Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hingstevalg
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 21:09

Billede
Billede

Billede

Hoppen har før fået et føl efter sting, han kan ses på min præsentation ( Tranholms santiago 3 år) Hun bliver brugt til dressur,men er også en god springer, flere billeder og oplysninger på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Tjae...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 08:18

Nu skriver du ikke hvad du gerne vil have forbedret på hoppen, og ej heller hvad føllet skal (sælges eller avles videre på?), men umiddelbart ville jeg gå efter en hingst med bedre trav og galop, og så et kønt hoved. Derfor tænker jeg Fürstenball, find ham hos HP Horses.

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

Til salg: Gennemavlede dressurheste, vallak 1 år, hingst 1 år, drægtig hoppe 4 år, drægtig hoppe 14 år og 5-års hoppe klar til LA

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 12:40

Ja det er jo lidt... der ligger nogle rigtig fine springlinjer i din hoppe, så du kan jo vælge lidt brede, da hoppen åbenbart har talent til begge dicipliner selv.

Du skriver ikke decideret, hvad du ønsker at rette ifolingen imod, spring eller dressursiden, så det kan være lidt svært, ellers skal du jo have fat i en hingst, som måske også kan avle begge dele som eks. Lionell DVH 571.

Mvh

Tina

www.stutteri-moelleaaen.dk - www.linnerup-skovgaard.dk

DANSK AVLEDE KVALITETS CREMBÆREREHESTE OG AFKOM SÆLGES.

Cremello varmblodshingst af super afstamning og røntgengruppe 1 til rådighed fra 2011.

0
0
Svar på denne tråd

ifoling
Forfatter: 
Dato:  24-03-2011 19:28

Hej igen,jeg ønsker helt sikkert hoppens trav og galop skal forbedres, dog synes jeg de er til mere end 6 ( hun var dvask ved kåring, der var ca 30 grader i ridehuset)får næsten altid 7 i bevægelse til stævne. Jeg er nok mest til dressur, men ikke afvisende for en hingst der er dobbelt begavet.

Er selv vild med sorte heste, hendes første afkom er sort så måske det kunne lade sig gøre igen.

ved ikke om det er en beholder, men måske ved hoppe afkom.

Synes selv hendes 1 afkom er rigtig fin i alle henseender.

Godt gående,snorlige ben og et dejligt temprement.

0
0
Svar på denne tråd

Hingstevalg
Forfatter: 
Dato:  25-03-2011 12:52

Hvis du vil have en hingst med dobbelttalent, tænker jeg at Tailormade Lancelot passer rigtig godt. Han er ædel og smart, og har 3 gangarter til 9 - og så kan han oven i købet springe :)

Hvis du går efter dressur, synes jeg du skal fokusere på en hingst, der kan give gang + en flottere front. Fürstenball er allrede nævnt, og tror også han vil passe fint. Du kunne også overveje Tailormade Temptation, der har fået en super følbeskrivelse. Han tilfører adel, lange ben og masser af aktion i bevægelsen.

Så er der jo også den nye fløjhingst fra i år, Era Dancing Hit. Det er selvfølgelig usikkert med så ung en hingst, men smuk det er han - og sort;) Han er dog meget stor, så passer nok bedst på mindre hopper.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider