Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

jazz afkom
Forfatter: 
Dato:  18-03-2011 20:13

jeg har lige været så heldig og få en super hoppe med elite afs hele vejen igennem er selv dh kåret med særdelesgode karakter der en meget blod på hende , jeg overvejer jazz eller den nye jazz afkom , hvordan er sæd kvalitet på jazz og temp

0
0
Svar på denne tråd

Jazz eller søn
Forfatter: 
Dato:  18-03-2011 20:19

Prøv at kigge her- de svarer også som regel hurtigt på mails, når man har spørgsmål... måske de kender til kvaliteten :-)

www.euro-hingste-saed.dk/ side2.php?p_id=4&horse_id=72&ref=/ side7_liste_hingste.ph...category=0

Ellers er der jo Blue Hors Don Olymbrio, som jeg synes ser super lovende ud :-) Og er lidt billigere ;-)

Tillykke med din nye hoppe!

Annika

Drudgaards Mylady med termin 14. marts 2011...

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  18-03-2011 21:21

Jeg fik transportsæd med Jazz fra Holland med kurer to gange sidste år. Virkelig god kvalitet

Jeg kontaktede Dalhoeve direkte pr mail og aftalte videre forløb med dem, da det viste sig at Euro hingstesæd var alt for dyr som mellemled

Min hoppe blev desværre ikke drægtig, men det var ikke sædens skyld.

Jeg fik et Jazz føl sidste år - der ligger et par tråde med overskriften Jazz/Temple Wind/Leonardo II. Kan ikke finde ud af at sætte dem ind´, men du kan søge efter dem og se billeder.

Er ovenud lykkelig for mit Jazz føl Han har simpelthen X faktor: the look, gang, attitude og samtidig meget håndterbar.

Kan kun sige at du skal gå efter den ægte vare og tage sæd fra Jazz himself. Det vil jeg gøre igen iår.

Held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-03-2011 21:33

Jeg venter en jazz om lidt hoppen blev drægtig i følbrunst med 1 portion sæd så kvaliteten fejlede ikke noget.

Det er på en De niro/world cup I/Lauries crusador hoppe billeder kommer så snart den er føldet ud.

Jeg ville også vælge jazz hvis jeg var dig.

Hilsen Berit

Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro

WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider