|
|
| Boney M hingsteføl |
|
|
Tasjana folede i morges et rigtig fint hingsteføl efter Boney M. Hun snød mig igen, men heldigvis blev hun opdaget lige efter og alt er gået godt. Her kommer lige et par billeder af et brunt Boney M føl som har fået lidt maling i hovedet og på benene. Navne forslag med B modtages gerne  Hilsen Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Han ser ud til at blive en rigtig smart model. Fint i i hovedet 
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM Har også ungdyr tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Han ligner en rigtig Badut  Tillykke med ham
Mette Højvangs Lumina Elbækgaards A'moon Elbækgaards Roma Nova Elbækgaards Amadeus TIL SALG Mor til Mie d. 9/3-2010 Termin d. 14/9-2011 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med ham |
|
|
Han ser rigtig fin ud - elsker denne føltid 
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie RDH (Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx) Sydvillegaards Fiona (født 3.3.2011 Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA) Wendy Klint ERDH (termin 5.5. med Blue Hors Zack)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nøøøj :) |
|
|
Nogen lange stænger din dreng har fået, garanteret han bliver en smart model. Og sikke et kønt hoved. Skøn dreng, tillykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sikken smuksak |
|
|
Og sikke nogle enorme stylter han har.....Hvor er han fin, måske vi må se nye fotos når han rigtig har foldet sig ud.....Boney M, super lækker hingst, jeg selv har et godt øje til....  Forår er lig med føltid, og det bedste er når de begynder at komme fast på fold....Så kan man rigtig se rundt omkring ,hvordan folk i deres biler stopper op ,og beundrer de søde poder....  Tillykke med ham, og go fornøjelse....
Livet er aldrig for sent til en hestepige..... <3 Anglo Arabere , det er sagen.... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super smart |
|
|
Boney M er bare sådan en lækker hingst, stort tillykke til jer med jeres smukke føl! Navneforslag : Boheme (husk stumt h)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
29-03-2011 16:54 |
|
Sikke et smart hingsteføl du har fået der 
Mvh Janni Wannabe venter føl efter Siger Hit 2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stort tillykke :-) |
Langmosegaard |
29-03-2011 19:53 |
|
Hvor er han smuk! 
Annika Drudgaards Mylady mor til Langmosegaards Largo født 27.3.2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort TILLYKKE |
|
|
Han ser super godt ud og sikke et charmerende aftegn i hovedet 
Super dressuremner sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med ham, han ser fin ud. Det bliver spændende at se ham foldet mere ud  Udfra de par føl vi har set efter ham indtil nu, der har de jo været langbenet nok, det er jo det eneste lille bitte minus, jeg har kunne finde ved ham selv, nemlig at benene gerne måtte være lidt længere. Men mere velfungerende hingst, skal man lede længe efter Annette
Kvalitets avl af springheste Vi er behjælpelig med at finde din nye hest Safemate folingsalarmer udlejes Ny hjemmeside www.stutteritaldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Tillykke med din fine hingstebasse  Han ser da bare hamrende godt ud 
Charlotte Nu med skønt hoppeføl efter Tailormade Stardust =) - der skal være storesøster til en Balou du Rouet Baby omkring d. 12. maj 2011!!! Safemate folealarm udlejes - Se præsentation..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lykke med føllet |
|
|
Fint føl Vi har jo også en hoppestamme med navnene B. foreslag med B til hingste Bajano Bajanzon Bellami Baron Barico held og lykke med ham
- Kom til Hingstedag i Viborg den 16. april 2011.
- Se mere på www.hingstenet.dk/hingstedag
- Sidste tilmelding af hingste den 15. marts.
- Oplev bl.a. Mounted Games.
- Se DK´s eneste kårede frieserhingst Wierd 409
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykke |
|
|
hvor er han fin Kan vi ikke få et foto af hoppen - jeg vil så gerne bruge Boney M på min Kennedy-hoppe.
Hilsen Schack Spælsau får, lammekød, dyr til levebrug eller skind. se www.stroeyer.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Daniella ♣kbh♣ |
30-03-2011 12:02 |
|
syntes bestemt at han ligner en Bounty  tillykke med ham.. smuk er han dog<3
______________________...__________ There is meny ways to say no. I'd love to, but... 1. I have to floss my cat. 2. I want to spend more time with my blender. 3. I'm enrolled in aerobic scream therapy. pick one 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow hvor er han smuk |
|
|
ærgre mig over min hoppe ik kom i fol med ham sidste år 8 forsøg. burbonville bonaparte belville bahama balou bølle bob mvh steph
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye billeder.. |
|
|
Mange tak allesammen for de fine ord  Jeg synes også han er rigtig fin og smart og er endnu mere vild med ham idag hvor han er foldet mere ud. Her er lige et par nye billeder fra idag, han ser bestemt også ud til at kunne bevæge sig. De er lidt uskarpe, men håber i kan bære over med min fotoevner. Hilsen Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt udtryk! |
Langmosegaard |
30-03-2011 20:37 |
|
Hvor er han da bare fin 
Annika Drudgaards Mylady mor til Langmosegaards Largo født 27.3.2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuksak... |
|
|
Tillykke med det fine føl.. Han er da fint skruet sammen..:-)
Føl 2011: BH Romanov - Lauries Crusador xx (Hingst f. 11/2) Tailormade Temptation - Crelido
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Nej hvor et fint føl Stort tillykke med skønheden. Navneforslag: Bojangles Bugatti Balthazar Breezer Bonzai Bebaldi Bentley Beethoven Baxter Benson Bonanza Bruce (Almighty)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Nu har jeg efterhånden været inde og kigge på billederne 10 gange, så er det vel også på tide at jeg får sagt tillykke. Han ser super dejlig ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|