Der lægger vågen hele natten, eller prøver på det.
Min har termin i dag, hendes yver er spændt, fik propper for over en uge siden. Er efterhånden godt sur, når jeg rør hende på maven og alt det der.
Folealarm har jeg også på hende, men her de sidste par dage har der været falsk alarm.
1. gang var søndag aften, hold da op, hvor sådan en alarm lamer
Mit hjerte røg helt op i halsen, jeg styrtede over i stalden, og der var bare ingen ting at komme efter.
Mandag aften gik alarmen igen.......... falsk alarm. kl. 05.00 tirsdag morgen gik den så en gang til............. Nu var lortet løbet tør for batteri, så den fik et nyt batteri. Så nu skulle der ikke være flere falske alarmer til mig.
Igår aftes skete det så igen...... Alarmen gik, og med nyt batteri kunne det jo ikke være falsk alarm, men jo........ Hesten svedte godt nok lidt på halsen, men der var ikke noget tegn på, at der skulle komme et føl. ØV- men for en sikkerheds skyld var vi igen i stalden kl 24, kl 02.30 og igen kl. 06.15. Men stadig ingen føl..........
Nu håber jeg det sker i nat........... Det tager sku hårdt på mig, at skulle op flere gange om natten.
Og jeg kan selvfølgelig heller ikke vente mere