|
|
| Gammelgårds Trumf |
|
|
så kom hun endelig vores nye familiemedlem, 16 dage over tid! mor sille lod mig ellers sidde hele Tirsdag nat og stirre på hende før hun omsider besluttede sig for at fole 7.30 onsdag morgen! Både min mand og jeg måtte hive godt til for at hjælpe den store pige i land! men ellers er alt gået efter bogen og hun er en livlig og MEGET nysgerrig dame! er ovenud tilfreds med hende - synes hun er SKØN! nå men nok snak... Må jeg præsentere . . Gammelgårds Trumf ( Temptation/ Lord Caletto/ Cannon Row XX )   
Carina og hestedyrene! Sille,Credit,A´conto,Touchdown og lille Trumf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
hun ser da bare rigtig fin ud. får helt lyst til at prøve temptation, for han laver sådan nogle smarte modeller
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM Har også ungdyr tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke endnu engang, Carina  Hun er rigtig skøn, så du kan ikke klage til Sille over at hun gik over tid. Skønhed tager tid at lave  Annette
Kvalitets avl af springheste Super avlshoppe og ungheste sælges. Se hjemmeside Safemate folingsalarmer udlejes Ny hjemmeside www.stutteritaldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Carina. |
|
|
Hvor ser hun sød ud, flotte aftegn og det hele. Kan godt forstå du er glad  Mvh. Lotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| åhh så fin |
|
|
Jeg har lige beundret de mange billeder på facebook  Stort tillykke, hun er super skøn
Venter juni føl efter Ci Ci Senjor Ask / Lucky Light .
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
Hvor er hun da bare super fin, må hellere køre med dennis næste gang han skal syd på så jeg kan se prinsessen live
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor er hun skøn  Hun må da være din fremtidige avlshoppe?? 
Mette Højvangs Lumina Elbækgaards A'moon Elbækgaards Roma Nova Elbækgaards Amadeus TIL SALG Mor til Mie d. 9/3-2010 Termin d. 14/9-2011 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
TILLYKKE med det super smarte føl!
Karina Josefsen Stutteri Lajgården Lajgårdens Chicota - GULDMEDALJE samt ÅRETS HOPPE 2010 Venter føl i 2011 efter Heartbeat, Toulouse og Chico´s Boy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pletskud |
|
|
Nuhr - hun ligner et rigtigt pletskud! Stort tillykke med den lille stjerne 
Hø og Tørt Wraphø anno 2010 - minibig - 1. års hesteblandingsgræs - Super kvalitetsgræs Djursland - kontakt for info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
08-04-2011 00:02 |
|
hende; hvor ser hun fin ud 
Mvh Janni Wannabe venter føl efter Siger Hit 2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykke |
|
|
Hvor er det en smuk dame. Sikke udtryk Temptation laver på dem, Spændende med disse føl. helt mærkelig jeg ikke skal have her i foråret. Nå men jeg håber på at lave et føl idag.Så kan jeg være med til næste år 7-9-13. MVH Hanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønt føl |
|
|
Sikke da et dejligt føl, vi venter selv en efter samme hingst,den må gerne ligne. Hun er en smart model.
Mange hilsner AnneMarie www.staldheden.dk Bedækning tilbydes: Hedens Le Mioche 2010: Fløjhingst i 4 års holdet med følgende karaktere: 9989 67 889 9. 170 i stg. Og materialprøvevinder med 780,50 point
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gggggggg |
|
|
Stort tillykke.. sikke et kækt udtryk og et skønt hovede 
www.granlyridecenter.dk Til Salg: Hingsteføl (BH Rosoff/May Sherif/Arsenal) 2½ års vallak (Triple Tree´s Prince Perfect) 3½ års vallak (Pluto Vlll Roma) 5 års hoppe (Donnerball/Zardin Firfod/Camelot)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Wow for en lækker model Stort tillykke med den smukke pige!!!
Charlotte Venter spændt på Balou du Rouet-Baby (Termin 12. maj). Safemate folealarm m. telefonmodul udlejes - Se præs. Opstaldning/Løsdrift tilbydes i 3500 Værløse - Se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så smuk |
| Forfatter:  |
Aulbjerg |
| Dato:  |
08-04-2011 14:17 |
|
hvor er hun lækker håber på samme model til mig næste år, jeg skal nemlig bruge Temptation i år.
2011 sælges: ds hoppe 8 år efter Lorentin2/Loutanos orion, samt føl efter Stevie wonder/Lorentin2, Flyinfact xx/Blue Hors Romanov og Flyinfact xx/Rosenkavalier. http://www.stald-egebjerg.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Mange gange TILLYKKE med den dejlige pige. Dejligt udtryk. Flere billeder Tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et kæmpe stort |
|
|
du skal da ha et kæmpe tillykke.. sikke en smart lækker sag..
Venter føl 2011 efter Prinz K3/BH leredo, som vil være til salg. Super ridelig og ukompliceret 10 års RDS dressurhoppe sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Tillykke med den super lækre føl, sikke en dejlig udtryk hun har!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort TILLYKKE |
|
|
Sikken skøn model og som de andre siger hold da fest hun har udtryk for alle pengene 
Super dressuremner sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE TILLYKKE |
|
|
Det tager jo tid at bage en ordentlig kage - og hende der var sgu da værd at vente på  Endnu engang TILLYKKE med skønheden, hun er super lækker 
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie RDH (Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx) Sydvillegaards Fiona (født 3.3.2011 Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA) Wendy Klint ERDH (termin 5.5. med Blue Hors Zack)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|