Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Fleuret
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 22:22
hey...
jeg kunne meget godt tænke mig at vide mere om Fleuret..ved at han er en hann. efter Florentiner II MF:Lohmann..dvs. alle afstamingsmæssige de oplysninger som er på http://www.allbreedpedigree.com
har hørt at han var ret hidsig og at han engang har stået på Kolding rideskole, hvor han vidst blev redet af Børge Rasmussen.. men er der nogen som ved mere om ham f.eks. hvornår han døde ovs..

vh Tina

ps.. ville blive Mega glad, hvis at der var nogen som havde et bllede af ham, som jeg kunne se...
0
0
Svar på denne tråd

En flink hingst
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 12:52
Jeg mindes ikke Fleuret som hidsig.

Det er korrekt, at Børge har redet den, ligesom flere af berider-eleverne har redet den.

I en sen alder kom den ud til Nikolai Thomsen, der også havde Epok. Han tilkørte Fleuret og kørte opvisninger med den, bla. i Herning.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har et billede...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 15:32

...som jeg gerne vil scanne ind til dig og så sende det.

Det er ikke det bedste, men det kan da gå.

Hvornår det bliver, kan jeg ikke love, da scanneren er ned lige pt, men det kommer hurtigst muligt.

** Trine **

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!
0
0
Svar på denne tråd

tak...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2004 10:37
ville blive meget glad, hvis jeg kunne se billedet... har nemlig ikke set ham før...
vh tina
0
0
Svar på denne tråd

Hej Tina...
Forfatter: 
Dato:  01-05-2004 11:22

Jeg har ikke glemt dig, men scanneren vil ikke som den skal, men jeg håber at du kan få det i starten af næste uge.

Ellers finder jeg på en anden måde hvorpå at du kan få det.

** Trine **

Elsk mig mest når jeg fortjener det mindst, for det er der jeg har mest brug for det...!
0
0
Svar på denne tråd

Tina...du er ikke glemt...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2004 12:56

...men det er desværre først i dag at jeg har kunne finde en scanner der rent faktisk virkede.

Men her er billedet...

Fungere det af en eller anden grund ikke her, så er ham på min præsentation. Der kan du bare hente det hvis det er.

** Trine **

0
0
Svar på denne tråd

tak......
Forfatter: 
Dato:  16-05-2004 13:36
takker....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider