Jeg kender kun Ditte Mikkelsen som rytter. Jeg synes hun laver et flot stykke arbejde, med de heste jeg har set hende fremvise. Så hende tror jeg er et godt valg.
Du må meget gerne sende tider, når du har dem. Ellers finder jeg dem på nettet, når dagen nærmer sig.
Camelina har et fantastisk sind. Hendes temperament var årsagen til jeg købte hende.
Hun er super nervefast. Hun glor aldrig, heller ikke til stævner. Faktisk er hun en fantastisk stævnehest. Her yder hun virkelig MAX og er meget opmærksom på mig og super lydig.
Derhjemme er hun lidt mere selvstændig. Hun er jo en voksen DAME og mor til tre, så hende er der sku ingen der skal behandle uretfærdigt.
Hun har aldrig været halt/ skadet ( hvor er det vigtigt med en rask hest, når man er ivrig dressurrytter).
Hun er en energisk hest og vil altid arbejde på dressurbanen.
Jeg kan stole 100% på hende. Hun har aldrig bukket, stejlet eller løbet løbsk, så hun har endnu aldrig "tabt" mig.
Jeg rider også gerne ud i naturen på hende alene, og i tung trafik, i alle tre gangarter.
Jeg har aldrig været bange på ryggen af Camelina. Hun er en fantastisk hest og jeg sælger hende aldrig.
Galicia lyder til at være af samme støbning 
Camelina er kåret i RDS. Hun er knap moderne nok og mangler lidt elastik i bevægelsen til at kunne komme i RDH, men der er rigelig dressurhest til mig.
Desuden avler hun super moderne og højtstillede afkom. Hun er mor til 2 RDH hopper. Den ene har bla. 9 i dressur/ kapacitet. Så hun skal i avlen, når hun pensioneres som dressurhest.
Held og Lykke med kåringen af Galicia. Skriv endeligt hvis du har flere kårings spørgsmål.....