var super gode både 3 års'en og følhoppen
sikke de kan mønstre

men lidt ærgeligt at oldenborghoppen altså den 3 års, var så hys og urolig, hun fik rigtig pæne karatere for tybe og gangarter, men altså devsærre flere 7 taller for fremvisninge, der også var ret træls at se på 
oldenborg følhoppen var tilgengæld rigtig fin og klarede sig godt i første runde, men for pokker hvor var trehkener hoppen super sej i ommønstringen, hele syv 10 taller
så der var inge chance for de to andre, desværre.
Hesteshowet var i øvrigt efter min menig, en blandet fornøjelse, varmblod og islændernes indslag var flotte, knapstruppens anderledes og sjovt både med spring og dressur, samt kørsel på en gang. lige som "racer" køreslen med martathon vognene er sjovt og spændene at se på hvert år.
Tilgengæld var feks "olsenbanden" roskilde garden og frisernes sorte indslag, ret kedeligt og langtrukkent, jeg syns altså at der efterhånden går lidt for meget amatør teather til hest i det show, kunne godt tænke mig lidt bedre kavlitet på ridningen, frem for alt det udstyr og udklædning
men tros alt flot, at så mange hold, gider at gøre så meget ud af det hele.
Og smukt vejr og mange rigtig fine oldenborgheste, træls at Lorenzo er lidt for ung til at gå med om sjællandspræmien, må håbe at Jan tager ham med igen til næste år, så han kan få mulighed for at give de andre baghjul 
I øvrigt en værdig vinder af sjællandspræmine, han var vel nok fin den lille hingst
selv om min favorit lidt var fjordbassen, var det vist den rigtig der vandt.