Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Medbringe makker til kåring?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 09:48

Et kort spørgsmål.. som nogle af jer måske kan svare på:

er det tilladt at tage en 'makker' med til kåring (i dette tilfælde hos knabstrupperne). Altså medbringe en hest som ikke skal kåres men som bare skal med ud og se sig om?

Hvis jeg alligevel skal ud og leje en trailer kan jeg jo lige så godt fylde den og lade min hoppe få en ven med på turen.

Jeg forestiller mig dog at det godt kunne blive lidt noget rod med ekstra heste på kåringspladsen som ikke er tilmeldt og reelt ikke har noget at gøre der.

Jeg kunne selvfølgelig spørge forening , men hvis nu mit spørgsmål er gennemført tåbeligt så kan jeg spare dem besværet.

v.h. Ane

Kender du Rosenlyst's Shani? Så send mig en besked :-)

Commit random acts of kindness and senseless acts of beauty

0
0
Svar på denne tråd

ekstra hest
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 10:42

tror godt du må tage den med, men jeg ville ikke gøre det, da det kan gå hen og påvirke den andens bedømmelse, hvis den nu lige på dagen kommer i tanke om at knytte sig meget til sin makker.

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Ungheste sælges, 0, 1 og 2 års drenge

0
0
Svar på denne tråd

dfjkdjdf
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 17:29

Ligegyldigt om det er tilladt eller ej, vil jeg stærkt fraråde det - når man tager to heste med i byen, der kender hinanden, så bliver de frygtelig afhængige af hinanden. Den hest, der skal vises frem, vil sandsynligvis ikke tænke på andet end at komme tilbage til sin ven, når den skal ind til bedømmelse.

0
0
Svar på denne tråd

erfaringer
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 23:31

Mange tak for jeres input.. min intention var jo netop at køretur og udenbys oplevelse skulle gøres mere tryg.. så jeg er muligvis ved at skyde mig selv i foden :-)

Jeg tror jeg tager afsted alene så..

v.h Ane

Kender du Rosenlyst's Shani? Så send mig en besked :-)

Commit random acts of kindness and senseless acts of beauty

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider