|
|
| Hvornår foler min hoppe mon?? |
|
|
Ved godt der er flere der har spurgt, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeres bud er på hvornår min hoppe foler.
Hun har gået 11 mdr. d. 4 maj, men begyndte allered eat sætte yver for 7-8 uger siden, hun har haft meget kraftig yver vækst de sidst 14 dage, og det er helt hårdt og spændt. Til morges da jeg kom i stalden havde hun finde gul/hvide/klare vokspropper på yveret. I eftermiddags da de kom ind fra fold havde det dryppet fra yveret, så hendes bagben var helt lidt) klisteret.
Hun har desuden ændret bugform den sidte 1-1½ uge og er blev mere slap bagtil.
Her til aften spiste hun sit foder, selom hun så lidt træt ud, og stod og hang lidt. Hun puster meget og det lyder sommertider lidt besværet.
Hvornår foler hun mon??? Mit eget gæt er indenfor de næste 2 døgn
Mayflower af Krogsgaard søges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Folening. |
| Forfatter:  |
Sarah & Fina & Perla. |
| Dato:  |
25-04-2004 20:52 |
|
Hun foler meget snart måske allerede imorgen tidlig er det et lille føl. især fordi de vokspropper er der de kommer lige 1 eller 2 dage før nogle gange timer før.
Hilsen Sarah & Fina & Perla.
♥♥Fina♥♥ I Think of you all the time, I Can’t get you out of my mind!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak... |
|
|
Tak for hjælpen, det var sørme mange der havde et godt bud!!
Mayflower af Krogsgaard søges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beklager |
|
|
Vi er jo ikke ligefrem synske.
Det er ikke let at forudsige hvornår en hoppe foler; Men når alle tegnene er der går der ikke lang tid.
Det vigtigste er dog at tage det ned ro det skal nok komme og de fleste kommer faktisk meget tæt på terminsdagen.
Så jeg gætter 1 - 2 maj.
Husk for det meste ligger hoppen ikke ned sidste nat inden folingen.
Så held og lykke med føllet.
Hilsen.
Yankee
Er du til fart og fest så er travere bedst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet