Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Termin idag
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 08:16

Så det idag at Chanell er 11 måneder henne og hendes termin er idag.. Men hvor er følle henne? Tror desværre jeg kommer til at vente noget længre end forventet... :P

Hun er fået yver, men synes ikke det stort nok endnu.. Hun er blevet en rigtig strigle over for de andre på folden og har mærket en masse spark fra føllet de sidste par dage..

Men, men.. stadig ingen store tegn på at hun snart foler :(

Vente, vente, vente, vente..... Glæder mig bare så meget til at hun foler, da det er mit første føl og det også er hendes første føl :D Det bliver bare så hyggeligt!!

0
0
Svar på denne tråd

Første føl
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 09:45

Ja min hoppe er så gået en uge over tid i dag :-) Det er også hendes og mit første føl, så jeg er ved at revne af spændning ;-) Held og lykke med din!

Annika

Drudgaards Mylady med termin 14. marts 2011...

0
0
Svar på denne tråd

pøj pøj
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 14:07

ventetiden er lang - håber snart din hoppe beslutter sig for at fole

Held og lykke... håber du på et hoppeføl eller en hingstebasse?

0
0
Svar på denne tråd

tjaaaa..
Forfatter: 
Dato:  21-03-2011 17:48

Jeg er sådan set lige glad med hvilket køn det bliver, bare den bliver sort og helst helt sort :D

Ønsket er et kul sort føl uden nogen aftegn :D

Besøgte hende idag og fik fortalt at hun er b egyndt at ligge meget ned ude på folden og at hun er begyndt at rode meget i boksen.. Og hendes yver er også vokset lidt :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider