Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

pinto kåringen?
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 13:07

er der nogle der ved hvornår det kommer frem. om hvilke hingste der blivet stille til pinto kåringen?

har været inde og kigge på foreningens hjemmeside men kan endnu ikke se noget.

er nemlig meget nysgerig.

0
0
Svar på denne tråd

Pinto kåringen
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 16:22

Katalog kan købes til kåringen.

Det kommer ikke online i år.

Mvh Anita

0
0
Svar på denne tråd

nå det
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 16:27

er da lidt tris for os som ikke kommer til selve hingstekåringen. jeg var med som tilskuer sidste år. men det er altså lidt lang at køre når man kommer fra sjælland.

hvad er grundet til at det ikke kommer online???

0
0
Svar på denne tråd

Pinto...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 21:26

Det er da en ringe service for os medlemmer som ikke kommer til kåringen, men derfor vil man jo gerne lige se hvad der er tilmeldt.

Mvh Rikke

www.rideklub-vestsjaelland.dk

Klubben uden grænser

Ingen bønder = ingen mad.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 21:49

Vil da tilslutte mig de andre og spørge hvorfor det ikke kommer på...?

Kommer der så heller ikke resultater..?

Synes altså vi er ved at miste mange ting i foreningen.. :(

Vh

Isabella

Stald Enekær, avl af pinto heste og 1'er ponyer:)

0
0
Svar på denne tråd

er også Enig
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 21:53

Det er ikke helt nemt når der er noget men specielt gerne vi se - vi kører kun over for at se Søholm's Skywalker

STALD SVALEBO

Kat. III Pinto Ponyhingst står til avlsbenyttelse

Materialprøvevinder 2008 !

0
0
Svar på denne tråd

ja altså..
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 22:33

øjnene er jo det første man bliver blind på;-)

Jane er det ikke denne du søger ?

kopieret fra hjemmesiden;-)

Hingste der skal stille i 2011:

Til 3-års kåring:

GP Montedo Højgård PIH 103

Hoelgaard's Pisang Ambon PIH 104

Sherlock Nyberg PIH 105

Aberdeen A Kila PIH 109

Akilay A Kila PIH 111

Armani PIH 108

D. Hoelgaard's Detroit PIH 114

Electric Boogie PIH 110

Enggårdens Interpus PIH 107

Hoelgaard's Take Quando PIH 106

Ravnskovs Idefix PIH 113

Søholm's Michigan PIH 112

Til 4-års og ældre, kåring samt materialprøve:

Alonzo A Kila PIH 98

Calypso K PIH 99

Hoelgaard's Sambuca PIH 96

Søholm's Skywalker PIH 97

Følbedømmelse eller afkomssamling:

Allegro PIH 80

Kallestrups Marikles O'Shar PIH 79

Pinto-Araber:

Til 3-års show:

Fareed Ibn El Hakim PINAH 4

------------------------------------ ------------------------------------ ------------------------------------ -----------------------------------

Dansk Pinto Forening, www.pinto.dk

Det står under nyheder og har ligget på hjemmesiden længe :-)

0
0
Svar på denne tråd

tak liv
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 07:38

jo det var lige den, ønskede dog også afstamning efter hingstene. men det går nok. jeg regnede med at det lå under kåring af hingste eller bare under kårings tingene. og ikke under nyheder. det giver ikke nogle mening. nok derfor jeg ikke kiggede der men tak for det.

0
0
Svar på denne tråd

hihihi
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 07:45

ja jeg må være dum. har nu været inde under nyheder. og jeg kan stadig ikke finde den..

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 09:05

Jeg kan godt forstå at du ikke kan finde den, for nu ligger den der ikke længere-det var da underligt :-)

0
0
Svar på denne tråd

Katalog
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 09:27

Kan nu ikke mindes,at man før har kunne se på hjemmesiden, hvem der bliver fremstillet til vores kåringer.

Sidste år var en ekstra service,som ikke bliver gentaget,da det endnu ikke er blevet gratis at fremstille katalog.

Men hvor ville det da være let,hvis man bare kunne printe det ud,så slap jeg da for en masse arbejde.

Selvfølgelig kommer resultaterne på hjemmesiden,når kåringerne er overstået.

0
0
Svar på denne tråd

oshar..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 10:03

Ja men nu lå det jo på hjemmesiden igår..der har jeg jo kopieret fra ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Afstamninger
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 10:47

Jane, når du har navnene, så kan du da slå afstamningerne op på Hestedata, så det kan da ikke være et problem.

Ellers har du vel kataloget fra sidste år, der står de jo nævnt i, dem der tidligere har været stillet.

Det er en rigtig god service fra de forskellige forbund, at lave katalogerne online, problemet er at der findes personer der "ødelægger" det for andre, ved at printe det ud, og tage det med på dagen, bare for at spare hele 20 til 30 kr.

Hvis nu folk de bare kiggede, og fik infoerne, som jeg vil give Jer ret i, er dejlige at have, når man går op i tingene, og så bagefter købte et katalog på dagen, så er jeg sikker på, der vil være flere kataloger online.

Desuden, det med at der gerne er en eller noget bestem man gerne vil se, det behøver man jo ikke et katalog for, men nærmere en tidsplan, og mon ikke den kommer, når det nærmer sig ??

Annette

Kvalitets avl af springheste

Hoppeføl efter Cosmeo og Diarado sælges

Tre års Cassini I, ifol med Larimar sælges

www.erfa-vest.dk

www.stutteritaldorf.dk

0
0
Svar på denne tråd

til Isabella og Jane
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 11:53

Hej Jane og hvis du ikke kan bruge hestedata -- så prøv google.dk :) så finder du alt hvad du behøver.

Isabella --- jeg vil gerne vide - hvad det er du mener du mister i foreningen.

Mit indtryk er - at mange skriver en masse brok - og hvis man så kigger efter - er nogle af dem slet ikke medlemmer - så jeg mener, at nogle må støbe kugler som de så får andre til at skyde afsted.

Kritik er ok - hvis man har noget at have den i - ellers må man jo som medlem gå ind og påvirke tingene, den mulighed har man.

Hilsen mig som altid bakker min bestyrelse op - uanset navnet for formanden :) :) :)

Birgit

Stald Doolewerdt

www.doolewerdt.dk

Pandebånd til hesten - laves på bestilling og efter mål - se mere på hjemmesiden

Stendyssens Banlo tilbyder bedækning af ...

0
0
Svar på denne tråd

Annette
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 12:51

Jo det var egentlig nok bare tidsplan jeg efterlyste så jeg kunne se hvor tidligt jeg skulle køre hjemmefra

STALD SVALEBO

Kat. III Pinto Ponyhingst står til avlsbenyttelse

Materialprøvevinder 2008 !

0
0
Svar på denne tråd

Jamen,
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 13:58

du/I kører da bare om fredagen

0
0
Svar på denne tråd

kom glad afsted
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 14:32

Vi har gang i grillen fredag aften - i skal selv betale for kartoffelsalat og pastasalaten - resten giver Tican - så kom kun glad fredag

Birgit

Stald Doolewerdt

www.doolewerdt.dk

Pandebånd til hesten - laves på bestilling og efter mål - se mere på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

Pinto hingstekåring
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 19:47

Så vidt jeg husker er den liste der er sat ind, IKKE en liste over hingste der ER meldt til kåring, men over hingste der SKAL meldes til kåring for at have en chance for at bevare deres avlsgodkendelse. (ret mig hvis jeg tager fejl)

Desuden vil jeg da opfordre jer til at stille forslag op til næste generalforsamling om at der sendes et kåringskatalog til alle medlemmer, det har vi fået i shetlænderforeningen alle de år jeg har været medlem til hingstekåringen, og de er også begyndt at gøre det til hoppekåringen. Det har jeg da været rigtig glad for, og jeg er sikkert ikke den eneste, og lur mig om ikke det trækker et par tilskuere ekstra.

Hvis det er for dyrt at sende den med posten, så gør det evt. over mail. Det er de begyndt at gøre til plagskuerne hos os, og så får vi kataloget ved måling sammen med numrerne, det sparer alligevel en del i porto.

Men vil da helt klart opfordre pintoforeningen til at fo kataloget fra kåringen ud til alle medlemmer på den ene eller anden måde (kan godt forstå det ikke kan lægges på hjemmesiden, da dommeren vel ikke må kende til hestene der skal dømmes).

Heidi K Nielsen

Avl og salg af shetlandsponyer

http://www.stutteri-bjorholm.dk

Lækker all around haflinger hoppe sælges, se her

0
0
Svar på denne tråd

Pinto-kåring 2011
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 21:25

Hej pinto-folk.

Det er første år jeg skal med til pinto kåring, da jeg er blevet den lykkelige ejer af en pinto-araber.Jeg håber at den kan kåres til næste år :D :D :D,men det tager vi til den tid.

Er der nogle der ved noget om fælles-spisning lørdag aften ?

Kan man betale lørdag når man kommer der op ?

Er prisen 100 kr eller hvor meget ?

Kommer der en tidsplan på hjemmesiden.....

Ja mange spørgsmål fra en "grøn" (ny) pintofreak i foreningen.

VILLE ØNSKE DER VAR FLERE MED INTERESSE I HESTE

OG IKKE I PRÆMIER OG PENGE.

SUS OG AKELEJE.

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 22:44

Anita: Det kan da egentligt godt være det kun var sidste år, det kan godt være jeg forveksler det med andre år, fordi jeg har fået det tilsendt da jeg har deltaget med hest.. :)

Jeg må vente med spænding til der kommer resultater, hvilket jeg glæder mig til.. :)

Hilsen

Isabella

Stald Enekær, avl af pinto heste og 1'er ponyer:)

0
0
Svar på denne tråd

Kåring
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 08:21

Heidi,dit forslag må vi tage op til næste møde.

Ang. fællesspisning,så kontakt Klavs eller Gurli,da det er deres "bord".

Men jeg ved at maden skal betales inde,og det kan gøres på hjemmesiden.

Ja der kommer en tidsplan på hjemmesiden.

Intet er klar endnu,da vi lige skal have alle sponsorer på plads,så deres navn også kan komme med i kataloget.

Hvis Hanne er lige så hurtig med at sætte resultater ind,som hun var sidste år,så kan Sjællands kåringen ses samme dag

Hvis I læser det sidste referat,så står der hvor mange dyr,der ca er tilmeldt.

Efteranmeldingerne er ikke med !!!

Det er rigtig, at de hingste som er listet op i tråden,er dem som SKAL komme.

Mvh Anita

http://www.erfaland.dk for landmænd og andre som har interesse i landbrug.

0
0
Svar på denne tråd

Lige et forslag
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 10:15

Hej

Lige et forslag til Jer Pintofolk fra os Fjordhestefolk.

Hos fjordhestene er det sådan at kataloget kommer online fra ca. 3 uger før både hoppe og hingstekåringen.

(Det er en rigtig god service til de medlemmer som ikke kan deltage i kåringen.)

Så kan man printe sig et katalog og side og studere det der hjemme.

Ønsker man et rigtigt katalog kan må få det tilsendt med posten for 50 kr. ellers kan det købes på dagen for 30 kr.

Det er yderst få der kommer med en stak udprintede A4 sider, langt de fleste køber et katalog til selve kåringen, og kataloget ser også en lille smugle anderledes ud, plus at det også indholer enkelte reklamer for dem som har sponseret ærespræmierne.

Fjordhesten Danmark får lavet deres katalog hos Kopi-butikken.dk i Odense.

Karina

Engang Fjordhest altid Fjordhest

www.stutteri-moldrup.dk

Feminin 1 års hoppe sælges F: Trollfin FJH-S 740

Hingsteføl fra 2011 sælges billigt

0
0
Svar på denne tråd

Kåring
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 10:39

Hej.

Sidste år fik vi solgt ET katalog.

Pris: 30 kr

Vi plejer at sælge flere...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2011 21:32

Nu er jeg så en af dem der ikke er medlem af klubben.
Men at man ikke er medlem betyder vel ikke at man ikke må give kritik?

Man kunne jo bruge kritikken positivt istedet for bare at tage det negativt til sig, som en selvfølge ?

*** Nanna ***

Montar regndækken str. 165 sælges. Ingen fejl eller mangler. Lidt rustne spænder. Kun brugt 1-2 sæsoner. Nyvasket og impræneret. Byd! Billede på præs.

0
0
Svar på denne tråd

til Nanna
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 17:07

korrekt - alle kan og har lov til at have deres mening - men efterhånden så er der mange som brokker sig overalt og ikke kun i vores forening,

Det er ofte de samme - så jeg synes, at de bør melde sig ind og så gøre en indsats.

Det er så let at sidde her bag skærmen og skrive - men gider ikke yde en indsats eller noget der ligner:)

Tror bestemt at der er mange tilbag og idëer som er undervejs - det kræver dog, at folk gider møde op og deltage - hjælpe:)

Birgit

Stald Doolewerdt

www.doolewerdt.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider