|
|
| Hoppeføl efter Findus B |
|
|
Så folede Bøgen's Tina - 2 uger før termin. Hun klarede det hele selv, og føllepigen var frisk og frejdig med det samme. Det er en ganske særlig oplevelse da jeg i rigtig mange år har drømt om min egen Oldenborghoppe og om at avle. Jeg mistede min første hoppe, købte et føl og mistede det og har ikke siden haft egen hest. I år i marts får jeg Bøgen's Tina i et samarbejde med Niels Grøndal - og i dag får jeg så min første egen avl, min første hjemmeavlet Oldenborghoppe. Hun er efter Findus B, navnet finder vi når manden kommer hjem fra Sverige.  Her er hun et par timer efter folingen  Afslapning på ridebanen her i eftermiddag  Jeg er en meget glad kvinde i dag 
Mvh. Gitte Gfoto.dk Hestefotograf StaldOlsen.dk Oldenborg Hoppeføl 19. april 2011 Findus B - Top of Class - Urprinz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort Tillykke |
|
|
Hun ser virkelig dejlig ud, kan godt forstå at du er en glad kvinde  Held og lykke til jer....
MVH Lisette. L'Espoir/Calling-Wind xx hingste føl d.9/4-2011. Cometofortunen xx venter føl d.15.04.2011 e. BH Don Schufro. http://www.fortunen-xst.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke tillykke |
|
|
Det var da dejligt med en beholder, hun ser der dejlig ud, og hvor er det et sødt billede nr 2!
Venlig hilsen Sofie Atlas Stengaard årets hingst 2006 Kvalitets ponyer til avl og sport. http://www.stengaard-haslev.dk Se Atlas fremvist i spring og dressur ved hingstedag i Vallensbæk d. 21.04.11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE!!!!!!! |
|
|
Ej hvor ser hun bare sød ud!!! Træls at hører at du har været uheldig med dine andre heste, men mon ikke du har heldet med dig med hende her? Dejligt folingen gik godt Glæder mig til det bliver min tur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øjjj hvor |
|
|
er hun fin. Sikke kær hun er, tillykke med hende. Og så en Findus B, altså altså. 
Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jvoæejfng |
|
|
Mange gange tillykke med hende, hun er da ualmindelig skøn.
Med venlig hilsen Maria-Louise Thane Kallehave Stutteri Thanehøj - avl af DV og DSP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange gange tillykke |
|
|
med hende Gitte. Kan godt forstå du er stolt. Og man bliver bare så glad når det hele er gået godt, man har et stort ....resten af dagen. Mvh. Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tusind tak |
|
|
og ja, jeg har hele dagen... Dejligt med alle jeres søde kommentarer...
Mvh. Gitte Gfoto.dk Hestefotograf StaldOlsen.dk Oldenborg Hoppeføl 19. april 2011 Findus B - Top of Class - Urprinz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gratulerer |
|
|
Hjerteligt til lykke med et fint og feminint hoppeføl Venlig hilsen Ane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Gitte |
|
|
Hej Gitte Tillykke med det fine hoppeføl sikke en sød snip Rigtig fin følle' Så er du BARE glad... Det kan jeg godt forstå. Nu må det snart være min tur...he he man blir noget følskruk af at se alle de lækre føller. Min den første har termin d 28 april KH Tine www.stutterietkirsebaergaarden.dk Oldenborghopper sælges Stor pinto hoppe sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
| Forfatter:  |
Mette petersen 2 |
| Dato:  |
19-04-2011 22:44 |
|
Hvor er den altså bare fin:-D Stort tillykke:-) Jeg skal også have Findus B på min hoppe i år, men hun skal jo lige fole først;-) Hun ligner bestemt en der gerne vil meget snart:-) Hilsen Mette
2 Oldenborg føl ventes til foråret 2011 Tjek jokkesminde.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
20-04-2011 06:23 |
|
sikke en fin føllepige hende forsåtr jeg godt du er glad for.
2011 sælges: ds hoppe 8 år efter Lorentin2/Loutanos orion, samt føl efter Stevie wonder/Lorentin2, Flyinfact xx/Blue Hors Romanov og Flyinfact xx/Rosenkavalier. http://www.stald-egebjerg.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med føllet |
|
|
hun ser vel nok dejlig ud 
Venter juni føl efter Ci Ci Senjor Ask / Lucky Light .
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Nøj hvor er hun bare fin Stort tillykke!!!
Charlotte Venter spændt på Balou du Rouet-Baby (Termin 12. maj). Safemate folealarm m. telefonmodul udlejes - Se præs. Opstaldning/Løsdrift tilbydes i 3500 Værløse - Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
|
|
Tillykke med det smukke hoppefæl, Gitte! Hun ser da rigtig dejlig ud! Forstår godt du er glad, og at du er tilfreds med hende!! Og God Påske  Marit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er |
|
|
simpelthen en pragtfuld følelse at avle sit første føl. Rigtig hjertelig tillykke. Jeg kender følelsen - fik selv mit første føl - hoppeføl, efter Urfürst, for 2½ uge siden. Hilsen Wenche fra aktivitetsudvalget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er hun |
|
|
super fin, kan sørme godt forstå du er stolt og sikket et udtryk, stort tillykke her fra  jeg syns altså at hun ligner en Fiona, hende den skønne frække prinsesse i Shrek filmene,held og lykke med hende og kom bare frem med fler fotos, som os der må nøjes med at være "følkiggere" i år, kan nyde godt af.
En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest. "Buger" forever Blå Brava
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navnet er fundet |
|
|
Tusind tak alle sammen for jeres søde kommentarer. Hun er en rigtig krudtugle der bruger det meste af foldtiden på at galoppere rundt i fuld fart, så både mor og hende bliver helt svedt. Det bliver ikke Fiona, alene fordi der er rigtig mange heste der hedder det. Min første tanke var Fairytale, for det har været et sandt eventyr, men navnet bliver for tungt. Så hun hedder nu GO Filique, og så har hun allerede fået øgenavnet Fie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ej hvor er hun fin |
|
|
Tillykke med den smukke pige........... 
Saxpos Oxygen sælges 100% oldenborg.