Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Vis Temptation afkom
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 09:45

Jeg har fået anbefalet Temptation til min hoppe Rosamunde, og vil meget gerne se billeder af jeres Temptation afkom :) Han er selv super lækker og har en imponerende følbeskrivelse. Tror det kunne blive et godt match til Rosa. Hun er kåret med guldmedalje i westfaler forbundet og i DH hos dansk varmblod.

Rosamunde:

Temptation

2011 sælges: ds hoppe 8 år efter Lorentin2/Loutanos orion, samt føl efter Stevie wonder/Lorentin2, Flyinfact xx/Blue Hors Romanov og Flyinfact xx/Rosenkavalier.

http://www.stald-egebjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

adsfadf
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 09:51

han er da ikke så ringe endda - men der er ikke meget trakehnerblod i ham tanja - fik du kontakt til det tyske forbund??

Tremhuse-hingste 2011

Super kollektion af kårede tyske trakehner hingste.

elitehingstene Cadeau, Sixtus, Lehndorff

nykårede hingste

multitalentet Axis og super springende Hirtentanz

0
0
Svar på denne tråd

Tremhuse
Forfatter: 
Dato:  20-03-2011 09:56

Jeg har ikke haft gang i tyskerne endnu. Har ligget vandret på job den sidste uge. men vil helt sikkert lige høre dem ad, hvad de vil anbefale.

og ja Temptation er nydelig, selvom han er helt forkert race :)

2011 sælges: ds hoppe 8 år efter Lorentin2/Loutanos orion, samt føl efter Stevie wonder/Lorentin2, Flyinfact xx/Blue Hors Romanov og Flyinfact xx/Rosenkavalier.

0
0
Svar på denne tråd

ingen tempta
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 14:41

er der slet ingen der har fine Temptation afkom de gerne vil vise frem?

0
0
Svar på denne tråd

Temptation
Forfatter: 
Dato:  23-03-2011 17:04

Om en måneds tid har jeg føl efter Temptation som jeg gerne viser frem

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-03-2011 18:51

Jeg har en rigtig fin plag fra sidste år. Desværre han jeg ingen nyere billeder! Lige nu er hun også mere end hårbold end en hest.

Du kan se billeder på ridehesten.com ved at søge på "Eliteskue 2010" og "Følskue hjallerup 2010" og "Beate"

0
0
Svar på denne tråd

Temptation
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 19:37

Jeg følger lidt med på sidelinjen i dette indlæg, da Tailormade Temptation er en af de hingste der er i spil til min Gribaldi-hoppe.

Er der virkelig ikke nogen derude der har afkom efter denne dressurperle??

Har lige kopieret hans følbeskrivelse ind, som jo er helt enestående:

Meget ensartede, højtstillede, passende ædle og harmoniske føl af særdeles god type. Udtryksfuldt hoved. Velrejst, velansat og velformet hals med god forening mellem hoved og hals. Middellang, skrå skulder med god albuefrihed. Middellang, velmarkeret manke. God overlinie, flere med god smidighed. Langt, velformet, muskuløst kryds. Lemmerne passende føre, enkelte rette for. Bevægelsen er god i skridt. Særdeles god og rummelig i trav med god knæ- og haseaktion. Rummelig og velbalanceret galop. Hingsten passer til et bredt udsnit af dressurbetonede hopper, og tilfører god ædelhedsgrad samt aktion i bevægelsen.

Venlig hilsen

May-Britt

Se vores hjemmeside: www.maygaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Link til føl
Forfatter: 
Dato:  28-03-2011 20:05

Ind til der kommer nye føl, kan du måske have glæde af dette link?

Det er fra ridehestens følgalleri med søgning på - Tailormade Temptation:

www.ridehesten.com/Heste-billeder/ Foelgalleri/Soeg/ Default.aspx?Search=ta...temptation

PS.

Stort tillykke til jer der allerede har fået føl. Dejligt at I deler oplevelsen med os.

0
0
Svar på denne tråd

temtation
Forfatter: 
Dato:  29-03-2011 11:37

hej alle der har fået sådan en dejlig perle,hvordan er jeres føl eller plag i temperament.?

MVH Ulla

Søballegård Ridecenter tilbyder opstaldning

Ridekort sælges for 200 kr md .rabat ved 8 mdr til 1300 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider