Jeg tager bestemt også hoppe og føl ind hvis det skulle regne..
Men det der bla. gør jeg overvejede grise lampen var fordi hoppen ikke kan tåle at stå på halm, og står derfor på tørv,
boksen vil altid være tør, men føllet kan jo ikke putte i det på samme måde som med halm, ydermere ville jeg kun hænge den i et lille hjørne de første to dage til den er helt tør og lige fået lidt pels, det var ikke en der skulle blive der.
Hva tænker du om det,`?
det kan godt være jeg helt skal undvære dækkenet, jeg har bare aldrig fået føl så tidligt, det tidligeste jeg har prøvet er slut Marts og det var for mange år siden hvor vinteren var mild..
og så er moren til føllet meget meget sensibel og kan bestemt ikke tåle hverken regn eller frost osv ... den har altid været top konkurrence hest og blevet barberet og derfor altid gået med meget tykke dækkener, men jeg har så denne vinter fået vendt hende til lidt mindre tykke dækkener og forventer at hun denne vinter måske kan nøjes med et regndækken.. 
Men ja måske jeg bare er blevet pylret på mine gamle dage,.. 
Men efter at have mistet 2 føl efter Yasmin er jeg totalt hys med alt for der ikke skal gå noget galt, ( selvom det ikke var min skyld
) men alligevel. .