Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Blue Hors Leredo, hvor er han?
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 14:09

Hej

Hvor er Blue Hors Leredo? det er længe siden jeg har hørt omkring ham, så ham i Herning for 2 år siden, og var absolut den hingst med den bedste bagbens aktion af dem alle, syntes egentlig det er lidt mærkeligt man ikke hører noget til ham, jeg tror nok han blev skadet og at Sune og Leredo vist ikke havde den helt rigtige kemi med hinanden som Helgstrand havde med ham, men syntes det er en skam hvis han går tabt for dansk avl, for nøj for nogle bagben.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Leredo
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 14:34

Hvor han er ved jeg ikke, men kan se i BH katalog at de kun tilbyder ham på frost.

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Udlånes: Hoppemaver, har både DV/hann, FR og WM

Har også ungdyr tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Leredo
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 15:59

Mig bekendt var hans 'kemi' med Helgstrand noget giftigt stads som har sit at goere med Leredos efterfoelgende forsvindingsnummer.

Men, ja, jeg har ogsaa spekuleret paa, just hvor i verden han nu befinder sig.

Portrætter males efter foto.

Cetereum auteum censeo Hyperflexionen esse delendam.

(efter Cato)

"Riding is - and remains - an education in Humanity."

www.xenophon-classical-riding.org

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 17:19

Jeg tror bestemt han stadig befinder sig i Randbøl hos Blue Hors.

Ofte viser de deres hingste frem til championater, i Herning osv. mens de er unge 4-6 år, hvorefter de sætter fokus på at uddanne dem til de højere klasser, og man derfor ikke ser dem så meget til stævner, før de er klar til de høje klasser.

Jeg mener også der var en lang periode hvor man ikke så noget til f.eks. Romanov, hvorefter han jo er vendt stærkt tilbage de seneste par år.

Matiné var der jo heller ingen der havde hørt om, før hun som 8 års (mener jeg det var) invaderede de internationale stævner med stor succes.

At Leredo udelukkende kan fåes på frost, kan være fordi at han på den måde kan koncentrere sig om at være stævne-hest. Han er en hingst med temperament, og måske man har fundet ud af, at man ikke kan både tappe og rider stævner på ham samtidig. Blot en tanke.

Helena

3 års vallak efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

2 års hoppeplag efter BH Don Romantic/Donato/Michellino

1 års hoppeplag efter Romanov/Leredo/Romancier

www.gghorses.dk

0
0
Svar på denne tråd

ja det må
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 17:28

Hej

Ja vi må da håbe han lige pludselig dukker op, det er rigtig med Matine hun dukkede også lige pludeslig op ligesom Totilas, han var der også bare lige med et brag.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 17:33

Jeg synes jeg hørte sidste år at han ikke var ret meget i avlen da de uddannede ham istedet...

Lad os da håbe det, for det er da en helt fantastisk hest :)

Mvh Stinne c",)

At ville skaber evnen til at kunne.....

MB-dressurhoppe sælges.

F: Churchill MF: Supermax Macho

Se annoncen HER

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 17:42

Mener helt bestemt at der sidste år, som var Leredo's første år kun på frost, på Blue Hors' hjemmeside stod, at han skulle koncentrere sig om uddannelse og det var grunden til at han kun var på frost.

Rideheste sælges eller lånes ud i nærheden (6200), se præsentation.

Købes: Proff. Choice mørkeblå til forben og bagben, evt. med klokker, pæn stand.

0
0
Svar på denne tråd

leredoooo
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 21:22

Aleksandra - He he altid godt at kunne sprede lidt giftigt hagl omkring Helgstrands ridning, hva?

Jeg mener det var i sommers at jeg sad og så live net streaming, hvor Leredo gik en GP med Sune Hansen i Tyskland. Så den går da stævner :-)

Gik den ikke også hingstefremvisningen i Vechtra?

0
0
Svar på denne tråd

Forskellig
Forfatter: 
Dato:  23-01-2011 21:41

opfattelse: REH: sådan opfattede jeg ikke Aleksandras indlæg. Tværtimod. Det kunne vel ligeså vel være Sune der ikke forstod Leredo. Sådan er heste og ryttere jo forskellige.

Har du et barn på Vasehus Rideklub? Jeg har to bluser se præs! Udstyr til barn, se præs! Bud modtages.

0
0
Svar på denne tråd

til åbenthus
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 09:30

Sagde Esben at det gik rigtig godt med sune og leredo, vi var ovre og klappe ham i stalden, han var vidst ved at være rigtig godt med i dressuren.

0
0
Svar på denne tråd

Set den gå
Forfatter: 
Dato:  24-01-2011 09:54

Jeg har set den gå med Sune og uha, det var en fornøjelse !!

Kemien mellem Sune og Leredo fejlede bestemt ikke noget.

Leredo er ved at skulle tage sidste svære skridt til GP, hvor han nåede at have en pæn debut i 2010 i Danmark.

Den har også haft et par starter i Tyskland, men det gik knap så godt som her.

Frit sakset fra infosport

22/1-2010
Hjallerup Rideklubs B Stævne for heste 2010

Placering Point Pct.

Intermediaire 2 Heste 1 120 71.05

Grand Prix Heste 1 140 71.77

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider