Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

føl efter Don Schufro
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 20:02
jeg leder efter erfaringer med føl efter Don Schufro. Hvordan går hestene - hvordan ser de ud? det ville være super hvis i også kunne skrive lidt om hoppen, da man så kan se hvad præcis der er efter hingsten.
mvh. lotte
0
0
Svar på denne tråd

don schufro
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 20:07
jeg har desværre set mange afkom efter shrufro med mus, desværre..... nogen af hopperne har ikke haft noget problem, men har tit hørt at shufro giver mus.. :{-(
0
0
Svar på denne tråd

Don Schufro
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 20:14
Jeg har aldrig hørt eller set en Schufro med mus..
Men jeg har set rigtig mange store røde, meget lidt energiske, men jeg har da også set en del lækre efter ham, jeg mener at der skal bruges en ædel, let og selvgående hoppe, hvis man ønsker at bruge Schufro.
Billeder af en del tyske og danske trakehner top Hingste på min hp.

0
0
Svar på denne tråd

Don Schufro afkom
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 20:19
Hej Lotte

Mange af de afkom jeg har set har desværre oftest en lang overline / lænd og desværre oftest et groft hoved. Om de har flere mus en andre skal jeg ikke kunne sige , men alle afkom har jo også en mor !!
Venlig Hilsen

Peter Nielsen

STALD NIELSEN
Østerkrog 17
6731 Tjaereborg
0
0
Svar på denne tråd

Har en!!!!
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 21:07
Jeg er den heldige ejer af et af hans afkom! Han har forresten heller ingen mus!!

Men her er der da lige et par billeder af ham så ka du jo selv bedømme udseendet!

Og et under rytter:

Mvh. Eilersen
0
0
Svar på denne tråd

Don Schufro
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 08:20
Positivt bidrager Don Schufro med særdeles god bevægelse på sit afkom.

Type/eksteriør mæssigt ligner mange(de bedste!!!!) af hans afkom deres morfar. Og hvis de ikke gør, så ser de nøjagtig ud som Peter beskriver: lange og med store hoveder. På lidt almindelige hopper har jeg set en del skravl, små og ubetydelige. Der har været et par 20 points hopper på vores dyreskue, ikke voldsomt ophidsende.

0
0
Svar på denne tråd

alt ialt lyder det da godt
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 19:37
mange tak for jeres besvarelser.
Jeg er da ked af at høre om den eventuelle risici for mus.
Den lille vi har ser indtil videre ud til at slægte sin mor meget på på de punkter der blev nævnt, der også kunne blive et minus. Den har et velformet hoved og har en god proportion bagtil. Dette kan jo ændre sig, men nu ser vi.
Vi håber jo også den bliver brun, men den ligger stadig og vipper lidt på kanten mellem de to nuancer.
Den er ihvertfald en kæk lille springer og det er jo en fryd...
I skal være velkomne til at skrive til min mail hvis i kommer på noget unævnt, eller hvis i har lyst til at uddybe jeres viden.
mvh. lotte
0
0
Svar på denne tråd

ja det er rigtig
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 21:47
min veninde har en hoppe efter don schufro, den har fået en mus i det ene bagben,.....
så helt løgn kan det ik være

Travhest

Araber blandning

Dansk varmblod

Shetlands pony

prøv en af dem, og du har en ven for livet....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider