Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Vivaldi
Forfatter: 
Dato:  16-02-2011 15:59

hej,

er der nogen herinde der kender til afkom efter IPS Vivaldi?

Maloure

&

Zarina Petit

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-02-2011 16:34

Ja kender en avler som har flere både fra sidste år og en fra i år. De er alle smarte og velgående, nogen er dog knap så store. Hun laver ikke flere efter ham. Det er på top hopper alle sammen.

Hilsen Berit

Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro

WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-02-2011 21:37

berit lindballe: tak for svar..

jeg spørger fordi jeg har shoppet lidt rundt efter mulige hingste til min hoppe.

og Vivaldi har vakt min interesse,synes han er en lækker hingst især kva hans afstamning. (jazz-krak c)

Men har ikke rigtig set eller hørt så meget om ham i dk.

Maloure

&

Zarina Petit

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2011 14:03

ja spændende afstamning. Jeg har så selv valgt af bruge dem bag ham menlig jazz i år på en De Niro/World Cup I/Lauries crusador hoppe og overvejer kraftig at bruge Krack c efter at have set nogle fantastiske afkom efter ham den anden dag. Er det til halvblods hoppen på din profil ?

Hilsen Berit

Venter føl i april efter: Fûrstenball/Weltmeyer - Jazz/De Niro - BH Romanov/BH Schufro

WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd

først i 2012
Forfatter: 
Dato:  17-02-2011 20:00

Det er til min unghoppe efter Zardin/Prince thatch xx/Soeldner.

hende her:

Billede

men det er ikke før 2012 hun skal ifoles..

måske du har andre bud??

Maloure

&

Zarina Petit

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2011 20:20

Fin hoppe, men ser ud til at være noget kort i ryggen hvilket vivaldi også er. Jeg ville vælge en hingst som Krack C til hende , der er noget fylde i ham som din halvblods hoppe sagtens kan tåle og han vil bidrage med mere gangarter, som en halvblods jo generelt godt må få trukket op. Men ellers vent og se til hun er kåret og så kender du hendes svage sider og dermed kan du bedre vælge hingst ud fra det.

Hilsen Berit

WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn..
Forfatter: 
Dato:  17-02-2011 20:29

Berit Lindballe:

tak for indput Selvfølgelig venter jeg.. men halvblods er hun ikke.. det er hendes mor.

Hun har en stærk hann.stamme på mor mmf er Soeldner efter Sender.

Maloure

&

Zarina Petit

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-02-2011 08:52

Jeg kan også varmt anbefale Zack , han laver en flot front og giber gode forknæ, hvilket jeg kunne forstille mig din (trakenerblod) godt kunne bruge. Jeg har selv 2 efter ham på den som skal have jazz i år se min præs. og hjemmeside for billeder.

Hilsen Berit

WWW.staldlindballe.dk

0
0
Svar på denne tråd

har selv ..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2011 17:49

sjovt du nævner Zack! har nemlig også set mig ret varm på ham.. og han er helt klart et meget varmt emne til min. For det er nemlig lige i fronten hun er svagest.. har ikke udpræget trakenergang men kan helt klart godt bruge mere forknæ..

Maloure

&

Zarina Petit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider