|
|
| SÅ KOM FØLLET! |
|
|
Alarmen gik i nat kl. 01.55 og føllet var født kl. 02.10 - det hele gik lige efter bogen, hinden sprang så snart hun var ude med hoved og ben, og så lå de et stykke tid, selvom føllet ihærdigt forsøgte at komme på benene! DET BLEV ET HOPPEFØL SOM ØNSKET  Efter ikke engang 1 time var hun oppe og patte og bukkede, så snart man rørte hende på måsen  Dyrlægen kommer nu og vaccinerer/tjekker hende. Hun er bedårende, bliver sikkert mørkebrun som sin far og har en stor stjerne og 2 bagsokker. Navnet er ikke fundet endnu, Sydvillegaards F ER HUN IKKE SKØN?!
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx Venter 2 føl i 2011 efter Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TIllykke!!!!!!!!! |
|
|
Jo hun er skøn  Tillykke tillykke!!!
Charlotte Nu med skønt hoppeføl efter Tailormade Stardust =) - der skal være storesøster til en Balou du Rouet Baby omkring d. 12. maj 2011!!! Safemate folealarm udlejes - Se præsentation..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke nej hvor er hun smuk |
|
|
wow snyd du fik en dulle heheh jeg ska ned og se min hingstebasse idag så får jeg også nye billeder af ham rettet ud stort tillykke med hende. og flere billeder gerne når hun er rettet ud mvh steph
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jubiiii |
|
|
Stort tillykke! Hvor er hun dejlig! Det er bare så skønt, når alt går som det skal!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navne bud |
|
|
hun kan hedde sydvillegårds Favorit eller Furst Favorit mvh steph
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| adsfasdf |
|
|
super dejligt jannie - tillykke med HOPPEføllet - tror der er hoppe-føl-støv i luften lige i øjeblikket. endnu engang tillykke
Tremhuse-hingste 2011 Super kollektion af kårede tyske trakehner hingste. elitehingstene Cadeau, Sixtus, Lehndorff nykårede hingste multitalentet Axis og super springende Hirtentanz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke tillykke |
|
|
hvor er hun dejlig åh der er 6 uger til min hoppe har termin - det er næsten ikke til at vente.
Hilsen Schack Spælsau får, lammekød, dyr til levebrug eller skind. se www.stroeyer.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Favorit |
|
|
Favorit er faktisk øverst på listen  Vi snakkede om Fallulah men det faldt ikke i kærestens smag  Dyrlægen har lige været og vaccinerer hende.
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx Venter 2 føl i 2011 efter Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ehj hun er skøn!! Hjertelig tillykke med prinsessen! Sig lige tak til din skønne hoppe over at vi ikke skulle vente i spænding længere på en opdatering  Smukke aftegn, og bilelder når hun er foldet ud er et must!!
Med venlig hilsen Sanne & Skærgårdens Blue Boy ............................... ** Boks til pony/lille hest udlejes i god stald 6 km fra næstved. Se præsentation **
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffff |
|
|
Stort tillykke med det nye medlem af familien Jeg bliver helt misundelig.. får desværre ingen føl i år..
www.granlyridecenter.dk Til Salg: Hingsteføl (BH Rosoff/May Sherif/Arsenal) 2½ års vallak (Triple Tree´s Prince Perfect) 3½ års vallak (Pluto Vlll Roma) 5 års hoppe (Donnerball/Zardin Firfod/Camelot)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STORT tillykke Jannie |
|
|
Dejligt det igen gik lige efter bogen...Hun ser super fin ud, og jeg skal da love for, at hun har mod på tilværelsen og er helt fremme i skoene  Her lige et par ekstra billeder af skønheden...   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh hvor skønt! |
|
|
Hvor fedt det blev en hoppe, kæmpe tillykke med hende  Hun skal da hedde Fyrstinde 
Reni Nielsen, Stutteri Krone www.stutterikrone.dk Til salg: Gennemavlede dressurheste, vallak 1 år, hingst 1 år, drægtig hoppe 4 år, drægtig hoppe 14 år og 5-års hoppe klar til LA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Jannie |
|
|
Du ønskes et stort tillykke med føllet, endnu bedre det blev en fin pige 
Venlig hilsen Pia Lundqvist Stutteri Meklenborg stutterimeklenborg.dk/
Nu med 3 finaleføl.Et BH Rosoff et Temptation og en Doolittle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Stort tillykke. Glæder mig over at der er hoppe støv i luften, venter med spænding på min hoppe foler. Hun venter et skønt Sunny Boy føl.
Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation. Købes: PC, mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand. Lille hus sælges, se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke Tillykke |
|
|
Man kan da ikke andet end lige fjerne sig fra HN, før et hoppe føl er født.  Stort tillykke med den skønne pige. Det kunne da ikke være gået bedre, hva?? Du må være så stolt og glad nu, Jannie? Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke med føllet. Jeg må indrømme at jeg forbinder navnet Farvorit et hingsteføl. Stutteri Ask har avlshingsten Favorit Ask. Det er selvfølgelig bare min mening. Men hun er nu dejlig uanset hvilket navn hun ender med at få.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
03-03-2011 10:45 |
|
med det dejlige hoppeføl  Glæder mig til at følge hende fremover 
Mvh Janni "Raketforsker" - et ord jeg holder meget af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.. |
|
|
Med den skønne pige... Og sikke dejligt med det ønskede køn og dejlige aftegn. Glæder mig til at se bill. når hun bliver lidt ældre...
Føl 2011: BH Romanov - Lauries Crusador xx (Hingst f. 11/2) Tailormade Temptation - Crelido
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvor er hun helt igennem ekstrem nuttet!!! Mange gange tillykke med hende 
Anne PG Allways My Choice RIP Røde. Vil altid huske dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhhhhhhh |
|
|
-ihhhhhh hvor er hun da bare yberskøn. Hun er da "So Fabulous"  Du bliver nødt til at holde os opdateret med billeder, får da totalt følkuller af at se sådan en skøn lille prinsesse. IHH jeg elsker avlsforum her i foråret 
"Hvo intet vover - Intet vinder" Anne Krogh med de to skønherlige prinsesser; Møllgårds Beauty & Fazcinating 2B
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
hvor ser hun feminin ud, glæder mig også til at følge hende.
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM Har også ungdyr tilsalg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
hvor er hun fin, hvad med navne som Fasion eller Fasination
Bidt af en gal hest (op til flere gange )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super Skønt :-) |
|
|
Stort Tillykke, hvor dejligt at det blev et hoppe føl, det der hoppefølstøv vil jeg gerne låne lidt af til min Cometofortunen xx for så er hun afsat og bliver i familien det ville jo vøre skønt  Alt held og lykke til jer... Gløder mig til at se hende ude 
MVH Lisette. Calling-Wind xx venter føl d.29.03.2011 e. L'Espoir. Cometofortunen xx venter føl d.15.04.2011 e. BH Don Schufro.
http://www.fortunen-xst.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
Aulbjerg |
03-03-2011 11:40 |
|
stort tillykke med den fine føllepige hvor er hun fin. Det bliver spændende at se når hun er foldet lidt mere ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke! |
Langmosegaard |
03-03-2011 11:52 |
|
Hvor dejligt at høre, at det hele bare er gået som det skulle og sejt at det blev et hoppeføl som ønsket  Held og lykke med hende! Flere billeder.... JA TAK  Min hoppe følger meget din bare en uge efter, så jeg håber da snart der er en lille følle i min stald også...
Annika Drudgaards Mylady i fol med Bøgegårdens Laurino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TAK alle sammen |
|
|
Hun er skøn - og i er vel slet slet sleeeet ikke i tvivl om, at i bliver spammet med billeder af hende  Det bliver så i billeder og opslag, der er jo ingen limit  Sydvillegaards Favorit Sydvillegaards Fourage Sydvillegaards Fantasi Sydvillegaards Fiona Sydvillegaards Fürstin Sydvillegaards Feline Sydvillegaards Fine Sydvillegaards Für Elise Sydvillegaards Første
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx 2 føl i 2011 efter HOPPEFØL 3.3.2011 Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Den skal da hedde Fürstentraum
Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation. Købes: PC, mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand. Lille hus sælges, se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
Kæmpe stort tillykke med det dejlige føl Jannie !
Karina Josefsen Stutteri Lajgården Lajgårdens Chicota - GULDMEDALJE samt ÅRETS HOPPE 2010 Venter føl i 2011 efter Heartbeat, Toulouse og Chico´s Boy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke :) |
|
|
Stort tillykke med dit fine fine hoppeføl  Med hensyn til navne er der også : Sydvillegaards Fendi Sydvillegaards Felicia Sydvillegaards Faith Sydvillegaards Fleur Sydvillegaards Fay Sydvillegaards Flora Mvh Sasja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
stort tillykke hun ser skøn ud 
Carina og hestedyrene! Sille, Credit, A´conto og lille Touchdown - og lille Temptation baby undervejs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke! Hvor er hun bare fin 
WWW.ELBKGAARD.DK Højvangs Lumina Elbækgaards A'moon Elbækgaards Roma Nova TIL SALG Elbækgaards Amadeus TIL SALG Mor til Mie d. 9/3-2010
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Stort tillykke med det dejlige føl. Glæder mig til flere billeder som hun bliver ældre. Ja jeg synes også det er synd at kalde hende Favorit, da en hingst hedder det. Sådan en pige skal da ikke opkaldes efter en dreng  MVH Hanne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
Hjertelig tillykke med smuksakken, hvor ser hun da bare dejlig ud. Får da helt kriller i maven over de føl billeder og får næsten lyst til at køre min Schufro/Romancier-hoppe afsted i næste brunst...;o) Held og lykke med hende, hun blir da for lækker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nue... |
Malle tøsen ♥chanell♥ |
03-03-2011 13:02 |
|
Hvor er hun bare dejlig! Smuk og velformet også  TILLYKKE med hende  Min egen hoppe har termin om 3 uger og nu hvor jeg ser dine billeder, glæder jeg mig bare endnu mere til at hun skal fole  Held og lykke med hende fremover 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Skønt med et lille hoppeføl... Så yndig hun er og rigtig feminin.
MVH Tina Sælges: Hoppeføl e BH Rosoff/solos Carex/leandro 20000 Hingsteføl e BH Leredo/solos Landtinus/Prismus AA 15000 Hoppeplag 2009 e Zardin/Solos carex 20000 Opstaldning tilbydes 7490. Ridebane m lys mm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
hvor ser hun dejlig ud =o) håber også min får en hoppe XXXXXX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjertelig tillykke |
|
|
med dit dejlige føl. Hvor er hun yndig. Enig med de andre i, at hun ikke kan hedde Favorit. Det er slet ikke feminint nok til sådan en fin lille pige.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe tillykke :) |
|
|
hvor er det en skøn føller =0) dejligt at det hele gik godt - det er bare fedt med følbilleder  Jeg venter også føl - hun har termin d. 20. marts, så jeg skal lige have lidt tålmodighed endnu Jeg håber dog på et lille hingsteføl....  Glæder mig til at følge dit føl! Og tak fordi du delte forløbet med os herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig |
|
|
Den er bare så dejlig, og fantastisk sød. Prima er glad for ar have fået en halv lillesøster  tillykke endnu en gang:) Knus Elisa
Rigtige rytter rider Dansk Varmblod <3 Hyggebo´s Lucky Senna <3 Solgt den 11-08-2010 <3 Kærvangs Prima Donna Light <3 <3 kåret i RDH<3 Rigtige rytter rider Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *overskrift* |
|
|
Hold da op hvor er hun bedårende!! Synes altså du selv er kommet med det absolut bedste og mest hippe navn indtil nu - nemlig Fallulah!!!!! Held og lykke med trunten:)
MVH Laila Holstener hingsteføl Casillas x Leandro født 2010 sælges Opstaldning tilbydes nær Roskilde Se mere på www.staldlaurberg.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhh så bedårende |
|
|
hvor er hun fin  Rigtig meget tillykke med den skønne pige.
Venter juni føl efter Ci Ci Senjor Ask / Lucky Light .
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navnet |
|
|
hun er da virkelig fin. Tillykke med hende. Hun kunne også hedde Sydvillegaards Fantasy dream
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navne... |
|
|
Jeg er ikke til navne a la Fantasy Dream  Fiona er på tale p.t. Kom gerne med flere navne.
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx 2 føl i 2011 efter HOPPEFØL 3.3.2011 Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddd |
|
|
Super smuk 
Jeg synes helt klart hun ligner en Fabolous  Lidt flere idéer: Faithful Fancy Feuer Engel Freedom Fleet Goddess First Rose Fiesta Felena Ferentina :)
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fiona. |
Aulbjerg |
03-03-2011 15:21 |
|
jeg synes Fiona er super kært jeg fik et føl efter Flyinfact sidste år, som jeg døbte Fiona. Hun var også en lækker lille steg  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor godt.... |
|
|
Hej Jannie Stort tillykke med HOPPEføllet, nej hvor dejligt at høre at det gik godt og at det så oven i købet kom en lille hoppe ud. Man kunne jo ikke ønske sig noget bedre så  Glæder mig til at se MANGE billeder af den lille smækre sag. Nanveforslag: - Felicia - Fabia - Fibia MVH Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aulbjerg |
|
|
Din Fiona er nu også skøn Jeg syntes faktisk det er et godt navn og det "ligger godt i munden" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Plkkklllm |
|
|
Tillykke med hende. Hun skal da hedde fleurie:) Mvh kit
"I used to have an open mind, but my brain kept falling out" "If you look like your passport picture, you probably need the trip"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
|
|
Stort tillykke! Det er en helt fantastisk følelse at stå med sit første 'ønskeføl' - specielt, når man er så heldig at få det køn, man ønsker! Glæder mig til at se hende foldet ud, men umiddelbart ser hun da dejlig ædel og feminin ud 
Hø og Tørt Wraphø anno 2010 - minibig - 1. års hesteblandingsgræs - Super kvalitetsgræs Djursland - kontakt for info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt ideer ;) |
|
|
Stort tillykke  - Finesse (udtales Finess) - Flackie - Fendi - Feluca el Felucia - Fenja Her lidt ideer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ærehgæer |
|
|
hvor er hun fin! tusind mange gange tillykke med hende. Misundelsen er stor herfra
Med venlig hilsen Maria-Louise Thane Kallehave Stutteri Thanehøj - avl af DV og DSP
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke med hende, både til dig Jannie, og lidt til Lone  Hun ser rigtig dejlig ud, glæder mig til at se flere billeder, når hun er foldet ud  Annette
Kvalitets avl af springheste Salg af HorseLux, Marstall, Myoplast/Myo+, TRM Safemate folingsalarmer udlejes Ny hjemmeside
www.stutteritaldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Stort tillykke medd hende, hun er bare dejlig glæder mig til at se hende lidt ældre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort TILLYKKE |
|
|
Hvor er hun bare super fin!! Jeg synes, Fabienne er et godt navn 
Super dressuremner sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange gange Tillykke |
|
|
Dejligt med et ønske-hoppe-barn. Jeg synes også Fabienne er et dejligt navn, som passer til en lille smuk-sak.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE |
|
|
Iiih hvor er hun fin, kæmpe tillykke  Håber der bliver gemt lidt hoppestøv til mig.. Rosita
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Fashionista er da et godt navn til sådan en smart lille sag  Tillykke med hende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej hvor er hun fin!!! |
|
|
Stort tillykke med hende. Hvor er hun bare dejlig! Jeg synes jo at Fiona er et meget flot navn Men nu er jeg jo også selv en "fiona-ejer"  Hvor skønt at det er gået godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det med navn |
|
|
Tillykke med føllet. Hun ligner da en Finelli eller Firenze 
Venlig hilsen
M
Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følle bølle:) |
|
|
Hej Jannie Mange gange tillykke med jeres dejlige føl..Hun er super lækker...Så kan du slappe af lidt igen;) Hilsen Carmen Andersen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Vi har lige haft dem ude på staldgangen, så hun kunne komme ud og gå på hårdt underlag.
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx 2 føl i 2011: HOPPEFØL 3.3.2011 Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun er også blevet målt |
|
|
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx 2 føl i 2011: HOPPEFØL 3.3.2011 Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke... |
|
|
med det skønne hoppeføl..... og selvfølgelig også tillykke til Lone. Og hvor er det dejligt at følge med og se alle de fine billeder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke med følle bølle |
|
|
Hej Jannie STORT tillykke med den smukke pige, hun ser rigtig dejlig ud  bliver spændende og se hende når hun er foldet helt ud og skal ud og løbe rundt , er sikker på du sidder limet fast ude ved folden ha ha ha ... mange kærlige hilsner Hanne Stutteri Hoya
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Primus |
|
|
Tillykke Tillykke, og dejligt at der stadig indimellem dukker avl op, der har Primus AA i blodet......  Hvem ved, måske er det en ny Chianto du har avlet.....  www.shagya-anglo-arabere.dk
Livet er aldrig for sent til en hestepige..... <3 Anglo Arabere , det er sagen.... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Selvfølgelig også et stort TILLYKKE med det flotte føl herfra.
Vi glæder os også bare sådan når der er føl tid. Vi venter på 4 stk. i denne måned
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hoppeføl |
|
|
Jo hun er da super fin, stort tillykke og så et ønskebarn og det rigtige køn!! Flot stjerne hun har fået!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| veltilpas |
|
|
Åh hvor er hun bare en skøn lille dame og hvor ser "mor" og føller veltilpasse ud  Nu må foråret gerne komme, så græsset bliver grønt og føl´venlig´ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
med det fine føl. Jeg synes ikke der er foreslået Fannie  Janni, Sammie og Fannie! Det spiller da. Mvh. Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nuserfølle |
|
|
Tillykke tillykke med den lille ny, hvor er hun køn..  Navneforslag: Fia
I was normal then I bought my first horse... ;0)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sydvillegaards Fiona |
|
|
Sydvillegaards Fiona hedder hun  Hun har været ude på mark for første gang i dag 1 dag gammel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Langmosegaard |
05-03-2011 10:42 |
|
Sødt navn  Hvor er hun bare skøn!
Annika Drudgaards Mylady i fol med Bøgegårdens Laurino
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun er en tidsrøver :-) |
|
|
Ude på mark for 2. gang - lidt mere foldet ud, spændende at se hvordan hun ser ud om få dage 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HUn er fin |
|
|
så meget en Fiona  Tillykke med hende, SÅ er I i gang  Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tænkte nok der kom føl-fotos med det skønne forårsvejr. Hun er altså bare skønt, ser rigtig dejlig bøvet ud på det sidste billede frá d. 4/3, super nuttet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Solen skinner |
|
|
Men det blæser en pelikan lige nu! De skal dog ud igen i eftermiddag 
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx 2 føl i 2011: Sydvillegaards Fiona født 3.3.2011 Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sød... sød sød... |
|
|
For mig er Fiona en rødhåret prinsesse - som min egen  Hun er fra sommeren 2011 og kaldes Fiona... hehe Held og lykke med den nye.. 
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Med hestene Yatzie Dandanel 28-05-10 e. De Noir High-Line Dandanel 08-04-08 e. Hotline Yesica 18-05-95 e. Red Fern - Schwedengruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange Fiona'er |
|
|
Heldigvis for det  Min bliver mørkebrun som sin far  Sommeren 2011? Tror du mener 2010 *hi hi hi* Hun ser super godt ud!
Jannie Grafiker | Sydvillegaard Øgårdens Sammie Sam-Sam/May Sherif/Ascot xx 2 føl i 2011: Sydvillegaards Fiona født 3.3.2011 Fürst Romancier/BH Don Schufro/Primus AA BH Zack/Wanderer/Matcho AA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fin lille en. |
|
|
Sikke en fin prinsesse det blev.. Jeg er jo også en Fiona ejer  Jeg havde dog lidt svært ved at tage det seriødt de første par gange jeg stod og kaldte Fiona på marken da vi 2 dage før hun kom hjem havde holdt Shrek marton  Smuk og dejlig pige !!!
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så folede min også.. |
|
|
Hvor er hun bare fin, og skønt navn! Så blev det også min tur, her til aften fik vi et stort brunt hingsteføl, med lidt hvidt på bagbenene, efter Soreldo. En vaks fyr der hurtigt var på benene og selv fandt til patten.
Thrine ***
Spændende heste sælges: - Rar 3 års hoppe efter Blue Hors Hotline - God RDH-avlshoppe ifol med Soreldo (termin marts 2011)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE Thrine |
|
|
Glæder mig til at se en masse fotos af den lille fyr 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak tak :-) |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Faderen.. |
|
|
Hvor er hun fin!! Elsker følbilleder, og det bliver rigtig spændende at følge halvsøsteren til det føl, som Hope forhåbentlig får i slutningen af april. Ved du iøvrigt noget om, hvad Fürst Romancier laver for tiden? Jeg har slet ikke kunnet finde resultater eller noget siden han startede 5 års. Han er da stadig ved Helgstrand, ikk? Bare nysgerrig ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Tanja |
|
|
Ja det bliver spændende at se Hopes FR føl  Han er stadig hos Andreas - det er det eneste jeg ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yndig!!! |
|
|
Hun er yndig!! Hun kunne hedde Sydvillegaards Farrah  Faith Fiona
Rollkur/LDR: It's trying to mimic the finished result by adding its appearance, not by developing the prerequisites. - Theresa Sandin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Diaz..... |
|
|
Se min signatur - så vil du se hun er navngivet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som tiden da går... |
|
|
Vildt det allerede er 4 år siden min lille Futtefis kom til verden 
|
| Svar på denne tråd |
|