol med Larimar sælges


www.erfa-vest.dk


www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold op han er rig
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 21:51

Jeg har også modtaget den mail i dag,og han får godt nok travlt med at købe heste og hentet dem hjem.

Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svindel
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 22:16
Jeg har også fået den og har ikke nogen heste på den hjemmeside han henviser til ?? Ditte, Holtegården

Ditte, Holtegården, Nysted

SÆLGES

Hingst '11 (Angrib Firfod/Pablo)

Hoppe '10 (Sir Donnerhall/Pablo)

Hingst '10 (Benetton Dream/Romanov)

Hoppe '09 (Quaterback/Romanov)

Vallak '08 (Firfod Jetset/Ukendt)

0
0
Svar på denne tråd
 
 utroligt..
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 22:25

Har også fået en fin mail fra samme overstående person, min er også slettet igen. Så det bliver heller ikke min hyp hans søn skal have i fødselsdags gave


Undre mig virkelig over, om der virkelig er nogen der hopper på deres fup numre siden de gider bruge tid på at sende mail til gud og en hver mand der har hest, og sikkert også mange andre dyr/ting til salg? Men ja ærgeligt at man skal være så mistænksom..



Venlig hilsen

Louise Skov



2 års Temptation/Depardieu/Mr.Playboy XX vallak sælges

Boney M/Depardieu/Mr.Playboy XX hingsteføl sælges

Venter Boney M føl 2012

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svindler
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 22:40

Jeg har også modtaget mailen idag.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 23:26

Den er sørme også havnet hos mig:-)

Og min veninde...


Anja
STALD SØGAARD
WWW.STALD-SOGAARD.DK

FØL SÆLGES: Hoppe e. Magic Dancer H, Hingst e. De Noir, Hoppe e. Prince Perfect, Hoppe e. Stevie Wonder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lacey..
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 08:35

Jeg har sørme fået den helt samme mail. Jeg har ikke så meget forstand på salg, men har lige sat min hest til salg, så tænkte det var fedt med så hurtig respons. Men syntes dog det lød yderst mærkeligt. Så jeg kontaktede en ven, heldigvis ;)


Opstaldning med luksus forplejning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen hest
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 11:14

Fik bud på min sadel:


Hej,
Am Janet Moore .. Jeg vil bare gerne vide, om din {Saddle} stadig er til salg .. Venlige komme tilbage til mig med dette detaljer nedenfor, hvis stadig til salg, såsom: -

1.Present tilstand.
2.Least salgspris i euro Valuta

Ser frem til at høre tilbage fra dig, så vi kan gå videre.
Regards
Janet Moore
==================================
Hello,
Am Janet Moore..I just want to know if your {Saddle}is still for sale..Kindly get back to me with this details below if still available for sale such as :-

1.Present Condition.
2.Least selling price In Euros Currency

Looking forward to hear back from you so we can proceed further.
Regards
Janet Moore


Tror nu ikke lige det bliver til noget!


~ Anette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Forresten
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 11:15

Glemte lige at det var en besked sendt her over HN!



~ Anette


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 11:33

han vil sørme også købe mine heste :) sikke en sød far :)...


2011 sælges: 8 års rds hoppe efter Lorentin2/Loutanos orion pris 25.000 samt hoppeføl efter Stevie wonder/Lorentin2 pris 40.000.

http://www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 12:22

I behoever da bare at se hvor daarlig Engelsk den er skrevet i... der er ski ingen herovre der laver saa mange forkerte vendinger.


Jeg har ikke proevet den her, men har flere gange faaet mails om min hingst stadig var til salg, efter han var udbudt til bedaekning.


Little Arabians

Passion for classic Polish


http://www.littlearabians.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 svindler/køber
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 17:01

Ja min vil han også købe Han svinger noget i pris kan jeg se?Han vil købe det hele også båd på dba?forstår sku ikke at han/hun eller hvem det nu er ?ikke har andet at bruge tiden på Hvad er det for en skør ideòg hvad kan den bruges til?


Avler af dv.heste nu på sidste år!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lacey.
Forfatter: 
Dato:  13-08-2011 22:07

Jeg kender en som er nået langt over mail med personen... Det han gør er når det hele er på plads, så skriver han at han er kommet til at lave en chek som er for stor, og han beder så om at man bare skal veksle den og sende overskudet retur. Man finder så udaf i løbet af et par dage at der ingen dækning er og så har man sende et angivet beløb til ham. Sådan tjener man åbenbart penge :( IDIOT


Top hoppe efter Blue Hors Don Romantic sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  14-08-2011 16:17

Nina det er praecis derfor den ikke er rettet til folk herovre for her kan du ikke engang indloese en check paa £5 uden at vente paa banken har faaet pengene = daekning foer de vil udbetale dig... altsaa uanset hvor lille en check du gaar i banken med saa tager det 2-4 dage foer du kan faa dine penge.


Little Arabians

Passion for classic Polish


http://www.littlearabians.com


0
0
Svar på denne tråd
 
 flere år gammel...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2011 16:37

Jeg fik denne første gang for ca. 5 år siden ;-)


Annika Lindgaard

Langmosegaard


Drudgaards Mylady i fol m/ Bøgegårdens Boney M

Termin 29. marts 2012


Føl 2011: Hingst, Langmosegaards Largo Master

efter Bøgegårdens Laurino, Master, Bonsoir.

0
0
Svar på denne tråd
 
 little arabians
Forfatter: 
Dato:  15-08-2011 14:19

jaaa man kan jo undre sig hvorfor det er sådan derovre


Marianne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svindel Denne metode er brugt op
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 21:20
Denne metode er brugt op på køb af biler:de sender chek på for mange penge også kræver de straks overføresel ?Også lukkes chekken.Vi beholder hest men mister det overførte beløb!
I will pay you directly with a certified check payment but before I do so, I want to make a humble request. We have contacted a logistic operator to make travel arrangements for veterinarian who is going to take care of the horse medically, shipping and the flight tickets of the veterinarian. We have already concluded arrangement with him pending the receipt of his funds in the amount of ?7,800Euros and we are not able to pay him directly because he does not accept a check payment. Unfortunately, I am unable to make bank transfer to neither him nor you due to my present location in Spain.

On this note, I have decided to issue you a bank check for a total amount of £22,000 Pounds. On receiving the check, deposit it in your account for clearance. When you have the funds cleared in your account, deduct and keep your cost of horse 120,000 DKK and proceed to send the amount of ?7,800Euros to the logistic operator via a swift bank transfer. I will provide you with the operator's bank details to enable the Veterinarian do his work. I hope you can handle this arrangement?

Kindly confirm this arrangement and get back to me with your NAME, ADDRESS (as it will appear in the check) and PHONE NUMBER for my records.

Kind Regards,
Edmond Smith.
Tel: +34672904322.

From: Edmond Smith <edmond3smith@yahoo.com>
To: "edmond5smith@yahoo.com" <edmond5smith@yahoo.com>
Sent: Saturday, August 13, 2011 11:47 AM
Subject: Fw: Horse




----- Forwarded Message -----
From: marianne toth <mtoth@live.dk>
To: edmond4smith@gmail.com
Sent: Friday, August 12, 2011 5:55 AM
Subject: RE: Horse


Call me if you want the horse?
The price is 120.000kr
Phone number is on the ad
The horse is registered grading 25 / 8 Ikast
As well as dressage event 27 -28 August

friendly greeting
Marianne Anitta Toth
Date: Fri, 12 Aug 2011 02:41:18 -0700
Subject: Horse
From: edmond4smith@gmail.com
To:


Hello,

I'm so delighted to keep you aware in respect of your horse advertisement i found in the website-(www.danishwarmblood.org). I will like to make a surprise package gift to my son on his birthday while am currently on sailing duty.

Please kindly update me if the horse is still available for sale and very last price.

Thank you and looking forward to read from you soon through my email.
Kind regards,

Edmond Smith
138 Woolacombe Road,
London, SE3 8QN,England



Avler af dv.heste nu på sidste år!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider