Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hannoveraner føl/hoppeskue i Randers
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 10:13

Hej

Så er billederne fra Randers lagt på nettet www.aafoto.com/html/ hannoveraner.html

Der kan man blandt andet se året hoppe "Queen" Quaterback/Donnerhal (katnr 41a) som blev a1 præmieret og nomineret til deltagelse i Herwart v d Decken-schau.

Billede

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.salgshest.dk

www.stald-hejbol.dk

"HUSK AT LEVE MENS DU GØR DET"

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig hoppe...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 12:02

En super dejlig hoppe, så stort tillykke til ejerne!

I det hele taget var det en rigtig skøn dag, og jeg synes at kvaliteten af både føl og hopper var rigtig god.

Jeg var selv afsted med hende her og hendes føl. Beegge fik en fin beskrivelse og hun kom i hovedstambogen.

Tak for en dejlig dag med god stemning

Vh Lone

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 13:27

Havde en god "første" oplevelse i Hannoveraner regi og er bestemt ikke sidste gang jeg fremstille i H. Men i går måtte jeg sande at jeg havde en rigtig vildbasse med i byen... Han er bare så rolig herhjemme og havde ladet ham stå inde dagen før for at samle energi... Det havde jeg vist ikke behøvet!!!

Mit hingsteføl, Rolex Crusador nåede da også at sparke mig 2 gange før Per Torp overtog linerne!!! Tusind tak for det Per

Men fik da bekæftet at jeg havde et godt føl, som gik blandt de 4 finale hingsteføl. Billederne af ham, kan i se på Per`s hjemmeside nr. 75-6637 osv.

Føl 2011:

BH Romanov - Lauries Crusador xx (Hingst f. 11/2) Til salg.

Tailormade Temptation - Crelido (Hoppe f. 23/5)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 17:12

Også her fik vi en god førstegangs oplevelse af hannoveraner.

Vi havde en De Niro/World Cup I/Lauries Crusador xx hoppe med til eksteriør kåring for ældre hopper, på trods af en skadet hoppe som jeg havde dyrlægeerklæring med på så fik hun en ok bedømmelse og kom i hovedstambog.

hendes Jazz føl som var med til følskue blev 2. bedste hoppeføl , men dommer sagde hun havde de bedste gangarter.

En fin dag men ærgeligt de vælger at lægge arrangementes samme dag som Blue Hors føl championat. Der var ikke ret mange tilskuer og skla følk vælge så vælger de da sikker Blue hors frem for det her arrangement. PS. ville også selv gerne have været der :-)

Tak til Søren Lund for noget godt fodarbejde ;-)

Berit

Jazz/De Niro hoppe, sortbrun 2 . besdst til Hannoveraner følskue, men det bedste gående hoppeføl. Fürstenball/Weltmeyer hingst, sortbrun og fuks hoppeføl efter Romanov/Schufro alle til salg

0
0
Svar på denne tråd

dejligt hingsteføl
Forfatter: 
Dato:  28-06-2011 07:48

Hej dvk

det er et utrolig dejlig hingsteføl du har med et godt temperament. Jeg ved ikke om det er dig eller en anden der holdt mit kamera - men heldigvis blev det brugt til at tage billeder med - og det kom der dette billede ud af

Billede

som passende kunne hedde styr jeres temperament.

forsat god sommer

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.salgshest.dk

www.stald-hejbol.dk

"HUSK AT LEVE MENS DU GØR DET"

0
0
Svar på denne tråd

Tak for en dejlig dag
Forfatter: 
Dato:  28-06-2011 08:11

Ja, det var en dejlig dag med fine hopper og føl, og sjovt at hilse på jer to, Lone og Berit.

0
0
Svar på denne tråd

Fotograf
Forfatter: 
Dato:  28-06-2011 12:23

Hej Per,

Det var vist Pernille der ikke kunne holde sig fra knapperne måske hun har talenter på den side af linsen i stedet?

Så nu er hun slet ikke tilfreds med mit lille Canon G7 efter at have prøvet et rigtigt kamera.

Tak til alle for en god dag i Randers og god sommer.

Kirsten

se vore salgsheste på www.stutteriskoven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2011 12:40

Nej Per, der ligger mine evner ikke... Havde også mest travl med at ømme mig

Men sjovt billede der blev skudt der... Kan se du snakker med "store" ord til krudt uglen!!!

- Og tak for de pæne ord om ham Og ja, han har et fantastisk temperament, kan gøre alt med ham ellers!! Bare han ikke skal føre sig frem i byen...

Føl 2011:

BH Romanov - Lauries Crusador xx (Hingst f. 11/2) Til salg.

Tailormade Temptation - Crelido (Hoppe f. 23/5)

0
0
Svar på denne tråd

Følskue
Forfatter: 
Dato:  28-06-2011 13:26

Ej, hvor ville jeg bare gerne have været hjemme selv og set alle de dejlige føl og hopper :) Heldigvis er der nogle rigtig gode billeder af min lille Foo Fighter (nr. 2 blandt hingste-spradebasserne), så nu skal jeg bare vælge hvilke 4-5 stykker vi skal bestille!!

Årets hoppe ser i øvrigt skøn ud, vurderet ud fra de mange billeder af hende. Tillykke :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider