Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sadelkåring juni 2011
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 14:05

Jer der har haft hopper til juni sadelkåring 2011, vil lige høre om I har modtaget jeres hestepas igen??

Jeg har ikke modtaget mit endnu, min hoppe var til den første sadelkåring i Ikast d. 17 juni.

Jeg savner meget mit hestepas meget. Min hoppe er 4 års, så jeg skal bruge mit hestepas til stævner i aug. og 4 års championat midt i aug.

Håber virkelig snart jeg får det tilbage.

2 års DSP. plag (vallak) m/blåt hestepas. M:2'er pony, springer LA. F:Prince Perfect. Prisidé 15.000kr. Sælges kun pga. tid & plads mangel!!!

Meget heste/rideudstyr sælges, skriv. ...

0
0
Svar på denne tråd

hestepas
Forfatter: 
Dato:  11-07-2011 17:08

Det er da meget nemmere at ringe ind på Videncentret og sige, at du skal bruge dit pas, så tror jeg bestemt de vil sørge for, at du får det lidt hurtigere.

Conni Sønderstrup Lynge

Stald Lykkebo

www.stald-lykkebo.dk

Nu med to medaljehopper med "R"

Reserver dit næste DSP-føl nu.

0
0
Svar på denne tråd

Lykkebo
Forfatter: 
Dato:  12-07-2011 17:44

Det kan du selvfølgelig have ret i.

Jeg ville jo bare lige høre, om andre med kåret hopper til juni kåring, havde modtaget deres hestepas.

-Men, men, når man nu snakker om solen så skinner den jo... Idag tirsdag 12 juli, har jeg heldigvis modtaget min hoppes hestepas, dejligt.

-så mangler jeg bare lige, at oprette min skønne hoppe som konkurrence hest, så er vi vidst ved at være klar til 4 års championat klasse.

2 års DSP. plag (vallak) m/blåt hestepas. M:2'er pony, springer LA/MB distriktplan. F:Prince Perfect. Prisidé 15.000kr. Sælges kun pga. tid & plads mangel!!!

Meget heste/rideudstyr sælges, skriv. ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider