En super dejlig hoppe du har
.
I virkeligheden er jeg jo total inhabil som rådgiver, men du får alligevel mine tanker 
Først vil jeg lige koorigere på ejerskabet af Imhotep: Han er solgt til Gestüt Freiberger Hof, som ikke selv længere driver hingstestation, derfor har de valgt at få et samarbejde med Böckman omkring beskeler delen. De har forløbig indgået en samarbejdsaftale med Böckman i 2 år.
De har faktisk haft rigtig mange henvendelser fra store hingstestationer i Tyskland som ønskede at købe sig ind i part, men Freiberger Hof er tilpas med at have ham for sig selv
.
De agter at stille ham i flere andre forbund i Tyskland, så måske ender han også til kåring i DV en dag, det kunne jo være sjovt!
Aston Martin har fået en tilsyneladende fin årgang (har ikke set nogle af dem), og han har også en reklameværdi iforhold til at han har startet i Verden for ungheste.
Men med Imhotep får du lige nu en lidt mere international reklame, i og med at han er Siegerhengst og fordi der er så stor hingsteholder interesse for ham. Desuden er der den endnu store interesse for Gribaldi, som vil komme dig til gode i salgssituation.