Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hvordan gik det i Roskilde....?
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 20:15

Ja så er man vel hjemkommet efter nogle rigtig dejlige dage på Roskilde dyrskue....

Håber alle er lige så glade for 'resultatet' som jeg er. Min 3 års forædlede oldenborg (Baccarat xx og Rarus) Baroness af Østensgaard blev reservefløj med 23 p og klarede i øvrigt alt postyret helt udemærket. Hun er en hest der er vokset rigtig meget de sidste 3 måneder, så det har været en STOR udfordring at få hende i udstillingsform...

Min venindes renavlede oldenborg på 3 år, Lady Madonna af Østensgaard (som jeg har avlet) blev også reservefløj og 23 p.... Dejligt...

At vejret så har været helt i top gør det jo ikke dårligere...

Hvordan er det gået jer andre og er I glade....?

OLDENBORGHESTE FRA ØSTENSGAARD

CAMILLA LARSEN

0
0
Svar på denne tråd

tillykke...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 20:25

dejligt når det går så fint.

der var mange skønne oldenborg heste med i år.

Charmerende pony sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/296290/

IMC

flis sælges.

til bunddække af blomsterbed.

samt Spåne/flis til ridebaner og løbefolde

PER VOGNMAND

Henv. 20285450.

0
0
Svar på denne tråd

Roskilde
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 20:33

Jeg var desværre ikke selv med som tilskuer i år, men er ovenud glad i låget over at en New Forest hingst igen blev Sjællandspræmiehingst. Tillykke til Stutteri Firfod med fantastiske Jens Lyn!

Hilsner

Anja

www.123hjemmeside.dk/ABNewforest

Elmholts Diamant fik 30/5 2011 et smukt hingsteføl efter Firfod Jetset

0
0
Svar på denne tråd

Roskilde 2011
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 21:09

Vores 2års, Rumina Stengaard, fik 23 point og blev nr 5 i kampen om skuets bedste 2 års, og vores 5års goldhoppe blev bedste gangartshoppe på tværs af alle racer, så vi er bestemt tilfredse!

Meget appropos glad i låget, så blev jeg personligt glad i låget da det var DSP'ere der stod 1,2 og 3 i gangartskonkurrencen :)

De andre ponyer vi havde med i showet var alle nogle rigtige kammerater over for deres ryttere, så jeg er bare stolt (og træt!) efter et fantastisk dyrskue!

Venlig hilsen Sofie

Atlas Stengaard årets hingst 2006

Kvalitets ponyer til avl og sport.

http://www.stengaard-haslev.dk

Flere ponyer til salg, se bl.a. Nymfe Stengaard med sejre på over 78%.

0
0
Svar på denne tråd

*overskrift*
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 21:47

Jeg er super glad, min følhoppe (pinto) fik 22 point og hendes hingsteføl blev nr 3 i kampen om skuets bedste føl! Måtte lige fælde en tåre af stolthed

MVH Laila

Holstener føl og plag med top springafstamning sælges

Pinto hingsteføl - klart hingsteemne til salg

Opstaldning tilbydes nær Roskilde

Se mere på www.staldlaurberg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 22:18

Tillykke med de gode resultater.

Jeg havde ikke selv hest, men vil meget gerne vide, hvordan det gik i konkurrencen om årets 3-års hoppe???

Er der nogen af Jer der ved det???

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

0
0
Svar på denne tråd

3års...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2011 22:25

Det var Belgierne som vandt, de var i det hele taget ret suveræne i år!

Venlig hilsen Sofie

Atlas Stengaard årets hingst 2006

Kvalitets ponyer til avl og sport.

http://www.stengaard-haslev.dk

Flere ponyer til salg, se bl.a. Nymfe Stengaard med sejre på over 78%.

0
0
Svar på denne tråd

ååå ja de belgier
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 00:14

var super gode både 3 års'en og følhoppen sikke de kan mønstre

men lidt ærgeligt at oldenborghoppen altså den 3 års, var så hys og urolig, hun fik rigtig pæne karatere for tybe og gangarter, men altså devsærre flere 7 taller for fremvisninge, der også var ret træls at se på

oldenborg følhoppen var tilgengæld rigtig fin og klarede sig godt i første runde, men for pokker hvor var trehkener hoppen super sej i ommønstringen, hele syv 10 taller så der var inge chance for de to andre, desværre.

Hesteshowet var i øvrigt efter min menig, en blandet fornøjelse, varmblod og islændernes indslag var flotte, knapstruppens anderledes og sjovt både med spring og dressur, samt kørsel på en gang. lige som "racer" køreslen med martathon vognene er sjovt og spændene at se på hvert år.

Tilgengæld var feks "olsenbanden" roskilde garden og frisernes sorte indslag, ret kedeligt og langtrukkent, jeg syns altså at der efterhånden går lidt for meget amatør teather til hest i det show, kunne godt tænke mig lidt bedre kavlitet på ridningen, frem for alt det udstyr og udklædning men tros alt flot, at så mange hold, gider at gøre så meget ud af det hele.

Og smukt vejr og mange rigtig fine oldenborgheste, træls at Lorenzo er lidt for ung til at gå med om sjællandspræmien, må håbe at Jan tager ham med igen til næste år, så han kan få mulighed for at give de andre baghjul

I øvrigt en værdig vinder af sjællandspræmine, han var vel nok fin den lille hingst selv om min favorit lidt var fjordbassen, var det vist den rigtig der vandt.

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

"Buger" forever Blå Brava

0
0
Svar på denne tråd

Ja det gik fint
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 22:34

Vi havde jo så belgier med, og som allerede tidligere skrevet vandt Xenia af Grøftebjerggård konkurrence Skuets bedste 3 års.

Hun blev fremvist af min kæreste Peter, og jeg havde flettet hende.

Vi havde selv Andrea med, en halvsøster til Xenia efter min svigerfars hingst Euforie van Sluishoek.

Hun blev nr. 4 i konkurrencen Skuets bedste 2 års efter ommønstring, og fik iøvrigt 23 p. og ærespræmie.

Her er Xenia af Grøftebjerggård

Og her Andrea (beklager at billederne ikke er redigeret)

Mvh. Gitte

Gfoto.dk

Hestefotograf

StaldOlsen.dk

Oldenborg Hoppeføl 19. april 2011

Findus B - Top of Class - Urprinz

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  06-06-2011 23:34

Tak

Pæne belgiere

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

0
0
Svar på denne tråd

Camilla Stort
Forfatter: 
Dato:  07-06-2011 13:50

tillykke med de 2 med 23point det var flot:-)

Lilly var helt fantastisk sød hele weekenden, ja skulle de gi point for temp måtte de vist bryde karakter skalaen, jeg er meget meget tilfreds med hvordan hun har taget det hele

Hun fik 22p og gik nr 3 af 5 i oprang. og fik en super flot beskrivelse, som jeg også er meget tilfreds med

Billede
Billede
Billede
Billede

Camilla Diana Henriksø og Lilly af Støvlebæk

Præstemarkgaard

1 ledig boks slagelse 1/7 2011

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider